Uyandığımda etraf biranda gözümü kamaştırdı çok ışık vardı. Etrafıma bakıp nerde olduğumu anlamaya çalıştım ama kimse yoktu , ses yoktu sanki herkes kaybalmuştu , sahiden en son neler olmuştu hatırlamıyordum acaba öldüm mü ben? Yok yaa sanmam ben bi melezim , hemde ölümsüz melez ozaman ben nerdeyim , niye etraf bu kadar beyaz ?
Anlamadım ama biranda ses gelmeye başladı.
Korkma melez! Ölmedin.etrafıma bakmaya başladım ama kimse yok.
-"kimsin sen" diye bağırdım ama bu seferde sustu.
-Kimsin sen beni nerden tanıyorsun. Birden kahkaha sesi yükseldi.
-Benim salak küçük melezim beni göremez , sadece duyarsın ve ondan dolayı etrafa aval aval bakmayı kes!diye bağırdı.Bu adam kimdi benim burda ne işim var en kantindeydim ben evet evet kantindeydim profesör gelip geldi sakinleştirmek için büyü yaptı ama nasıl burdayım bu müdür mü? Hayır sesi hiç benzemiyor ve gücümü toplayıp
-Beni tanıyorsun melez olduğumu biliyorsun bu ne cüreet nasıl bi cesaret öldürürüm seni ortaya çık bu bir emirdir diye bağırdım ama nafile yine beni çileden çıkaran kahkahasını atmaya başladı.
-Ben zaten ölüyüm melez beni öldüremezsin!! Bana emirlerin işlemez ben kökenim. Bu köken mi dedi olamaz dünyada tek köken benim ailem.
-Sana inanmıyorum dünyadaki tek köken benim ailem.
-Biliyorum melez ben senin dedenim. Şok oldum ve öylece olduğum yere civilendim konuşmak istiyorum ama benim dedem öldü ve onun arafta kaldığını söylediler (not:kökenler ölmez , öldürülemez) .
- Benden ne istiyorsun ben niye burdayım!! ve sarsılmaya başladım..
-Ruhlar bölgesinden çıkıyorsun melez tekrar görüşecez..... Dedi ve ben uyandim hassiktir.
Bune yaa başım çatlıyor resmen off anam offf başımda kim ağlıyor bu nasıl bir ses iyiçe başımı ağrıttı ya kafamı sesin geldiği yöne cevirdim erica! Bu kizin sesi harbi çırtlak ama gözleri şiş bu niye bukadar kötü.
-Erica??
-Elena uyandın inanamıyorum hemen doktoru çağıracam bekle.
-"Erica dur bi dk " yerimden kalkmaya çalıştım ama kalkamadım kahretsin başım döndü , boğazım yanmaya başladı. Ben nezamandır uyuyorum nezamandır kan icmiyorum?!
-Hatırlamıyormusun cidden?
-Hayır ne oldu nezamandır baygınım ben??
-Ne baygını elena öldün sen , 1 haftadır ölüsün sen!!!
-Neyyyy! ne ara öldüm lan ben niye benim haberim yok nasıl oldu anlat çabuk!?
-Doktoru çağırmam lazım anlatacam.
-Erica dur!! kime dedim ben yaa bu kız bazen beni deli ediyor harbiden.Neyse ben nasıl öldüm nezaman öldüm onu anlamıyorum neyse sakin ol elena yine sinirlenmeye başladım ben nasıl ölürüm yerimden bile kalkamıyorum bağazımda yanıyor ben acım hemdr çok vanpir olmaktan hatta melez olmaktan nefret ediyorum ben bunlarla cebelleşirken kapı açıldı içeri Doktor, annem ,babam , Erica ve Adam girdi. Çok ağladıkları gözlerini şişliğinden belli oluyordu Adamın bile.
-Kendini nasıl hissediyorsun Elena?
-Aç. diyebildim sadece ericaylada konuşarak iyiçe yorgun düştüm 1 haftadırda beslenmemişim zaten.
-Peki ozaman hemen sana kan getiriyorum deyip hemen çıktı.
-Elena iyimisin bizi cok korkuttun dedi annem sesi titriyordu cevap verecek gücüm yoktu.
-İyiyim diyebildim oda zar zor neyseki doktor elinde 2 paket kanla geldi şuan bana yetmez ama neyse annem kan paketini yırtıp ağzıma yaklaştırdı ilk yavaş yavaş içsemde sonra paketi sömürdüm annem diğer paketide açtı ve verdi onuda bitirdim kendimi gittikçe iyi hissetmeye başladım ama kurt tarafımda açtı baya.
-Anne kurt tarafımda aç bu sefer zorlanmadan söyledim.
-Tamam kızım baban yemek alıp gelir babam kafasıyla onaylayıp hemen çıktı.
