- Amelia, Sherlock! - kiáltotta kétségbeesve John, ahogy felfutott a lakásba. Pislogott, ahogy megpillantotta a bedeszkázott ablakokat, amiket még Amelia rakott fel mielőtt lefeküdt volna. Sherlock túl fáradt volt segíteni annak ellenére, hogy egész éjjel ébren maradt.
Sherlock Amelia ujjaira csapott ahogy a lány a hegedűért nyújt, csendesen figyelmeztetve a helyes vonótartásra. A lány összehúzott szemekkel nézett a göndör hajú nyomozóra.
- Nem olyan nehéz, Sherlock. Izom memória.
Egy apró mosoly játszott a legfiatalabb Holmes ajkain, de nem mondott semmit, helyette John székére meredt, amelyben éppen Mycroft ült.
- John - mondta Sherlock mereven. Amelia a szemét forgatta és úgy csinált, mintha kettétörné Sherlock vonóját a térde felett. - Amy, ha megteszed, pokollá teszem az életed.
John Mycroftra nézett, aztán Ameliára - akit valamilyen oknál fogva Sherlock Amynek hívott -, majd Sherlockra.
- Láttam a tévében. Jól vagy? - egyenesen Sherlocknak címezve kérdését.
- Ó, igen, John. - mondta Amelia gúnyosan. - Én tökéletesen jól vagyok. Köszönöm, hogy aggódsz a kis húgodért, nagyon sokat jelent ez nekem.
Sherlock a lányra vigyorgott, incselkedve összeborzolva a haját.
- Hmm? Tessék? - a törött üvegekre nézett, amelyeket Amelia nem volt hajlandó összesöpörni, mondván, hogy Sherlocknak is segítenie kell. - Oh, persze. Minden rendben. Csak egy kis gázszivárgás.
Megfordult, hogy szembenézzen testvérével, kinek jelenlétől nem volt boldog.
- Nem lehet. - mondta egyszerűen.
- Nem lehet? - ismételte meg Mycroft hitetlenkedve, szemei gyanakodva szűkültek össze.
Sherlock vállat vont.
- Túl sok dolgunk van. Nincs vesztegetni való időnk.
- Ms Watson még velem dolgozik. - mutatott rá Mycroft fáradtan. - Három napja nem dolgozik, mert ragaszkodtál hozzá, hogy mindenhova veled menjen. És a lakásra is vigyázott, amikor elmentél. Szentimentális lettél, kisöcsém.
- Akkor ez egy jó dolog, soha nem voltam szabadságon. Már túl sok szabadnapot halmoztam fel. - viccelődött Amelia, még mielőtt Sherlock bármit is mondhatott volna. - Nézd, John! A Holmes fiúk a figyelmemért küzdenek!
- Ne törődj a piti ügyeiddel. - mondta Mycroft összehúzott ajkakkal. - Ez nemzetbiztonsági ügy.
Sherlock morogva vette el Ameliától a hegedűt és szórakozottan pengette a húrokat.
- Hogy haladsz a diétával? - kérdezte burkoltan megsértve testvérét, miközben Mycroft válaszán töprengett.
Fivére nyugodt maradt, bár a homloka bosszúsan megvonaglott. Watson testvérekre nézett.
- Jól. Talán maga meggyőzhetné őt.
- Miről? - kérdezte John, miközben az ablakhoz ment megvizsgálni mekkora a kár.
- Attól félek az öcsém hajthatatlan. - válaszolta Mycroft.
- Ha annyira lelkes vagy - jegyezte meg Sherlock gúnyosan, szorosan összepréselt ajkakkal-, miért nem vizsgálod meg te magad?
- Nem, nem, nem, nem, nem - rázta meg Mycroft sietve a fejét. - Nekem a minisztériumban a helyem, amíg le nem zajlanak a választás Koreával szóval... - elhallgatott, ahogy Sherlock és John kérdőn néztek rá, míg Amelia csak mindentudóan elmosolyodott. Sherlock, John és Mycroft sem tudott róla, hogy valójában a választási iratok a nadrágzsebében voltak. - Nos, erről nem kell tudnod, nemde?
CZYTASZ
Brilliant (magyar fordítás)
FanfictionMagyar fordítás, minden jog @KThierry-t illeti! Leírás "Amelia Watson viharos és tüzes személyiség. Sherlock Holmes egy talány rejtvénybe csomagolva, elmélyét csak nagyon kevés ember tudja megérteni. Ki gondolta volna, hogy kettejükben van valami k...