Normal Gün.

2.8K 134 4
                                    

Dün ne ara uyuduk bilmiyorum Ericayla olanları konuşuyorduk demekki çok yorulmuşuz bu okula geldiğimden beru normal birgünüm geçmiyor ama bugün normal bir insna gibi yaşayacam nede olsa ders yok bugün tatil hala yataktan çıkasım yok ama saatte pek erken değil 09:30 yani yataktan kalkmayabilirim ama nerdeee....
-Elena kalk kızım bugün tatil bişeyler yapalım yaa!!!!
-Tamam bee çırlama kalktıımm. Erica bi gelsene?
-Ne oldu? Bişey mi var korkutma kızım.
-Yok be ne olsun bugün tatil ya?
-Ee bende onu dedim.
-İşte bugün diğer insanlar ne yapıyorsa onu yapalım insanmış gibi yaşayalım çok yoruldum artık biraz normal bi hayata ihtiyacım var?
-İnsan mıs gibi derken? İğrenir gibi baktı bana ne varsa bence insan olmak çok güzel. Normal kızlar sevgilim ne yaptı , bugün ne giysem , kiloma dikkat etmem lazım falan filan gibi dertleri var ya benim karalık taraf ,melez güçlerim saçma sapan dertlerim var off offf.
-Erica lütfen ben bugün nornal , dertsiz , sorunsuz bi gün istiyorum çok mu zor ya alışveriş merkezine gideriz film izler bisey alırız akşamda bara falan gideriz olmaz mı?
-Elena biz vanpiriz okadar çok insan bilmiyorum zor olur ben uzun zamandır insan icine çıkmıyorum ?
-Ben yanında olucam hem ben melezim çıkmadan önce emir veririm sana hem burda kan içeriz yanımız da 2 3 paket alırız çok eğleniriz ya kırma beni. Hemen yavru köpek bakışlarımı attım ona hahahaha
-Tamam kızım yaa ama bi problem olursa ben bişey demem buarada , bana emir falan  vermek gibi aklından bisey gecirme en sinir olduğum şey biliyorsun :D
-Oleyyy Erica seni çok seviyorum yaa :D
-Melez Prensessi bumuydu mutlu edecek şey duyda inanma yani hahahah
-Gülme kızım nezamandır normal bi hayat istiyorum zaten çok ağır geliyor şu son zamandaki olaylar bana.
-Tamam bişey demiyorum ama profesörden veya sizinkilerden nasıl izin alacaz onlarda burda bırakmazlar biliyorsun.
-O iş bende sıkıntı yapma sen. Kapı çaldı.
-Girrin.
-Elena uyandınız mı?
-Evet anne. Babam nerde
-Profesörle konuşuyor hala dünden beri çıkmadılar bende gidip bakamdım babanı biliyorsun şuan sinirden kuduruyordur
-Bilmezmiyim. Anne bişey isteyebilirmiyim senden?
-Dökül Elena?
-Son zamanlarda çok yoruldum biliyorsun. Yaşadıklarım kolay değil.
-Eeee??
-Bugün Ericayla cıkıp normal insanlar gibi vakit geçirmek istiyorum hayır demeden bi düsün lutfen çok sıkıldım bunaldım burda. Sessizlik oldu acaba ne diyecek aklınada giremiyorum ki büyüyle kabattı off kahretsin kesin izin vermeyecek.
-Tamam gidin.
-Neyyyy???? :O
-Gidin biraz farklilik sizede iyi gelir. Hemen boynuna atladım ben bu kadına bayılıyorum yaa
-Saol saol seni çokkk seviyorummm...
-Tamam ama sakın cıvıtmayın kimseye zararda vermeyin fazla dikkatte çekmeyin erken gelin ayrıca herhangi bi problemde haberim olucak.
-Tamam da anne babam ? Yavru köpek bakışı
-Onu ben oyalarım hem o bakış ne Elena?
-Hiçç. Erica kahkahayı bastı hahhahah.
