Ericayla odaya giderken güle eğlene gidiyorduk ki Auistin karşımıza çıkana kadar.
-Elena bi konuşabilirmiyiz?
-Hayır.
-Elena lütfen.
-Hayır dedim. Demez olaydım
-Sen kaşındın kücük hanım. Beni sırtına mı aldı bu yuhhh yaniii..
-Bırak beni bak kötü olacak , bırakkk diyorum..
-Hayır beni dinleyeceksin. Erica bize bakıp şok oldu sonra gülmeye başladı salak mi bu kiz yaa
-Tamam indir söz dinleyecem sözzzz
-İnanmıyorum gidiyoruzzz.
-Nereye yaa.!
-Ormana baş başa olabileceğimiz bi yere. Yuh ya ne yapacak bu bana çüş neyse aklını okuyayım bari
-Tamam yaa taşı bari bisey olmaz.
Ne inatci ya , ama çok güzel , sinir oluyorum Adamla aralarında ne var ,ne kadar yakınlar Adam ona bişeyler hissediyor ama elena hissediyor mu ? Ne dedi bana söyleyecek. Yoksa Adamı bu sefer öldürürümm.!!!!
Neee yani Auistin beni mi seviyor yoksa yanlış okudam kesin içini. Okuldan çıkarken herkes bize bakıyordu Adam da sinirden kuduruyordu ama bişey yapmadı.
Tabi seviyor kızım adamın aklını okudum.
Hatçe susarmısın güzel dedi sadece.
Adam'ı öldürürüm dedi duymadın mı kızım kıskanıyor.
He yaa ama ben bişey hissediomuyum acaba
Bilmiyo... Ayy popomm kendi kendime konussurken gelmissiz öküz iste öyle yere atılır mı ya hayvan.
-Öküzmüsüm Auistin popom acıdı yaa.
-Sana dedim in duymadın bile beni tabi omzum rahattir da kizim kac kere seslendim yaa.
-Duymadim insan gibi biraksaydin sende.
-Tamam tamam bidakine kucagimdan indirmem hahahha. Cok güzel gülüyor aslında ama bilmiyorum ben hiç bu tür şeyler hissetmedim ki ben offf.
-Neyse ne konuşacaktın benimle. Yüzü hemen ciddileşti acaba beni seviyor mu ya off.
-Adamla aranda ne var? Yuh böyle mi sorulur.
-Hiççç , niye?
-Doğruyu söyle Elena , ne var?
-Hiç diyorum ne olabilir Adam sadece arkadaşım okadar , hem sanane ?
-Doğruyu bilmem lazım ben gittikten sonra ne dedi sana ?
-Sa na neeeeee???
-Söyle diyorum Elena sinirlendirme beni!
-Tamam bee. Hoca maç sonra deyince yine yırtın dedi sözde beni yenicek salak. Rahatladın mı?
-Bu kadar mı? Eminmisin.
-Sana yalan borcum mu var. Hem sanane seni ne ilgilendiriyor gecem sefer ona benle niye konusmamasını söyledin sen kimsin benim hayatı.. demeden öptü beni öptü mü bu evet hala öpüyor ve bende mi öpüyorum yok artık ben bu cocuğu sevip sevmediğimi bilmiyorum hemen ittim.
-Ne yaptığını sanıyorsun sinir kat sayım çıkyor git gide.
-Sakin ol Elena ben seni seviyorum.
-Bana sordun mu lan ben seviyormuyum nasıl öpersin beni sen kendini ne sanıyorsun melez yüzüm istemsizce ortaya çıktı. Sen bana nasıl dokunursun nasıl yaa öldürüm seni sen kimsinmn!!!!!!! Diye bağırıyordum artik sinirlerime hakim olamiyordum.
-Elena sakin ol sende beni seviyorsun.
-Lan sen benim yerime nasıl karar verirsin lannn nasıl defol git öldürür seni , sen bana dokundun ya bu ne cesaret git diyorum defollllll!!! O sırada biri geldi sinirden kim olduğunu fark edemedim ama Auistinin üstüne atladı yüzünü secemedim zaten kurtu dövüşmeye başladılar sinirlerim iyice cıkmaya başladım hemen emir verdim.
-Durun!! Ve durdular. Sen insan formuna dön. İnsam formuna döndüğümde ağzım açık kaldı Dylan onun burda ne işi var ya.
-Dylan burda ne işin var senin?
-Ders bitti buraya geldim zorla sana dokunduğunu söyleyince dayanamadim hala Auistine doğru tıslıyordu Auistinde ona şuan geberse umrumda olmaz ama benim yüzümden olmaz.
-Auistin defol hemen.!
-Elena bak
-Defol diyorum Dylana birakmaz ben öldürürüm seni. Kafasını eğip gitti ve bem ağlamaya başladım beni nasıl öper ama sinirden di
-Elena sakin ol ben burdayım bidaha sana dokunamaz söz veriyorum ben burdayım. Dylana sarıldım , oda bana bilmiyorum şuan sanki en güvenli yer burası gibi geliyor bana.
-Saol iyi burdasın Dylanm
-Tamam geçti birdaha olmayacak öldürecem onu sana nasıl dokunur nasıl cesaret eder buna şeref*z !!! Baya sinirlenmişti Dylanda bana buladar iyi gelecegini tahmin etmezdim.
-Senin bişey yapmana gerek yok onu kendi ellerimle ben öldürecem! Benim yurda gitmem lazım
-Tamam ben bırakırım.
-Gerek yok Dylan orası vanpir tarafı boşver.
-Yok gelecem !
-Tamam tamam. Beraber yurra doğru yürüyorduk bana sarılmıştı bende izin verdim şuan çokta arıza çıkaracak durumda değilim nede olsa herkes bize bakıyordu daha doğrusu Dylana vanpirler tıslıyorlardı ama yaklaşacak cesaretleri yoktu belli korkuyorlardı Adam üzerimize gelmeye başladı sonra benim kötü olduğumu görünce bi şaşırdı sonra gelip Dylanın boğazına yapıştı!!
-Ne yaptın lan kıza!! Dylan da sinirlendi bayaa.
-Ben değil lan Auistin cek elini kırarım o elini!!!
-Sakin olun Adam şuan iyi değilim Dylan bana yardım etti lütfen. Ben lütfen deyince Adam anladı.
-Neyin var onu öldürürüm sana bişey mi yapti p*ç.!
-Sıraya gir Adam ben öldürecem önce onu!
-Adam , Dylan bi sussun lütfen. Sinirlenmeye başlıyorum artik ne saniyorlar kendilerini en iyisi kendim odaya gitmek. Ben odama kendim çıkarım ikinizde ne yapıyorsanız yapın.!
-Ben bırakacaktım seni?
-Ben kendim giderim.!
-Ama.
-Uzatmaya gerek yok hersey icin saol. Uzatmadan çıktım yanlarından odama doğru gidiyordum bugün bana ağır geldi Ericayada sinir oldum ama o nerden bilsin neyse hemen uyumak istiyorum bugün olmadı saymak istiyorum. Neyse odaya geldim Erica yoktu iyiki de yoktu onun soru yağmurunu cekemezdim zaten hemen yatağa girdim uyumaya calişdım ama pekte zor olmadı direk dalmışım.Bölümün sonu. Acaba Elena Auistine ne yapacak.
Diğer bölümde görcez..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK MELEZ
Vampire''Sen o sun ''dedi şaşkınlıkla ''Kim?" dedim (şaşkınlıktan kurtulup söyledi) "Tek melez...!" "Ahh! Ben zaten melezim. Niye şaşırdınki babamda melez." dedim