Ne oluyor

2.2K 114 5
                                    

-Kim olduğum sizi ilgilendirmez bırakın beni!
-Bizi ne hakla takip ediyorsun cabuk anlat yoksa zor kullanacam!
-Hahahha vay be melez baya yürekliymişsin sen zor kulanacaksın öylemi (!)
Sinir kat sayımımı ölçemeye çalışıyor bu ya.!
-Sabırımı deneme istersen neler yapabileceğim hakkında pek fikrin yok galiba.!
-Elena hadi kızım bari içeri gecelim şimdi herkesi başımıza toplayacaksın.
-Tamam hadi. Hala büyüyle tuttuğum için biz nereye gidersek oraya geliyor. Aslında insanın büyülü gücleri olması çok güzel neyse konuya dönmem lazım.
-Kimsin sen anlat yoksa zor kullanacam!
-Seni ilgilendirmez melez!
-Bizi takio ediyordun! O yüzden beni ilgilendirir.
-Sen kendini ne sanıyorsun melez herkes herşey senin etrafında dönmüyor!
-Ozaman niye takip ettin bizi.
-Sizi değil Rozu arıyordum ama bulamadım sizde kapısına gelip dönünce sizi takip etmeye başladım olay bu.!
-Sana inanmalımıyım?
-Oda senin problemin inanıp inanmamak sana kalmış.
-Peki Rozu niye arıyorsun?
-O Roz la benim aramda seni hič ilgilendirmez!
-Bence ilgilendirir! Hem Roz ortalıkta yok ona bişey yapmadığını nerden bilecem?
-Sacmalama öyle bişey yapmayacam tabikide sadece onun bana yardımcı olması lazım okuyamadıgım bi parşömen buldum ve Roz nerdeyse tüm dilleri bilir.
-Tamam şimdi seni çözecem eğer kacarsan emin ol daha kötü bi büyüyle tuttarım seni?
-Peki çöz artık.
-Tersiomre dememle cözüldü. Orda bi sandalye al ve otur. Bu arada sende çok garip kokuyorsun nesin sen!
-Üst düzey bi periyim.
-Nasıl perimi?
-Perimi?
-Evet niye şaşırdınız bukadar?
-Siz büyücülerle yaptığınız savaşta öldünüz!
-Çoğumuz hayatını kaybetti benim gibi 1 2 kişi var.
-Peki Rozu niye arıyorsun?
-Roz benim arkadaşım beni biliyor yani peri olduğumu senelerdir bi onla görüşüyorum ama 2 gün önce beni arayıp bişey bulduğunu söyledi bende aynı şekilde parşömeni ama Roz nerdeyse bütük dilleri bilir dün buluşacaktik ama haber alamadım bende merak edip geldim.
-Peki ne bulduğu hakkında sana bişey söylemedi mi?
-Hayır gelince anlatırım deyip kabattı. Onu bulmamda bana yardım etmeniz gerekiyor.
-Peki ne araştırıyorsunuz?
-Orasını size şuan söyleyemem yeterince güvenmiyorum.
-Bizde sana güvenmiyoruz niye yardım edelim?
-Roz için onu tek başına bulmam imkansız sizin yardımınıza ihtiyacim var Roz sizinde arkadaşınız.
-Peki ama sana nasıl güvenecez?
-Güvenemezsiniz ama Roz icin bunu yapmaliyiz bende size güvenemem.
-Peki nerden başlıyoruz?
-Öncelikle odasina gitmemiz lazım.
-Tamam ozaman ama kokunu gizle anlasılıyorsun!
-Kokum gizli zaten.
-Peki ben nasıl aldım?
-Sen melezsin dünyada en güçlü varlıksın senin alman gayet doğal.
-Ama tek melez ben değilim Annem ve Babam sa burda onlar alabilir.
-Hayır sadece en güçlü alır sen olmasaydın alabilirlerdi.
-Peki ozaman hemen Rozun odasına gitsek iyi olucak.
-Elena bi dur.
-Efendim Erica.
-Ben buna güvenmiyorum.
-Bende ama şimdilik inanmaktan başka caremiz yok Rozu bulalim gerisini halledecez.
-Peki.
-Hadi gidelim ozaman.
Tekrar hepimiz Rozun odasının önündeydik kapıyı caldık caldık bakan yok olacak gibi degil büyüyle kapıyı acsam iyi olacak.
-Ben büyüyle acarim.
-Tamam.
-Ertort. Kapı acıldı. Hep beraber iceri girdik icerisi çok kötü gözüküyor heryer heryerde dagılmış.
-Ohaaa....
-Erica!
-Pardon :)
-Tamam da bunu kim yaptı hiç fikrin var mı Ed.
