Harry
Potkin kalliit kenkäni pois jaloistani ja menin huoneeseeni. Avasin melkein aina kiinni olevan pimennysverhon suuren ikkunani edestä ja huomasin Louisin olevan huoneessaan. Olen kiitollinen, että hän muutama vuosi sitten vaihtoi huoneensa vastapäätä minun huonettani. Siitä asti olen ehkä saattanut jopa katsoa tuota, kun hän on ollut huoneessaan.
Louis kaatuu sängylleen makaamaan, mutta lähtee hetken päästä. Päätän itsekin tehdä niin ja haen vettä alakerrasta. Kun palaan takaisin, Louisin huone on vieläkin tyhjä. Asetan vesilasin huulilleni juodakseni siitä ja kävelen kohti sänkyäni. Onnistun kuitenkin kompastumaan lattiallani olevaan mustaan treenikassiini ja vettä läikkyy paidalleni.
Huokaisen turhautuneena ja asetan lasin vieressäni olevan puisen lipaston päälle, ottaen sieltä paidan. Otan märän paitani pois ja heitän sen muiden samanlaisten viereen lattialle. Selkäni on päin ikkunaa, mutta näen edessäni seisovan peilin kautta Louisin olevan huoneessaan ja katselevan minua. Virnistän hänelle, vaikka tuo ei voikaan nähdä kasvojani. Pian Louis kääntyy sängyllään, jonka takia hän ei voi nähdä minua, joten laitan paidan päälleni.
Mitäköhän Louis ajattelee minusta? Tarkoitan, että haluaako hän yrittää kanssani mitään. Tämänpäiväinen tunnustukseni ei todellakaan ollut suunniteltu. En koskaan edes ajatellut kertovani hänelle, että olen ihastunut tuohon. Hän varmasti arvasi sen niiden suudelmien jälkeen, mutta ajattelin tuon unohtavan koko asian.
Haluaisin kovasti seurustella Louisin kanssa.
Haluan hänen olevan minun.
Haluan olla hänen.Mutta tiedän, että se ei ole mahdollista. Tai jos on, se ei tule kestämään kauaa. Satuttaisin häntä. Siitä olen varma. En voisi olla Louisin kanssa julkisesti. En nyt, enkä luultavasti koskaan. Jos muut tietäisivät minun olevan homo, en saisi koskaan rauhaa. Minua kiusattaisiin, vaikka eihän lukiossa kiusata. Niin kaikki sanovat. Täyttä paskaa koko juttu.
Yksi este tässä on kuitenkin isäpuoleni. Hän on kaikinpuolin todella mukava, lukuunottamatta hänen suurta vihaansa homoja kohtaan ja sitä paljastusta, jonka takia äitini joutui sairaalaan. Jos hän pystyy elämään kaikesta huolimatta Jacksonin kanssa, ehkä minunkin pitää. Vihaan häntä silti.
"Harry!" Sätkähdin ja avasin silmäni. Olin luultavasti nukahtanut, sillä oloni oli kuin vasta heränneellä. Kuulin askelia portaista ja nousin ylös lämpimän vilttini alta mennen huoneeni ovelle. Ennen kuin ehdin edes koskea kahvaan, ovi aukeaa ja on vähällä osua minua naamaan.
"Mitä?" ehdin sanoa, kunnes Louis ottaa niskastani kiinni vetäen minut intohimoiseen suudelmaan. Enempää miettimättä vastaan tuohon ja alan liikuttamaan omia huuliani tuon huulia vasten. Ne tuntuvat pehmeiltä ja hieman kosteilta. Hänen huulensa maistuvat joltain mintun ja tupakan välimaastolta. Haluaisin tehdä tätä ikuisesti.
Alan liikkumaan taaksepäin pitäen Louisista edelleen kiinni. Pian tunnen jalkojeni osuvan sänkyni reunaan ja irrotan huuleni Louisin vastaavilta. Menen nopeasti sängyn päälle makaamaan vetäen edessäni olevan pojan päälleni. Aloitamme välittömästi uuden suudelman, joka on entistä intohimoisempi. Huoneessa kuuluu vain pienet voihkaukset, jotka tulevat vähän väliä suustamme. Asetan molemmat käteni Louisin lantiolle, liikuttaen niitä pienesti hänen kylkeään pitkin. Pian tunnen jotain tapahtuvan housuissani.
"Louis", henkäisen suudelman lomasta, mutta tuo ei ole kuulevinaan. Toistan nimen uudelleen ja työnnän häntä kauemmas minusta. Pelko ja huoli valtaavat hänen suloiset kasvonsa.
"Me ei voida jatkaa ennen kuin mä tiedän, että missä mennään." Louis katsoo minua hetken, kunnes nyökkää.
YOU ARE READING
I Want To Feel Your Love ~ L.S
Fanfiction"Sä tulet vielä satuttamaan mua" "Mä tiedän" Harry ja Louis ovat tunteneet pienestä asti. He ovat aina olleet todella hyviä ystäviä, puolustaneet ja tukeneet toista. Pian heidän elämässään tapahtuu jotain, mikä muuttaa kaiken. Tää on mun eka Larry t...