Louis
Solmin likaisia kengännauhojani Harryn eteisen lattialla. Tunsin vieressäni seisovan pojan katseen porautuvaa läpi niskastani tuon odottaen minua kädet ristissä rinnallaan. Nousin ylös ja katsoin Harrya nostaen kulmiani kysyvästi ja huokaisin.
"Oletko sä nyt valmis?" tuo kysyi.
Katsoin häntä vähän aikaa, kunnes avasin etuoven vastaamatta mitään. Kävelin tuon autolle ja odotin hänen avaavan ovet. Harry tuli perässäni pihalle laittaen ulko-oven lukkoon ja hän käveli kohti minua.
"Jessica varmaan haluaa istua edessä", tuo sanoi, kun olin siirtynyt kuskin viereisen oven luokse.
Pyöritin silmiäni ja hyppäsin takapenkille, kun Harry oli avannut ovet. En ymmärrä, miksi hänetkin piti ottaa mukaan. Jessica vain pilaisi koko tunnelma. Ei olisi pitänyt pyytää edes Harryakaan.
"Louis älä nyt suutu. Hän itse vaatimalla vaati päästä mukaan", Harry kertoo käynnistään auton.
Katselin ikkunasta ulos istuessani kuskin takana ja odotin, että lähtisimme liikkeelle. En huomioinut vieläkään Harrya ja rummutin sormillani polveani. Kuulin turhautuneen huokaisun edestäni, mutta en kääntänyt päätäni.
"Louis, oikeasti. Älä jaksa."
Suljin silmäni ja hengitin syvään, ennen kuin katsoin Harryn vihreisiin silmiin peilin kautta. Tuo katsoi minua kysyvästi ja jopa hieman ärtyneenä. Auto ei liikkunut vieläkään, mikä ärsytti minua.
"Jessica varmaan suuttuu, jos me ei lähdetä", sanoin.
Harry kuljetti sormet hiustensa läpi ja huokaisi uudelleen. Hän vilkaisi nopeasti ikkunasta ulos ja katsoi sitten takaisin minuun, peilin kautta tietenkin. Miksi tuo ei voisi kääntyä kokonaan minuun päin, jos emme kerta aio luukkua tästä mihinkään.
"Älä ole lapsellinen, pilaat muuten koko illan", Harry sanoi.
"Ai mä pilaan koko illan? Jos joku, niin Jessica pilaa sen! Mä olisin halunnut juhlia sun kanssa kahdestaan paikassa, jossa kukaan ei tunne meitä", tiuskaisin.
Ristin käteni ja nojasin taaksepäin katsoen takaisin pihalle. Harry ei sanonut mitään, enkä tiennyt mitä tuo edes teki, koska en halunnut katsoa häntä. Pian kuulin kahinaa ja tajusin tuon kääntyneen hieman ympäri. Vastoin tahtoani, vilkaisin Harrya nopeasti ja hän katsoi minua tavalla, jonka näen harvoin.
"Mä olen pahoillani Louis. Kyllä mäkin olisin halunnut jättää Jessican pois, mutta hänelle ei voi kieltäytyä", Harry kertoi.
Hän asetti kätensä polvelleni ja katsoi minua anteeksipyytävästi. Tunsin, kuinka tuo liikutti peukalossa pienesti. En silti vastannut mitään, vaan yritin pitää katseeni edelleen pihalla. Olin laskenut käteni takaisin jalkojeni päälle, joten Harry nappasi toisesta kiinni.
"Louis?"
"Vittu", vastasin kääntäen katseeni poikaan.
Otin Harryn paidankauluksesta kiinni ja vedin tuon kiinni minuun asettaen huuleni hänen huulilleen. Kuulin tuon vetävän raskaasti henkeä nenän kautta, kun hän laittoi kätensä varovasti takaraivolleni. Huulemme liikkuivat intohimoisesti toisiaan vasten ja vedin häntä aina vain lähemmäs minua.
"Mmhm", Harry mumisi.
Hän vetäytyi taaksepäin hymy huulillaan, mutta oli silti vain parinkymmenen sentin päässä minusta. Suupieleni kohosivat väkisin ylös ja vilkuilin vuorotellen Harryn silmiä ja huulia. Hänen kämmenensä olivat kuppimaisesti pääni ympärillä pidellen leuoistani kiinni ja tuo silitteli tällä kertaa poskiani.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Want To Feel Your Love ~ L.S
Fanfic"Sä tulet vielä satuttamaan mua" "Mä tiedän" Harry ja Louis ovat tunteneet pienestä asti. He ovat aina olleet todella hyviä ystäviä, puolustaneet ja tukeneet toista. Pian heidän elämässään tapahtuu jotain, mikä muuttaa kaiken. Tää on mun eka Larry t...