-Şuanlık var gibi eğeer onlarsa başımız belada.
-Büyücüler mi?
-Hayır!
-Peki kim?
-Bi dk susarmisin etrafı kontrol etmeye calışıyorum.
Bu cocuk bana nasıl emir verir yaa sen şuan dua et ki Rozu bulmamız lazım sana gösterecem.
-Buldun mu bay bilmiş bari bişey.
-Hayır.
-Yani?
-Artık eminim onlae yaptı bu işi.
-Ama bişey bulamadın?
-Bundan dolayı eminim zaten.
-Peki kim?
-Karanlık.! Onları bi elime gecireyim Roza zarar verdiylerse öldürürüm onları.
-Karanlık mi? Ericayla ayni anda aynı şeyi söyledik kanım çekildi sandım bian nasıl yani ya artık daha tuhaf ne olabilir diye düsünmeyecem ya.
-Evet karanlık taraf benle Rozu istediler ama biz geçmedik. Roz onların intikam pesinde olduklarinin farkindaydi ve bizde uzak durmak istedik ama bunu bizim yanimiza birakmayacaklarini söylediler ve Rozu aldilar benim onlari bulacagimi biliyorlar.
-Tamam sakin ol Roza bişey olmayacak onu bulacaz.
-Zaten bulacam onu. Sizde bu işe girmek zorunda değilsiniz.
-Tabiki girecez Roz bizimde arkadasımız değil mi Erica.
-Elbette elimizden ne gelirse.
-Çok saolun ama karanlık taraf çok güçlü ve sen melezsin seni onlara götürmem delilik olur.
-Ben melezim en güçlüsüyüm ve emirlerime kimse karsı cikamaz emib ol bizde varız.
-Teşşekür ederim hanımlar.
-Önemli değil ama bence bu durumu Babam ve Annemlede konuşalım müdürün bizde çok yardımı olur.
-Müdür mü olmaz!
-Neden?
-Müdür zaten karanlık taraf!
-Neyyyyyy!!!!!! Yok artık?
-Siz hiç birşey bilmiyorsunuz!
-Bizim baya konuşmamız lazim.
-Aynen sessiz bi yer var mı kimsenin bizi duyamayacağı.
-Ben bilmiyorum Erica senin bildiğin yer var mı?
-Bi yer varda uzak bee.
-Tamam sen bana tarif et ben hepimizi ışınlarım kızlar.
-Peki okulun cıkışındaki ormanda benim gizli bi ağaç evim var en büyük ağaçın olduğu yerde karanlık orman adı ama kimse girmez sadece ben ve ailem gireriz bize ait.
-Kızım yuh öyle biyere ağaç evmi yapilir.
-Napıyım oraya bizden başka kimse girmeye cesaret edemez.
-Bi zahmet o ormana güneş bile vurmuyor.
-Ondan değil be cahil ağaclar fazla yüksek ondan karanlık yoksa içi çok güzel ben heo tek kalmak isteyince oraya giderim.
-Peki hanımlar şimdi oraya gidiyoruz Difizyonn.
Gözlerimi açtiğimda kocaam bi ağacin icindeydim Erica ve Ed de yanimdaydi icerisi cidden güzelmiş ışıkta vuruyormuş.
-Eee beğendiniz mi?
-Baya güzelmiş kızım içide güzel baya bildiğin ev işte.
-Yani ben baya uğrastık bura için ne sadın.
-Hanımlar konuya odaklansanız.?
-Pardonya bian dalmışızda. Erica ben baya açıktım burda bişeyler var mı?
-Tabi var ama sadece kan.
-Olur 2 paket alırım.
-Kusura bakma yiyecek yok.
-Önemli değil ya ben büyüyle hallederim.
-Neyse şimdi bu müdür ve karanlık tarafın nasıp bi ilişkisi var babamın çok yakın arkadası.
-Al kanlarını.
-Saol.
-Şimdi soyle ki müdür 3 yıp içinde çok değişti normalde iyi biriydi bizim savaştığımız yani perilerle büyücülerin savaş zamanında bizlere çok yardım etti benim hayatımı o kurtardı ama beni ölü biliyor. 3 sene önce beni bulup karanlık tarafa geçmem için ikna etmete çaslıştılar ama ben ellerinde kaçtım ve izimi kaybettirdim müdürüde o sıra orda görmemle anladım ama ona işkence yapmadılar o zaten geçmek istiyormuş bende hala nedenini bilmiyorum.

Devamı gelecek arkadaslar ygs bittiiiii...

😂😂😂 insallah herkesin iyi geçmiştir şimdiden tebrik ederim😂😂

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin