-Ти и Камерън?-попита Хейс щом отново се върнах в хола и се подсмихна.
-Ти не си ли легна?-отговорих на върпоса с въпрос.
-Не сменяй темата!-извика, а аз вдигнах невинно ръце във въздуха.-Сега ми отговори! Има ли нещо между теб и Камерън? Той само за да те докара ли дойде? Харесваш ли го?
Зачудих се на кой въпрос да отговоря първо. Трябваше ми малко време да симулирам отговори на въпросите.
-Не, нама нищо между мен и Камерън!-отговорих.-Той само ме докара, а аз му предложих да влезе.
-А харесваш ли го?-попита.
-Ами....да, добър приятел е!-казах и извъртях очи настрани за да избегна въпроса.
-Имах предвид като нещо повече от приятел!-казах
-Ъгх....ужасен си!-извъртях очи и тръгнах към стълбите, а той само се засмя на реакцията ми.-Не харесвам Камерън!
-Щом казваш!-вдигна невинно ръце във възудиха.
Завъртях се на пети и тръгнах към стълбите. Заизкачвах стапалата и стигнах до вротия етаж. Качих се в стаята си и се изкъпах. Облякох си пижамата и взех лаптопа си сядайки на леглото. Както правя от скоро пак гледах филми до късно. След това оставих лаптопа и загасих лампата. Отпуснах глава назад и затворих очи. Това беше първият ми купон.
******
Събудих се и потърках сънено очи. Изправих се в седнало положение. Взех телефона си и видях, че е 11 и половина. Съблякох пижамата си и облякох един черен клин с една черна блузка с къс ръкав. Отидох в банята и си измих зъбите, а след това вързах русата си коса на висока и леко рошава конска опашка. Слязох на долния етаж и отидох в кухнята. Хейс беше седнал на един стол и ядеше сандвич с едната си ръка, а с другата ровеше в телефона си.-Добро утро!-поздравих го.
-Добро!-отвърна.-Направих ти сандвич!-посочи една чиния на плота.
-Благодаря!-казах и взех сандвича слагайки го на масата, а след това седнах срещу него.
-Наш прибра ли се?-попитах и отхапах от сандвича, а Хейс поклати отрицателно глава.
-Сигурно се е напил снощи и е заспал!-каза.
-Когато си тръгнах не беше пиян!-отвърнах, а Хейс сви рамене.
Чу се отваряне на врата и гласове. Не след дълго в кухнята влязоха Али, Джонсън, Тайлър, Наш и Мат.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The adopted {C.D}
FanficОтегчена, на прага на отчаянието, 16 годишната Мелиса Барнс живее в дом за деца, но животът ѝ бива преобърнат на 360 градуса, когато семейство Гриър я осиновява. Вече отдавана загубила надеждата, че това ще се случи се сблъсква с напълно непознати з...