Önceki bölümde;
"Ayıcık'ımızın sorunlarına çözüm önerisi olan??"
Kısmına gelen öneriler için herkese teşekkürler, güzel fikirler ve çözümler vardı hshshdjjdjd,,Fakat Ayıcık'ımızın problemini çözebilecek en yakın öneriyi söylediği için @meagainsthedevil 'e tebriklerimi ve teşekkürlerimi ayrıyeten sunuyorum.
Ewt Tiny, Louis'nin sorununu gerçekten anlamışsın, tebrikler! *alkış *
Şimdi de bu öneriyi kullanım şeklime geçebiliriz.
İyi okumalar~
"Eğer uygunsanız, problemi siz gelince anlatmayı tercih ederim."
"Zayn'le konuşmama izin ver Harry. Programı veya dersi yoksa gelebiliriz. Umarım kötü bir durum değildir."
"Ee," Harry yatak odasından çıkartamadığı, çarşaflara sarınmış Louis'ye bakarken mırıldandı. "Pek sayılmaz, gibi."
"Peki dostum, gelirsek konuşuruz o zaman. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonunu yastığının üzerine fırlatarak Ayıcık'ına bakmaya devam etti. Louis yatakta oturmuş bir pozisyonda etrafına çarşaflarını sarmıştı.
"Daha ne kadar böyle duracaksın?"
Sessiz kalmaya devam ederken onun önüne oturmak için hareket etti Harry. Asık suratı beyaz çarşafın arasından görünen tek şeyken, sevimli görünüyordu. Harry ise onun enerjisini geri istiyordu. İç çektiğinde onun daha çok somurttuğunu fark etti. Kollarını yatağa dayayıp olduğu yerde hafifçe yaylanarak gözlerini ona dikti.
"Onlar gelene kadar banyo yapalım mı?"
Louis gözlerini kaldırıp Harry'ye baktı. Kıvırcık onun dudaklarının hareket ettiğini görse de, o kadar kısık söylemişti ki duymamıştı.
"Louis?"
"Beraber?"
Harry ondan beklediği cevabı alarak doğrulurken gülümsedi. Derin bir nefesle Louis'ye uzanıp onu kavrarken onayladı.
"Evet, birlikte."
Louis'yi çarşaflardan ayırmadan kaldırınca, vücuduna sarılan uzuvları hissetti. Bu onu tekrar gülümsetirken banyoya girdi ve çarşafı kirli sepetine koydu. Louis üzerinde sadece baksır varken Harry'ye bayık bakışlar attı. Onu umursamadan küveti doldurmak için arkasını döndü. Suyu açıp doğrulmasıyla belinde kendininkine oranla, küçük eller hissetti. Louis yüzünü sert sayılabilecek şekilde Harry'nin sırtına gömdü.
Harry işine gülümseyerek devam ederken, alışık olmadığı Louis'nin utangaçlığını düşündü. Şimdiye kadar belki de ilk; Louis'nin oyuncak ayı genlerini taşıdığına dair bir kanıt vardı.
Küvetle işini bitirip Louis'yi önüne çekti. Kendi kıyafetlerinden de kurtulup baksırını üzerinde bıraktı. Onu küvete sokarken en güvenli yolun bu olduğundan son derece emindi. Suyun içine yerleştiklerinde Ayıcık sırtını yaslamayı kabul etmediği gövdeye yüzü dönük oturdu.
"Yüzünü göremiyorum." diyerek açıklayınca, Harry'yi tekrar gülümsetti.
Geçirdikleri 'yeni dönem' vasıtasıyla ona olduğundan fazla şefkatle yaklaşırken buluyordu kendini. Louis'nin ruh hali sıkça bozulur olmuştu ve bu Harry'nin de modunu düşürüyordu. Ne kadar gülümsese de oldukça buruk hissediyordu. Arkadaşlarının bir an önce gelmesini diledi. Onların da kesin çözüm üreteceklerini bilemezdi ama umudunu yitirmek için çok erkendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oh, let me be your teddy bear
Fiksi PenggemarArtık Harry'nin de bir oyuncak ayısı var. hikaye başlangıç tarihi: Temmuz 2016