Yeni hayat!.

15K 466 62
                                    

Yine o lanet alarm sesiyle uyandım ama bugün farklı bir anlamı var bugün benim  doğum günüm 18 yaşına basıyorum ve artık güçlerimi kullanmak için özel eğitim veren bir okula gidecem.Kendimi tanıtmayı unuttum deme adım Elena , elena thomas ben bir melezim babam vanpir ve kurt her iki tarafıda baskın çünkü vanpir olan kısmı köken kurt olan kısmı  alfa ( Justin Thomas babam olur kendisi) annem ise büyücü (Miley Thomas annem olur kendisi) dünyada ki tek melez babamdı yani ben olmadan önce ben ondan dahi üstünüm çünki ben kurt vanpir ve büyücü özelliğine sahibim kendim hakkında bukadar bilgi yeter annem bağırıyor gitmem lazım bugün büyük gün.
Annem herzamanki gibi en sevdiğim kahvaltıyı hazırlamıs biraz kan birazda kurt tarafımı beslemek için omlet ne yalan söyliyim vanpir tarafı bana daha yakın geliyor.Neyse kahvaltıya odaklanayım derken babam konuya girdi
-Heycanlımısın elena ; tam cevap vericekken annem araya girdi babamla pek anlasamam da ondan.
-Justin kızımla uğraşmayı bırakta kahvaltısını yapsın birazdan yola çıkaksınız.
Babam offlayıp
-Tamam Miley deyip kahvaltıya gömüldü masada uzun bir sessizlik oldu kahvaltım bitince sessizliği bozmak için yalandan ökürdüm.
-Benim odama çıkıp valizimi toplamam lazım deyip direk tukarı kaçtım vedalaşma fasılları pek ilgimi çekmiyor bana göre değil sevgi kumkuması değilimdir pek.
Yukarı çıkarçıkmaz eşyaları mı toplamaya başladım nekadar heyacansız gözükmeye calışsamda kalbim çıkacakmış gibi geliyor sonuçta orda yeni bi hayatım olucak 18 yıl sonra ilk defa ailemdeb ayrı kalıcam neyse bunları aklımdan çıkarıp eşyalara konsantire oldum kıyafetlerimi valize koydum makyaj mazemleri düzleştirici maşa falan kızsal şeylerle doldurdum valizlerimi 2 tane doldurdum aslında pek makyaj yapan bi insan değilim ama olsun lazım olur diye attım saate baktığımda pek fazla vakit gecmemişti 15.30 du hala 2 saatim vardı banyo yapmak için suyu açtım en azından biraz sakınleşirdim su ılık olunca banyoya girdim ve 1 saate yakım oyalandım çıktığımda saat 16.45 di fazla oyalandığımı fark edip hemen üstüme siyah bir tişört alta siyah kısa bir şort giyip aşağıya indim makyaj yapmak istemedim çünkü yolda uyuyaçağım için bozulurdu. Aşağı indiğimde annemin ağladığını fark ettim ama ben sevmem ki böyle şeyleri hemen gidip sarıldım ve istediği zaman geleceğimi söyledim.
-Babamın yine öküzlüğü tuttu tabi hadi Elena geç kaldık diye bağırdı dişardan annemi öpüp yanından çıktıp ve arabaya bindim ve gitmeye başladık. Yolculuğumuz süresinde arabada çıt bile çıkmadı babam dayanamayıp konuştu.
-Elena orda kendine dikkat et güçlerini iyiçe öğren zaten Müdürünüz benim eski arkadaşım Auistin den rica ettim seni o özel olarak calıştıracak birşey olursa ar...  sözünü kesip lafa atladım çünkü böyle giderse bu konuşma uzar ve ben sıkılırım.
-Saol baba ben kendi başıma halletmeye calışam ve biliyorum bişey olursa arayacam deyip güldüm oda nekadar belli etmemeye calışsada tedirgin kücüklügümden beri beni gözlerinden ayırmadılar şimdi ise onlardan  kaç km ötede olucam neyse fazla konuyu uzatmadan okula gelmiştik tabelada koçaman STANfORD yazıyordu anlamını bilmiyorum ama okul kocaman gözüktü gözüme arabadan inip kapının yanına yani danışmanın oraya gelidik babamla.
Bi tane kadın bize bakıp adımı sordu
-Elena Thomas deyince rengi değişti tabikide ben en güclü melez herkes beni tanırdı babamla vedalaştık kadın o sıra görevliyi çağırdı valizlerimi alaması için babam arabaya binip gitti kadın hala tek kelime etmiyor görevli gelip valizlerimi alınca "yarın ilk iş müdürün yanına git sınıfını öğren " dedi. Biran başkasıyla konuştu sandım dönüp baktığımda "evet sen" deyince anladım teşşekür edip görevliyi takip etmeye başladım.
Görevlide anlatmaya başladı her odada 2 kişi kalınıyormuş sabah 07.00 da ders başlıyormuş kesinlikle derse geç kalmamam lazımış bıla bıla bunlar hiç umrumda değil sonuçta ben melezim kimse bana karşı duramaz. Ama oda arkadaşım kim merak etmiyor değilim odamın önüne geldiğimde valizlerimi bıraktı ve gitti nekadar kaba biri ya teşşekür etme fırsatı bile vermedi.Neyse odama gireyim bağri valizlerim aslında hafifti ama danışmadaki kadın illa görevli dedi bende bişey diyemedim. Oda girdiğimde yatakta uzanan bi kız vardı şok olmuş gibi ayağa kalktı kendini tanıtı
-Adım Erica , erica kelly oda arkadaşımsın galiba senin adın ne deyinçe şok oldum bukadar çabuk arkadaş edineceğimi düsünmemiştim ama kız çok tatlı sıçak kanlı hemen sevdim.
Bende cevap verdim adım Elena Thomas deyip gülümsedim.
Bie anda gözeleri büyüdü yoksa o melez senmisin deyince şaşırdım kesin benden korkaçak diye düşündüm ilk arkadaşımıda kaybetmek istemezdim ama yalanda söyleyemezdim.
-Evet benim, deyince birden kahkaha atıp vayytttt beee oda arkadaşım melez sırtım yere gelmez deyince ikimizde kahkaha attık baya güldük sonra ikinizde çok yorgunduk daha yoldan gelmiştik ikimizde uyumaya karae verdik valizleri dizdikten sonra.
İkimizde bize verilen dolaplara valizlerimizdeki kıyafetleri dizdik vee uykunun kollarına kendimiz bıraktık.

  YUKARDAKİ ELENA 😂
İlk hikayem inşallah beğenirsiniz arkadaşlar devamı gelecek😉😇

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin