KURTLAR

3.6K 151 3
                                    

Sabah erkenden kalktım nede olsa erken uyumustum saat : 06.20 kaç sattir uyuyorum ben , Erica gelince beni uyandırmamış dünkü olaylardan olmalı yoksa üstüme binip anlat falan demesi gerekiyordu yan tarafta ki yatağa baktığım da Erica uyuyordu yavaşca kalktım. Mutfağa doğru gittim pek sussamamışım nede olsa dün 3 paket kan içtim ama bugün kurt tarafındayım içsem iyi olacak orda vanpir tarafımın şaha kalkmasını istemem 1 paket yeterli olacaktır dolaptan alıp içtim hala canım istiyor vanpir tarafım çok doyumumsuz ama içemen kurt tarafında vanpir kokum çok gelir bugün kavga çıksın istemiyorum babam geliyor sonuçta sıra kurt tarafımda onu kurt bölümünde hallederim neyse saat : 07.00 olmuş hala 1.30 saatim var ne yapsam herkes uyuyor acaba Ericayı kaldırıp dün ben gittikten sonra neler oldu desem , yok abi uyandırdım diye boğar beni , yok ya kaldıram oda bana hep yapıyor aynen aynen uyandıram.
-Erica kızım kalkkkk bii
-Hıııı. Normalde vanpirler fazla uyumaz 3 veya 4 saat yeterli olur ama Erica da benim gibi uykuya düskün.
-Ericaa kalkk diyorum!
-Elena bi git uyuyacam daha alarm çalmadı saat kaç?
-Erica kalk diyorum kafandan aşağıya su dökerim bak uyannnn!!!!
-Tamam beee saat: 07.12 geçiyor sen şakamısın Elena?!
-Yok kalk bi günde ben seni kaldırdım deyip kahkaha attım çünkü tipi çok komik gözüküyordu ahhaha:D
-Kızım daha çok var bi git uyuyacam !
-Kalktın artıkk hem dün ben gittikten sonra ne oldu anlat.
-Uffff Elena uyanmamı bekleseydin ya neyse cidden onlar biye senin için kavga ettiler hangisyle sevgilisin deyip pis pis sırıttı :) ;)
-Hiç biriyle sen beb gittikten sonra ne oldu onu anlat?
-He Elena bende yedim zaten de bana kan torbası getir öyle 2 tane kendimden görmilüyorum yataktan kalkam:D pislik bu kız ya bende büyüyle dolaptan getirdim trpestro büyü seviyorum ya ben
-Al işte getirdim anlat şimdi.
-Dur içem ondan sonra deyip saniyeler içinde bitirdi baya açıkmış
-Hadiii!!!
-Tamam kızım ya pek bişey olmadı aslında Müdür gelio ortalığı dağıttı ve bizi sınıflara yolladı Auistin ve Adamı alıp odasına çıktı ondan sonra onları görmedim ama sınıfta baya konuşuldun işte iki en güclü vanpiri iç içe koydu falan diye hoca gelip herkesi susturdu dersler falan sonra ders bitti herkes dağıldı ama söylenene göre Auistin ve Adam sert bi ceza almışlar bukadar işte.
-Kahretsin ya ceza mı bide benim yüzümden!!
-Kızım sen naptın sen mi dedin kavga edin diye ?
-Yok ta olsun ya babam gelecek bugün duyarsa ikisininde canına okur yanlış anlar hemen !!!
-Neyy baban mı geliyorr?
-Kızım bi lafı bikerede idaraak et ikiletme ya he geliyor.
-Neyse bak konuşmaya daldık saat baya geçmiş 35dk falan var hadi giyinelim bugün hangi taraftasın?
-Kurt tarafına geçicem işte ilk defaa
-Iykk kurt mu?
-Erica bende yarı kurdum unuttun mu?
-Unutmak isterdim deyip kahkaha atı ahahha
-Neyse hadi uğraşamayacam ilk günden ordada kötü bir imajım olsun istemiyorum deyip üstümü giymeye başladım tabiki yine siyah okulun üstleri vardı ama takmıyordum zaten bende hep siyah giyiyorum Erica da hazırlanmaya başlamıştım oda benim gibi siyah hastası ama üste kırmısı okul forması giymek zorunda vanpir nede olsa neyss hazırız.
-Ericaa hazırmısın???
-Evet hadi çıkalım.
Odadan çıkıp bahceye indik daha vardı nede olsa bende ordan kurt tarafına geçtim.
-Erica ben kurt tarafına geçiyorum akşam görüsürüz diye yanınada ayrıldım oda Tamam demekle yetindi kurtları pek sevmiyordu sonuçta doğası gereği. Neyse kurt tarafına geçince baya kurt olduğunu fark ettim kokuları cidden cok belli benim ki onlardan daha farklı etrafa bakınmaya başladım belki Dylanı görürdüm ama yoktu dur dur gördüm bi grupla oturuyordu yanında sürtüğümsü bir kız vardı hiç takmayıp yürümeye başladım beni gördü galiba ama yerinden kalkmak yerine kıza sokuldu kızda ona oruspuuuuu işte ayy sinir katsayım arttı bananeyse aman onu mu takaçam okulun içine girdim ve müdür odasına gidecekken biru önüme geçti hadi ilk kavgam hayırlı olsun yaa..
-Sen nesin ? Kokun çok farklı. Kızda ki cesarete bak orospoo gibi duruyor zaten.
-Sebi ilgilendirmez çık önümden!
-Vanpir gibi kokuyorsun , bu ne cesaret ölümüne mi sussadın deyip sinsice güldü
-Bence sen sussadın! Oruspu gibi kahkaha atıp bağırdı
-Aaa bakın vanpircik yolunu kaybetmiş gel sana göstereyim deyip yumruk atacakken elini tutup duvara yasladım ve ben ona yumruk attım okulin dışına bahceye uçtu herkes ooooo diye bağırdı bende vanpir hızıyla bahceye çıktım
-Yanlış Meleze tosladın diye tısladım ve melez yüzümü ortaya çıkardım herkes korktu geri çekildi Dylan ise bizi izliyordu.
-Me-me-le-z mi diyebildi sadece üstüne atladım tekrar
-Sen kimsin de bana hesap soruyorsun diye yumrukladım müdür gelip bağırana kadar
-İlk günden bu ne kavga Melez hemen odama kızıda revire götürün hemen!
-Müdürü ikiletmeden odasına cıktım. Bata sinirlenmis olmalı ki burnundan soluyordu.
-Baban birazdan gelecek bakalım bu konu hakkında bana nasıl bir açıklama yapaçaksınız Elena hanım diye bildiğin tısladı normalde korkmam gerek ama hiç korkmuyorum aslında hepsinden güçlüyüm ama babam beni gerçekyen bu sefer boğa bilir off dünde ne güzel seviniyordjm vukatım yok diye bela beni buluyor yaa kapı açıldı içeri babam dadadann ,sıçtık .
-Müdür bey , Elena senin burda ne isin var derste niye değilsin.
-Baba şey oldu da on... Sözümü keati piç
-Kızınız geldiğin ilk günden öğrencilerimizden birini nerdeyse öldürüyordu. Şimdi sıçtık babam sinirlendiiii acaba bayılma taklıtimi yapsam yoksa direk ölsem mi ?
-Her kimse Elenayı sinirlendirecek bisey yapmıştır yoksa durduk yere saldırmaz Elena , değil mi? Babam mıydı o konuşan yoksa başka birimi ne oluyor ya acaba ölcem mi ben ahhah ama müdür mort oldu.
-Justin bunu kabul edemem deyip ayağa kalkınca babamın iyice sinirleri yükseldi.
-Kabul edemem derken sen benim kim olduğumu unutuyorsun galiba diye kükredi . Babamdan tüm kurtlar vanpirlwr korkar abi adam köken ben ondan güclüyüm ben bile korkuyorum müdür de korkmuş olacak ki kekelemeye başladı.
-Ju-Ju-Stinn be-n be-n bi-bi-şey demiyorum bidaha olmazsa sadece sevinirim. Babam hala sinirliydi çünkü müdür haklıydı ama beni hayatta ezdiremez di tabiki de
-Siz o konuyu sıkıntı etmeyin Elena bidaha olmayacak değil mi? Sinirden küplere binmişti hayır olacak desem beni öldürürdü.
-Tabikide babacım olmayacak.
-Tamam ozaman bizi bi 10 dk yanlız bırkırmısınız müdür bey.
-Tabi efendim deyip cıktı. Simdi kesin öldüm.
-Elena Thomas sen ne yapmaya çalısıyorsun sana ne dedim ben kavga yok demedim mi sen hepsinden güçlüsün öldürmek mi istiyordun kükrüyordu bildiğin ahaaa kesin beni boğacak yaa
-Baba cidden kız tahrik etti be.. Lafı mı bile bitiremedim yaa demek ki çok sinirli.
-Bak Melez hanım sakın birdaha beni bu konulae yüzünden sinirlendirme ve birdaha olmayacak sen Alfaların Alfasısım emir ver ve susutur kavga yok sano kes diyorum kavga yok. Son dediği hırıldı şeklinde cıktı şimdi derse bende gidiyorum vanpir tarafına inşallah ordada problem yoktur deyip sinirli sinirli baktı.
-Yok baba cidden orda yok bak git istiyo..
-Gidecem zaten ve sende şimdi derse hemen
-Tamam da hangi sınıftayım ben bilmiyorum?
-Müdür diye gürledi babam !!!
-Buyrun Bay Justin nasıp yardımcı olabilirim
-Elenanın sınıfı hangisi ben gidiyorum birdaha böyle olaylar olmasın Elenayada saygılı olun o Alfaların Alfası ayrıca köken kafanızı elinizde istemiyorsanız tabi.
-Peki efendim.
-Elena gel sınıfın A sınıfı ayrıca en güçlü sınıf ve 2 gün geleceksin değisti babam öyle söyledi 1 gün büyücü tarafına gideceksin.
-Tamam sınıf kaçıncı katta ben giderim.
-Bende eşlik edeyip. O sıra babam kapıyı çarptı ve gitti tabiki vanpir tarafına ne olur Auistin ve Adam ı öğrenmesin yaa ama banane onlar kaşındı öğrensin yaa. Kendi kendime konuşurken sınıfıma gelmiştik müdür içeriye girdi ve herkes bize döndü.
-Bu yeni arkadaşınız Elena Thomas ve ayrıca Melezdir. İyi anlaşın ve Elena birdaha kavga olsun istemiyorum .
-Peki bulaşmadıkları sürece olmaz. Müdür çıktı gitti hoca kendine boş bir yer bul otur Elena baktığımda bi Dylanın yan tarafındaki masa boştu tabi yanında yine o sürtük dövdüğüm kızda burdaydı demek ki oda güçlü ama bana bi bok yapamadı yapamazda zaten. Dersimiz Kurtlar ve Kökenlermiş pek ilgimi çekmedi ben bunları biliyorum yaa hoca bana döndü demek ki yine sesli düsündüm hassiktir ya.
-Biliyorsun öylemi melez.
-Evet hocam biliyorum peki ozaman bi soru sormamda sakınca yoktur ozaman !?
-Tabiki.
-Kökenlerin dahi boyun eğdiği tek bir varlık vardır nedir ve nedeni nedir. Dalga mı geçiyor bu kadın benim işte hahah salak abi bu.
-Alfalarım alfası yani ben. Ayrıca nedeni hem Gri kurt olmamız bunu bilmezsiniz hocam size ek bilgi olsun ve En güçlü varlıl olmamız her kurda boyun eğdire bilirim.Hoca şok hatta sınıf şok Dylan gariç o biliyor çünkü.
-Sen Gri kurtmusun ?
-Evet hocam. Ordan bi kız atlayıp bu sürtük oluyor Dylanın yanındaki.
-Sen kendini ne sanıyorsun bu sınıfatkiler en güçlü kurtlardır bu ne ego yenisin bide melezsin diye hava yapma. Şu sürtük galiba dövdügüm kızın arkadaşı ki kız ona zafer gülüsü attı sinirlenme Elena sinirlenme. Hoca sinirlendiğimi fark ettiki.
-Bella sus!
-Kanıtlasım hocam Alfalarım alfasıysa haha. Sinir oldum yaa hatta ayar oldum sen şimdi görürsün.
-Peki hocam kanıtlarım.
-Gerek yok Elena .
-Hayır ben kanıtlayacam dedim zor kullanmak istemem hocam.
-Tamam hadi bakalım.
-Peki kim kendine güveniyor buyrun gelsin.tabikide sürtüğümüz atladı ben.
-Bende seni bekliyordum gel. Sıradan kalkıp karşima geçti ve sıra bende melez yüzümü çıkardım.
-Kendine vur! Dememle kendine vurdu hahha aslında eğlenceli
-Kafanı duvara vur! Hahah yine vurdu ama hica araya girip
-Elena yeter!
-Otur ! Dememle hoca oturdu. Sınıfa dönüp .
-Hala şüphe duyan var mı diye sordum hepsi sustu yaa böyle olun.Melez yüzümü kaybedip onlara döndüğümde kız sinirden küplere binip yerine oturdu.
-Bunu fena ödüyeceksin diye tısladı. Takmad bile sen kimsin yaa. Hocada sinirlenmis olacak ki
-Birdaha güçlerini üzerimde deneme.
-Peki hocam. Deyip oturdum oturmamla zil çaldı zaten yanımdaki kız bana dönüp
-Merhaba ben Alice willem :) diyip içten gülümsedi iyi kıza benziyor bi arkadaş edinsem iyi olacal hem.
-Beni tanıyorsun zaten Elena Thomas :)
-Tanıyorum daha yeni o sürtüğü iyi rezil ettin. Şimdiden sevdim bu kızı ya
-Aynen kendi kaşındı sende mi sevmiyorsun.
-Onu pek kimse sevmez zaten sürtük grubu var bugüm kavga ettiğin kız falan onun gibiler işte Dylanla sevgili olduğundan beri iyice havalandı zaten onuda anlamadım yatıp duruyorlar bence.
- Boşver ya bizi ilgilendirmez kantine gidelim mi çok acım. Ne kadar ilgilendirmez desem de sevgilisi varmis ya bi bu kz yani seviyormu sevmiyormu anlamadim kiza okadar sey yaptim mimikleei hic oynamadi ne sinirlendi ne guldu öylece baktı öküz iste ne olacak.
-Tamam hadi gidelim. Koluna girdim ve iki kat aşagıya indik baya büyük bi kantin.
-Nerden alıcaz yemeği?
-Ben alıp gelirim , biftek yermisin ?
-Evet deyip sırıttim baya acikmistim cunku :D
-Kaç tane?
-3 tane yeter yaa :D
- Tamam :D ben bu kizi sevdim abi çok tatli yaa etraftakiler niye bana bakıyor yaa bide hakkimda komusuyorlar sanki duymayam sinirlerim oynadı yine

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin