- Nem, nem, nem! - kiabálta Sherlock a tévének, maga előtt keresztezve karjait. - Persze, hogy nem ő a fiú apja, nézd meg a nadrágja szabását! - motyogta az orra alatt; irritálta, hogy nincs mellette Amelia, hogy egyetértsen vele.
Korábban küldött neki egy üzenetet, amiben elnézsét kért amiért nem tud tejet venni, ahogy eredetileg tervezte, de Mycroft megkérte, hogy azonnal csinálja meg a Bruce-Partington papírmunkáit és nem tudta, hogy mikor ér haza. Sherlockot kicsit zavarta a helyzet, de nem mondott semmit. A férfi mindenkinél jobban tudta, milyen tud lenni Mycroft, amikor "kér" valamit.
- Tudtam, hogy veszélyes. - jegyezte meg John a monitorját nézve.
- Hm?
- Leültetni a tévé elé.
Sherlock egyetértően hümmögött, majd kifújta a levegőt.
- Egy szó sincs Connie Princeről.
- Visszaadtad már Mycroftnak a pendriveot? - kérdezte John gyorsan témát váltva, mielőtt Sherlock belekezdett volna az egyik társadalom igazságtalanságával kapcsolatos monológjába, és hogy nem kapta meg a megérdemelt elismerést.
- Igen. - válaszolta Sherlock. - Szinte körberepülte a holdat örömében. Ismét lovagi címmel fenyegetett meg.
John magában kuncogott.
- Tudod, még mindig várok.
- Hm?
- Beismerésedre, hogy ha lett volna egy kis tudásod a naprendszerről gyorsabban megfejted a hamis festmény rejtélyét.
- Te talán gyorsabban megfejtetted? - kérdezte Sherlock megvetően.
- Nem, de nem is én vagyok a világ egyetlen tanácsadó nyomozója. - vágott vissza John.
Sherlock elmosolyodott.
- Igaz.
John lecsukta a laptopját és felállt.
- Teára nem maradok. - Sherlockra nézett. - Átmegyek Sarahoz. Van még rizottó a hűtőben. Gondoskodj róla, hogy Amesnek is maradjon, vagy leszedi a fejedet.
- Mm, nem állj Amy és a vacsorája közé, igen, már hallottam erről a szabályról. - bólintott Sherlock.
- Ú, tej. - fordult vissza John az ajtóból. - Tejet venni kell.
- Amy elment venni, de én majd veszek.
John megdöbbent, nem tudta elhinni hogy ezek a szavak barátjától származnak.
- Tényleg?
- Tényleg.
- És egy kevés babot is?
- Mm.
John felhúzta szemöldökét és egy pillanatig hezitált. Végül bólintott és elindult. Sherlock a székében ült és a TV-t bámulta, amíg teljesen biztos nem volt abban, hogy John elment. Hallotta, ahogy az ajtó nyitódik, majd egy másodperccel később egész lakás megremegett, ahogy becsapódott. Sherlock ölébe vette laptopját és felment a weboldalára
Megvannak a Bruce-Partington tervek. Vedd át kérlek. Egy pillanatra megállt és elmosolyodott, mielőtt tovább gépelt. Az uszodában. Éjfélkor.
Sherlock megnyomta az entert, aztán lecsapta a laptopját és a távolba bámult. Mielőtt Amelia megérkezett az életébe észre sem vette milyen csendes a lakás. Ahogy azt sem tudta, mennyire élvezi a lány társaságát.
Gyenge lettél, Sherlock. Gyakorlatilag a fejében hallotta Mycroft dallamos hangját. Hagyod, hogy korlátozzon abban, hogy jobb legyél.
ESTÁS LEYENDO
Brilliant (magyar fordítás)
FanficMagyar fordítás, minden jog @KThierry-t illeti! Leírás "Amelia Watson viharos és tüzes személyiség. Sherlock Holmes egy talány rejtvénybe csomagolva, elmélyét csak nagyon kevés ember tudja megérteni. Ki gondolta volna, hogy kettejükben van valami k...