insanlık

1.6K 58 24
                                    

Konular , konularımız nedir sizce.. Ben buraya hikaye yazmakla hükümlüyüm mesela konumuz bu peki ya artık yazamıyorsam Nasıl yazamıyorsun diyenleri duyuyor gibiyim veya yazma zaten yazamıyorsun diyenleri de. Neden şimdi yazıyorsun diyenleri de bazen hikayeler hayatlar yaşanmışlar yaşanamamışlar derstir bize. Bunun İnsanlık başlığıyla ne alakası var diyebilirsiniz bencede pek alakası yok sadece başlığımız insalık olsun istedim hani şu uzun zamandır kaybettiğimiz ve bulamadığımız insanlık. Bulamıyoruz arkadaşlarım bulamıyoruz hani şu kaybettiğimiz sevgililerimiz kaybettiğimiz arkadasliklarimiz hepsi bu yüzden cunki aslında bizler insanligimizi kaybettik ve bunu kaybettiğimizi unuttuk ama farkında bile değiliz bizde kayboluyoruz en azından ülkemizin %89'luk kısmı bunun farkında değil. Bende değilim sanmayın ki ben her boku biliyorum bilmiyorum hatta hiç bişey bilmediğimden dolayı sürekli kaybedip duruyorum ya yazdıklarım yazamadiklarim kaybettiğimdendir. Mutlu olmayalım mı artık? Birazcık mutlulukta yetmezmiydi bizede neden kimse çıkarıp alın evlâdım bu mutluluk bana fazla birazda sen nasiplen demedi ki bizler neden sadece televizyondaki , sinemadaki ve en önemlisi kitaplardaki mutluluktan sadece nasiplenelim bizimde hakkımız değil mi ? Demek ki değilmiş. Her güzel kitap ,  film gibi bizde bitecez hepimizi unutuyoruz bizlerde ölecez sanki hayatımız sonsuzmuş gibi yaşayıp mutsuzluğa tama ediyoruz ama özür dileyerek sizlere öleceğimizi hatırlatıyorum..
  Mutlu mutsuz , TÜM İNSANLIĞA YAŞIYANA ÖLENE BOLCA UMUTLAR DİLERİM..

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin