info

544 22 20
                                    

rozdział może zawierać szokujące treści, dlatego proszę o posadzenie tyłka - nie stój, bo może się to źle skończyć (a ja tego nie chcę, nikt tego nie chce, prawda?)

mam dla was bardzo, bardzo złą wiadomość...

mam nadzieję, że wypełniłeś/łaś moje polecenie, które jest tam wyżej.
jeżeli nie, to zrób to natychmiast! nie ważne, że nie masz gdzie usiąść. usiądź na chodniku albo na koledze/koleżance. cokolwiek.

.
.

już siedzisz bądź leżysz? to możemy przejść dalej.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

otóż...
zawieszam to opowiadanie na nie wiem, jak długo.

nie będę się tłumaczyła z jakich powodów, po prostu zostawię to dla siebie. mam nadzieję, że mi to choć w małym stopniu wybaczcie.

.
.
.

jeśli ktoś by chciał pomóc mi w pisaniu rozdziałów, kiedy wrócę na wattpada albo coś doradzić to niech śmiało pisze do mnie - nie gryzę!

wracając - znikam, nie wiadomo na jak długo, może w między czasie najdzie mnie jakiś ciekawy pomysł na pisanie, to będę pisała rozdziały.

chciałabym również podziękować wszystkim, którzy to czytają. za prawie 6 tysięcy wyświetleń i ponad 400 gwiazdek. jest to dla mnie bardzo dużo, zważywszy na to, że publikując pierwsze rozdziały nie spodziewałam się aż takich dużych liczb - które cały czas się zwiększają.

|196 słów|

internet friend • ch.l.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz