Bekçi

2.2K 125 2
                                    

-Şimdi bizim senin bu anlattıklarına inanmamız mı lazım kusura bakmada müdürden bahsediyoruz babamın en yakın arkadaşından o adam böyle biri değil.
-Bak biliyorum inanması güç ilk başta bende inanmak istemedim ama olan bu.
-Kahretsin ya ben bu adama güvenmiştim.!
-Elena bi sakin ol belki bilmedigimiz bişeyler vardır.
-Kızım sakin ol deme bana ben bu adama güvendim sade ben değil ailemde bu adamla beraber ya bişey yaparsa?
-Senin ailen melez dokunmaya cesaret edemez.
-Tamam şimdi sakin olmamız lazım peki bu karanlık taraf nerde?
-Yerini bilmiyorum oraya baygın bi halde gittim güvenliği çok sıkı.
-Tamam ama bulmamız lazım Rozu orda tutuyorlardır kesin.
-Sanmam.
-Nasıl nerde tutabilirler ki?
-Orası hemen ilk akla gelecek yer.
-Peki nereye götürdüler.
-Onuda bulacaz ikimiz sen büyüyle ben peri güçlerimle.
-Peki o nasıl olacak?
-Ayin gibi bişey mi yapacaksınız?
-Erica yaklaştın ama tam değil.
-Nasıl yani ne peki?
-Her gücün bi elementi vardır ve her elementi bi bekcisi Elena hem köken hemde en güçlü melez yani onun bekcisi en güçlüsü benim ki gibi onlardan yardım almamız lazıma am budurum baya zorlayacak bizi.
-Bekcimi?
-Erica bi dur anlamaya calışıyorum.
-Tamam da ben bunu efsane zannediyordum.
-Bizde birer efsaneyiz insanlara göre ama bak varız değil mi.
-Peki nasıp bulacaz bekcilerimizi?
-Orası biraz karışık aslında.
-Nasıl yani?
-Bekcileri bulmamız icin onlara güçlü bi bağ kurmamız gerekir. Yani onlarık varlığına inanmamız gerekir ki bu çok zordur varlıklarını algılamak bazen uzun zaman alabiliyor.
-Peki nasıl başaracaz bunu.
-Aslında bende emin değilim ama bi yolu var.
-Ney?
-Ruhlar alemi.
-Saçmalama onlarla bağlantı kuramayız!
-Hayır kendi ruhlarımızla.
-Ben şuan hiç bişey anlamıyorum.
-Her insanın veya bizim gibilerinin ruhu vardır. Nekadar vanpirlerin yok densede vardır.
-Ve onlarla bağlalantı kurarsak bekçilerle bağlatı kuracaz. Ama bunun ruhlarla ne alakası var anlamış değilim.
-Şöyle bi bağlatı var hanımlar ruhlar güçlü varlıklardır köken bir melezden bile daha güçlüdür sadece varlığını hissetmemiz yeter onları hissetmeye başlayınca bekçilerde bizi hissedip bulacak anlatabilidim mi ?
-Hımmm Erica ne düşünüyorsun?
-Bende bilmiyorum ama kulağa mantıklı geliyor Elena sen ne dersen onu yapacaz.
-Tamam bu günlük dinlensek iyi olacak zaten havada karardı yarın iyice düşünürüz olur mu?
-Peki ozaman burda kalalım ozaman hiç biyer güvenli değil.
-Tamam.
Herkes yorulmuştu uyumak dinlenmek için hepsi gözlerini yumdu ama benim kafam hala karışıktı müdür karanlık taraftaydı ailem onla beraberdi roz kaçırıldı ruhlar bekciler ve daha neler önüme çıkacaktı hiç bi fikrim yoktu. Yeterince kuvetli hissetmiyordum kendimi nasıl başa cıkacaktım bukadar olayla bedensel olarak bu kadar güçlüyken zihinsel olarak nasıl bukadar çöktüm ki ben kafamın içinde elli tane soru dönüyor.
-Ben sana güveniyorum.
-Hatçe ilk defa bana iyi bişey mi dedin sen :)
-Off iç ses oldugumuz için küçümseme beni kızım.
-Hahha saol ama şuan tek kalmak istiyorum birahat versen?
-Tamam kaçtım ben.
İç sesim bile şuan bana acıyor ya inanamıyorum. Bende biraz dinlensem iyi olacak galiba. Gözlerim zaten uykuya meğilli bi halde kapandı ve ukunun kollarındaydım.

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin