Най-накрая момчетата ни пуснаха, когато спряха пръскачките. Слънцето вече залязваше и трябваше да се прибираме. Момчетата облякоха блузите си и тръгнахме. Времето още беше хубаво и топло. Подухваше потъл бриз. Нашия смях отекваше по пустите улици с малка улична светлина. Още не беше съмсем тъмно.
-Трябва някой път пак да го повторим, беше забавно!-каза Камерън.
-Този пък и аз съм съгласна!-казах и всички ме погледнаха.-Беше забавно!
Джонсън беше качил Али на конче и така ходеха по улицата.
-Не отричам!-каза Мади.
-Ние също!-каза Джак и Али в един глас.
-Ама трябва да сме повече, някой трябва и мен да носи на конче!-каза Хейс, а ние се засмяхме.
-Е, това е нашата спирка!-каза Наш щом пристигнахме пред къщата.-Да ви закарам ли до вкъщи, все пак сте мокри?
-Не, ще повървим!-отвърна Али.-Чао, до утре!
-До утре!-казах и влязох вкъщи следвана от Наш и Хейс.
Качих се в стаята си, както момчетата в тяхната си. Наш и Хейс са в отделна стаи. Влязох в банята и се изкъпах. Облякох си пижама и си легнах в леглото.
Взех лап-топа и отново си пуснах "Teen Wolf". На вратата се почука и извиках "Влез". От там влезе Лиз.-Хей, Мелиса вечерята е готова!-осведоми ме Лиз.
-Не, благодаря, не съм гладна!-казах.
-Ще ти оставя във хладилника, ако огладнееш по-късно!-каза тя.
-Добре, лека нощ!-казах.
-Лека!-отвърна и излезе.
Загасих лампата и продължих да гледам сериала. Гледах до към десет и ми се доспа. Оставих лап-топа на бюрото и телефона на нощното шкафче да се зарежда, като предварително си навих аларма. След това потънах в меките завивки и заспах.
*******
Събудих се от досадния звук на алармата. Станах и изтичах в банята. Измих си зъбите и почистих лицето си. Сресах косата си и я оставих да се спуска свободно. След това излязох от банята и се облякох.👇
YOU ARE READING
The adopted {C.D}
FanfictionОтегчена, на прага на отчаянието, 16 годишната Мелиса Барнс живее в дом за деца, но животът ѝ бива преобърнат на 360 градуса, когато семейство Гриър я осиновява. Вече отдавана загубила надеждата, че това ще се случи се сблъсква с напълно непознати з...