- Мелиса!
Почти заспивах, ходейки, когато гласа на Али изчурулика някъде зад мен, викайки ме. Обърнах се в посока гласа и я видях, проправяйки си път през учениците в коридора. Щом стигна до мен ме хвана под ръка и ме заведе в тоалетната. Огледа се и провери кабинките за хора.
- Е? - облегна се на плота на мивките.
- Е? - недоумях. Разтърках очи и я погледнах, още беше твърде рано да функционирам правилно.
- Какво стана снощи с Коди? Има статия в сайта на списанието "Скрито-покрито"
- Какво? - рязко разширих очи, а тя извади телефона си и след няколко секунди ми го подаде. Поех го в ръцете си и започнах да чета.
"
ГОРЕЩИ НОВИНИ!Какво се случва между звездите на Холивууд?
Наскоро разбрахме за новосъбралата се двойка Камерън Далас и Сара Евънс, но никой не подозираше за романса между бившата приятелка на Камерън, осиновената сестра на Наш и Хейс Гриър, Мелиса и певецът Коди Симпсън.
Снощи двамата бяха забелязани заедно на вечеря. Самият изпълнител също потвърди, като снощи в Instagram истории си качи обстановката и снимка на Мелиса, отбелязвайки профила ѝ.
Цяла вечер двамата се забавляваха и танцуваха, изглежда бяха щастливи. Дали това е истинско или просто опит на Мелиса да накара Камерън да ревнува?
Има ли нещо между тях двамата или са само приятели? Били ли са заедно преди и просто чак сега, когато нещата са по този начин да го показват?
Или Мелиса ги използва през цялото време, за да спечели слава на чужд гръб?
Следете ни за още новини!
Ето няколко снимки на двойката "
Потреперих в отвращение заради статията, която бях прочела. Имаше няколко наши снимки от снощи. Върнах телефона на Али и си поех дълбоко въздух.
- Винаги ли се пишат такива неща по тези жълти списания? - попитах, опитвайки да запазя спокойния си тон.
- Преди време бяха писали, че спя с бившия си за пари, докато всъщност бях с Джак. Не по случайност се наричат "жълти списания". Пишат само лъжи или каквото им хрумне.
DU LIEST GERADE
The adopted {C.D}
FanfictionОтегчена, на прага на отчаянието, 16 годишната Мелиса Барнс живее в дом за деца, но животът ѝ бива преобърнат на 360 градуса, когато семейство Гриър я осиновява. Вече отдавана загубила надеждата, че това ще се случи се сблъсква с напълно непознати з...