18 czerwca
7:57
Minionek: Miłej matmy z Wiedźmą!7:58
Ja: Skąd ty wiesz, jaką mam lekcję i z kim?Ja: Dzięki.
Ja: Lekcje z nią nigdy nie są miłe.
7:58
Minionek: Mam swoje tajemnicze sposoby.Minionek: Szykuj się, bo będzie Cię pytała z ostatnich trzech tematów.
7:59
Ja: Nie masz racji. Ona mnie lubi.7:59
Minionek: Tak, a ja latam, słuchaj się starszych, dłużej żyjęna tym świecie.Minionek: A i przyjdzie w zjebanym humorze, więc współczuję.
8:00
Ja: Mylisz się. W ogóle skąd ty to możesz wiedzieć?Ja: Sam byś poszedł na lekcje!
Ja: Dobra, muszę kończyć bo Wiedźma idzie.
Ja: Dlaczego ja dopiero teraz się dowiedziałam, że ty latasz?
8:02
Minionek: Mam na późniejszą godzinę.Minionek: Bo, nie pytałaś o moje tajemnicze zdolności? Teraz ucz się pilnie!
Minionek: Obserwuję Cię, więc uważaj.
8:04
Ja: Zabrzmiałeś jak jakiś rasowy psychopata. :/Ja: Boję się ciebie. Jesteś gorszy od Wiedźmy.
8:05
Minionek: Jeszcze to odwołasz.***
8:45
Ja: No, kurwa, co za baba!8:45
Minionek: Co jest?8:46
Ja: Nie dość, że mnie spytała i dostałam ledwo 2, to jeszcze zabrała mi telefon na całą lekcję.Ja: Ugh, jak ja jej nienawidzę.
8:47
Minionek: A nie mówiłem...8:47
Ja: Skąd ty to?Ja: Dobra, odwołuje to. Nikt chyba jej nie przebije.
8:48
Minionek: Jestem wróżbitą, widziałem to w gwiazdach.Minionek: Mówiłem, że to odwołasz?
8:48
Ja: Maciej, szykuj się, rośnie ci konkurencja.Ja: Idź się uczyć! Nieuku jeden.
Ja: Ta.
Ja: Co masz teraz?
Zmienić nazwę kontaktu na "Jasnowidz"?
Tak.8:49
Jasnowidz: W-f.8:50
Ja: To idź się przebrać i na bieżnie kółeczka biegać.Ja: Raz, dwa, migusiem, na co czekasz.
8:51
Jasnowidz: Nie ćwiczę.8:51
Ja: A to czemu niby? Dzień dobroci dla zwierząt?8:52
Jasnowidz: Noga mnie boli.8:53
Ja: Oj, biedactwo. Nożka boli.Ja: Ej, wiesz co?
8:54
Jasnowidz: Nie wiem, oświeć mnie.8:54
Ja: Skoro niby jesteś jasnowidzem, to weź sobie załóż kanał w telewizji i jebnij takie info np. "Wróżbita Charls. Zadzwoń pod numer ☎ *** *** *** 📞*** *** ***, a dowiesz się, co Cię czeka w pracy lub w szkole."Ja: Będziesz zarabiał hajsy, mówię ci.
Ja: Weźmiesz jeszcze sobie taką zajebistą kulę i amulet na szyję.
Ja: A i jeszcze karty będziesz musiał sobie kupić. Ale takie magiczne z jakimiś rysunkami.
8:57
Jasnowidz: Wiesz co, to nie jest taki zły pomysł.Jasnowidz: Muszę jeszcze nad nim pomyśleć.
Jasnowidz: A ty zostaniesz wtedy moją sekretarką, ok?
Jasnowidz: Idziesz na taki układ?
8:59
Ja: Zastanowię się...Ja: A teraz kończę, bo gościówa od geo się na mnie dziwne patrzy, jak sprawdza obecność.
9:00
Jasnowidz: Okej.Jasnowidz: Ale jak coś to pomożesz mi wybrać karty, amulet i kulę, co nie? Bo ja się nie znam.
***
9:41
Ja: No spoko.Ja: Ty już tak na poważnie z tym kanałem?
9:42
Jasnowidz: No, a jak inaczej!9:42
Ja: Głupi jesteś. Szkoda mi słów.9:43
Jasnowidz: To nic nie mów, w czym problem?9:45
Ja: Nie, bo nudno będzie.9:45
Jasnowidz: Racja.Jasnowidz: Co teraz robisz?
9:46
Ja: Idę z Liv do biblioteki, bo mamy zastępstwo za w-f.Ja: I nie, nie popiszemy, bo mamy historię z gościem, a on jak zobaczy telefon to zabiera.
9:48
Jasnowidz: Ugh, przecież ja się zanudzę na śmierć...9:49
Ja: Na pewno dasz radę, WIERZĘ W CIEBIE.Ja: A poza tym masz kolegów. Idź z nimi gadaj.
Ja: Daj mi choć na chwilę spokój.
9:50
Jasnowidz: Nie chce.9:50
Ja: To będziesz się uczył. Uwierz, przyda Ci się to.Ja: Dobra, lecę.
9:51
Jasnowidz: Uważasz, że jestem głupi?Jasnowidz: Nerka!
Jasnowidz: Znaczy narka, cholera!
9:52
Ja: Tak, jesteś!Ja: Jaka nerka, handlujesz? Czarny rynek?
9:52
Jasnowidz: Dzięki!Jasnowidz: Ej, nie?
|644 słowa|
CZYTASZ
internet friend • ch.l.
Фанфикprosiłabym bardzo nie kopiować zawartości. • zakończone na czas nieokreślony (do odwołania)! • czytasz na własną odpowiedzialność. • opowiadanie może zawierać przekleństwa, jak i różne błędy ortograficzne oraz interpunkcyje. • rozdziały pojawiają si...