Şimdi sıra bende bana neler olduğunu öğrenmem lazım dedem diye kendini tanıtan o adam gerçekten dedem miydi? Benden ne istiyor? Babam iceri yemekle girince yine tüm soruların hepsi aklımdan çıktı napıyım bir haftadır acım kanda içtiğim için içimdeki kurt şaha kalktı yemek yemem lazım.
-Al kızım getirdim en sevdiğin biftek hemde baya fazla babamdan alıp yeme başladım 10-15 tane yedim sonra açlığım geçti ve çok dinçtim yerimden kalktım herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu ama sorun şuki ben de pek bişey bilmiyorum. Ama sessizliği bozan yine ben oldum.
-Bana ne oldu ? Herkez bana baktı kimde bişey diyemedi doktor konuşmaya başladı.
-Seni Müdür Auistin bey getirdi bana ozaman baygındın birden kalbin durdi ve nefes alamadın öldüğünü sandık ama biranda canlandın biran öldün 1haftadır böylesin bekle müdürü çağırayım o sana daha ayrıntılı bilgi verir deyip cıktı. Tabi babam çok bile susmuştu hemen lafa atladı ;
- Elena anlat ne oldu? En son ne hatırlıyorsun bunu sana kim yapmıs olabilir ? Sinirliysi, üzgündü ama sinir daha baskındı belli oluyordu. Erica o sıra gelip sıkıca sarıldı daha dogrusu yapıştı Adam ise sesizce köşe durup olanları izliyordu onunda gözleri şişti bana bakıp sırıttı şuan bile beni eriten bi gülümsemesi var bu cocuğu nasıl yapmışlar yaa insan mı yedin diyesim var yaa . Babam fark etmiş olacak ki ona bakıp.
-Tamam sen çık artık dedi.sinirli sinirli sıctığımın resmidir neyse konuya dönem ki unutsun o sıra Adam çıktı.
-Baba fazla bişey hatırlamıyorum sadece kantinde birini döv...(sustum bunu söylersem daha çok sinirlenir) tartışıyordum babaçım deyip sırıttım.Babam anlamamış olacak ki bana baktı o sıra Müdür içeri girdi herkese selam verdi vee..
-Tartısıyormuydun nerdeyse öldürecektin dedi.Babamın gözleri büyüdü korkmadım değil ama ölümden döndüm be bişey yapmaz galiba yapmaz yaw
-Elena Thomassss!!! Ben sana ne dedim kavga yok sen melezsin ve kökensıin nasıl böyle bir hata yaptın. Tam ağzımı açacakkem müdür araya girdi
-Justin senide biliyorsuz şuan önemli olan Elenaya bunu kim yaptı ve Elena 1 Justin 0 ve babam sustu vay müdürüm benim yaa adam işte adam kökene gider yaptı hahahhaha
-Tamam Auistin ama bu konu burda kapanmadı deyip bana baktı Elena Thomas!! Pis pis sırıtıp müdüre döndüm ki annem konuşmaya başladı
-Auistin bunu kızıma kim neden böyle birşey yaptı.
-Araştırıyoruz Miley şuan tek bir tahminim var KARA BÜYÜ ananem babam erica doktor hepimiz bir birimize baktık hepimiz şaşırdık çünki kara büyü 1000 yıldır kulanılmıyor kullananlar ise öldürüldü çünki çok tehlikelidir. Babam iyice sinirlenip;
-Kim bunu benim kızıma yapmaya cesaret eder kim diye ortalığı yumurukladı ama ben biliyordum rüyamda benle konuşan dedem di kesin bana bunu o yaptı ve hemen lafa atlayıp
- Galiba ben biliyorum dedim herkes durup bana baktı babam bile etrafa yumurk atmayı bırkatı.
-Kim ozaman Elena ?
-Öldüğümde yani öyle olduğunu sandığım zaman rüyada biri benle konuştu konuşmayı hemen onlara anlatt ve dedem oldugunu söyledi bana dedim.Annemle babam birbirine baktı ve aynı anda Tom dediler.
Tom benim büyük dedemmiş 500 yıl önce öldürülmüs annemle babamın evlenmesini istemiyormuş cünkü babam yarı kurt , kurtlar büyücüleri pek sevmez kara büyücüleri hic sevemez dedem ozamanlar kara büyüyle uğraşıyormuş ve kurtlar onu öldürmeye karar vermiş ama dedem köken büyücü öldüremeyeceklerini bildikleri için arafta bırakmışlar peki bunun benimle ne alakası var hala anlamış değilim.
-Peki benden ne istiyor?
-Sen hem köken hemde melezsin Elena eğer sen ölürsen kurtlar vanpirler büyücüler ölecek kökenler bile o yüzden seni arafa çekmeye çaslısıyor kendi gibi seni öldüremeyecegini biliyor ama bunu kime nasıl yaptırıyor kara büyü 500 yıldır kullanılmaz cesaret bile edilemez sonucu ölümdür cünki.
-Kahretsin ben bunun sorumluluğunu nasıp üstlenicem hiç bilmiyorum. Korkmuştum baya korkmuştum bu çok büyül bir yük tüm varlıkların yaşamı bana bağlı niye ben ya başkası olmazmıdı buu!!!
-Sakin ol Elena sen dünyadaki tek ve en güçü melezsin senin doğumunun bile bir anlamı var başaraçaksın biz sana güveniyoruz hadi şimdi kalk git ve odanda dinlen yarın sakin kafayla düsünürsün dedi müdür banada iyi gaz verdi allahı var sonra çıktı revirden onla beraber doktorda çıktı ben ise sadece kafami sallamakla yetindim.
-Anne baba siz napacaksınız?
-Eve gidecez bizde Elena ama herhangi bir sıkıntıda hemen bizi arıyorsun sakın kendi basına bi ise kalkıma biz de kara büyü ve arafa işini araştıracaz sen dinlen
-Tamam babaaa biraz daha konuşursa aklımı kaçıracam az kaldı.Annem bunu fark etmiş olacak ki
-Justim kız yorgun hadi bırak odasına çıkıo dinlensin.anne seni çok seviyorum yaa hep beni kurtarır meleğim benim sonra gelip bana sıkı sıkı sarıldı
-Elena kendine dikkat et seni kaybetmeyi göze alamam güzelim deyip sarıldı
-Tamam anne söz veriyorum dikkat edicem hadi çıkalım su odadan üstüme üstüme geliryor.
-Tamam kızım.
Erica gelio koluma yapıştı yine
-Erica ben iyiyim çık kolumdan yaa...
-Banane yaa çok özledim seni deyip daha çok yapıstı belli oluyordu benim icin cok korkmustu gözleri hala şişti o yüzden bişey diyememiştim neyseki bahceseydik şuan temiz hava bana cok iyi gelmişti annemle babamı ugruladıktan sonra yurda dogru yürümeye başladık tam iceri girecekken biri bana seslendi arkamı dönüp bakığımda Adam olduğunu anladım oda benim icin baya kötü olmuştu vanpir hızıyla yanıma gelip.
-Elena nasılsın seni çok merak ettim
-İyiyim Adam saol ama sen pek iyi görünmüyorsun dinlen biraz.
-İyiyim sıkıntı yok bu arada kusura bakma seni orda bırkamak istemezdim ama baban kökenim nederse yapmak zorundayım dedi.
-Önemli değil sıkma canını hadi git dinlen bende dinlem istiyorum yarın derste görüsürüz.
-Tamam görüsürüz kensine dikkat et birşey olursa heber verirsin.
-Tamam ve oda kendi odasına doğru yürümeye başladı bizde kendi odamıza
-Elena ? Aha başladık ben diyorum erica niye susmuş kesin elli tane soru soracak neyse
-Sor bakalım erica
-Nerden anladin yaaa
-Neyi?
-Bişey soraçağımı
-Bayadır susmuştunda ondan deyip güldüm
-Neyse Adam seni seviyor bence. Ney dedi ya bu Adam beni seviyor yokkk artik inanmam!!
-Sacmalama erica yaa arkadasim o benim . neyse ki odanin önüne geldik uyuyurjm ericadanda kurtulurum.
-Sen öylesan sen baygınken başından ayrıpmadı bi dk . neyyyy yok yaa ama niye böyle bişey yapsin ki sonucta cok yakin degildik ama yok sanamam
-Saçmalama erica dediğim gibi sadece arkadasım ayrıca çok yorgunum ben uyuyorum hadu iyi geceler sana deyip banyoya girdim oda arkadamdan
-Kaç kaç ama konusacaz diye bağırdı.
Offf bu kız beni harbi ayar edio bazen neyse üstümü degiştirip yatağa girdiğkmde ericak uyumustu bile bende yataga girdim cok yorucuydu çünki uzun zamandır baygın olsamda ölü demeye dilim varmiyor çok yorgundum ama aklimi Adam karistiyor neyse yarin onla konusacam kesin !! Yarin gunlerden ne ki yaa belki vanpir sininfin da degilim kahretsin
-Ericaa uyudun mu??
-Hiiii
-Erica kalk kizim yarin gunlerden ne la??
-Bi susmadın Elena ya salı günü yat zıbar yarın okul var!!
Neyse yarik vanpir tarafindayim Adamla konusacam benimde uykum gelmeye başladı göz kapaklarım çöktü ve uykuya teslim oldum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK MELEZ
Vampire''Sen o sun ''dedi şaşkınlıkla ''Kim?" dedim (şaşkınlıktan kurtulup söyledi) "Tek melez...!" "Ahh! Ben zaten melezim. Niye şaşırdınki babamda melez." dedim