-Kendini tatlı sanıyor Bayan Miley. Hala gülüyor pislik
-Erica beni oraya getirme !!!
-Tamam sustum.
-Siz kaçta çıkacaksınız?
-Birazdan kahvalti falan halledelim öyle.
-Dışarda arabam var al anahtarı. Cekmecesinde parada var rahat rahat gezin.
-Teşşekür ederim anne.
-Saolun Bayan Miley.
-Önemli değil bayanlar siz eğlenmenize bakım birbinizede dikkat edin bana yeter ve gec kalmayım Justini nekadar tutarım bilmiyorum. deyip çıktı aslında haklı babamı nekadar tutabilir hiç bi fikrim yok ama olsun bu gün bende normal olucam.
-Erica sen kan çıkar bende kurt tarafım için bişeyler yeyip geliyorum.
-Nereye gidiyorsun?
-Kurt tarafıma. Acıktım.
-Tamam erken gell.
-Hemen gelicem emin ol. Vanpir hızıyla kurt tarafına geçince kahvaltı yaptıklarını gördüm Dylan ve grubuda ordaydı kücük sürtük de dahil hala mı yaa sinirlenme Elena bugün senin günün.Urasta ordaydı iyi görünüyordu beni görünce yanıma geldi.
-Hey melez?
-Bu gün problem cıkarma uras!
-Hayır , hayır teşşekür edecektim.
-Önemki değil. Kusura bakma buarada okadar sert davranmamam gerekiyordu.
-Boşver geçti gitti işte sen napıyorsun burda bu gün tatil?
-Biliyorum kurt tarafım ac biseyler yemek icin geldim.
-Peki sonra görüsürüz.
-Görüşürüz. Yemekhane tarafına yürüdüm kahvaltılıl biseyler aldım tam yurda gidecekken. Dylanın bana doğru geldiğinu fark ettim off yeter ama ya bugün normal olsun dedim.
-Nasılsın melez dün derse gelmedin.
-Seni ilgilendirir mi?
-Merak ettim, Auistin mi sorun hala.
-O sorun şimdilik kapandı. Neyse gecen güm icin yeniden saol ben gidiyorum.
-Dur bi dk.
-Ne var!
-Bugün tatil ne yapacaksın?
-Sanane sen yanındaki sürtükle ilgilen deyio masayı gösterdim.
-Bak o ciddi bi mesele değil.
-Beni ilgilendirmez.
-Elena hadi ama bugün beraber bişeyler yapalım?
-Gerek yok. Deyio vanpir hızıyla uzallaştım yurda geldim. Odaya girdigimde Erica hazırlanıyordu.
-Nerde kaldın kızım hemen gelecem dedin baya oldu.
-Sıra vardi. Aldım geldim iste.
-Senin kanlar oda şu herneyse yede çıkalım. Hahaha Ericanın midesi bulanıyor bunları görünce.
-Tamam hemen yiyorum. Kahvaltimi yapmaya başladım aslında yemek yemek güzel yani farkli farkli şeyler yiyoruz hep. Kahvaltim bitti sıra kanlarda onlarda oek uğraştırmıyor zaten ve doydum.
-Kızım hadi sende hazırlan.
-Tamam başlıyorum. Üstüme ne giysem dolabımın önünde duruyorum ama hiç birini giyesim yok altıma siyah jean üste fakli bi renk olsjn siyah değil yeşil evet yeşil bi tişort. evett bence gayet güzel oldu. Altın güzel siyah bi stileto giysem evett çok hoş durdu aynen iyi böyle.
-Elenaaaaa hala hazır değilmisin kızım!!! Ne oldu öldün müü...
-Tamam hazırım hadi çıkalım.
-Nereye gidecez peki?
-Simurg alışveriş merkezine.
-Orası nerde kızım.
-Gel götürecem işte.
-Tamammmmmmm. Arabaya bindik gidiyoruz yol uzun sürecek gibu bakalım bu gün bizi neler bekliyor.

Bakalım Elenayla , Ericayı neler bekliyor.

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin