ÖZGECAN

2.1K 124 7
                                    

Arkadaşlar bu bölümde hikaye paylaşmıyacam farklı bişey paylaşacam sizinde anlayışla karşılayacağınıza eminim.

Evet arkadaşlar bugün 11.02.2017 yani Özgecan Aslanın tecavüze uğradığı o lanet gün. İnsanlığın bittip erkeklerin " kısa giymesin , o saate ne işi var orda " dediği zaman.
Bi annenin " Çok acı çekmiştir kızım, keşke silahla öldürseylerdi  dediği" zamandı. İnsanlığın bittiği zaman. Kadınların daha duyarlı olması gereken zaman şimdi. Sadece kadınlar değil ERKEKLERİN bilinçlenmesi gereken zaman. Cocuklarımızı düzgün yetirştirme zamanı. Kadın , çocuk fark etmeden  Tecavüz edenlere karşı gelme zamanı. Unutmayın sizinde evladınız var bu acı hiç bir acıyla ölcülemez. Buraya daha bir sürü şey yazabilirim ama daha fazlasına benim de yüreğim dayanmaz sadece bi söz okudum 2 gün önce sizinde okumanızın isterim onu yazıcam.

Biz kadınız bayım , ismimiz yok bizim. Çiçek, şarap ya da at veya motor değiliz , kadınız sadece.
Unutmayın bayım , kadının adı yok.
Tecavüze uğrayıp yakılanımıza özgecan diyoruz , tecavüzcüsünü öldürdüğü için mühebbet yiyenimize Nevin.
Çocuk yaşta evlendirilirsen Ünilize oluyor adımız , buna dayanamayıp intahar edersek Suzan...
Müzik yarışmasıma katıldığı için töre cinayetine kurban giden ama ölmeyenimizi Mutlu diye çağırıyorlar, sevdiği adam kaçıp töre cinayeti adıyla öldürülenimizi Fidan. Kadının adı yok bayım. Kadının adı yok. Sadece hikayesi ve elinden alınmaya  çalışılan bi hayatı var.

Okuduysanız çok sevinirim unutmayın kadınlar sadece kızım , sevgilim , bacım , anam , nenem .... Değildir kadınlarda bir bireydir.

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin