Karanlık Taraf!

2.9K 144 0
                                    

Burası neresi , ben buraya nasıl geldim etraf simsiyah sanki hiç birşey yok.
-Merhaba Melez Prenses. Bu ses de neydi çok tanıdık geliyor ama etrafta kimse yok ne oluyor yine ya.
-Kimsinn?!
-Hatırlamadın mı ?
-Kimsin , ben buraya nasıl geldim!
-Prenses nasıl hatırlamazsın ben ssnin dedenim yeniden karşılaşacaz dedim. Ruhlar dünyasına yeniden hoş geldin. Kahretsin bu adam benden ne istiyor ya nasıl kurtulacam burdan acaba onunda aklini okuyabilirmiyim?
-Ne istiyorsun benden!
-Hahahaha acaba bi düşünelim ne istiyorum senden , acaba ne. Yine o kulağını cınlataçak kahkahasını attı.
Karanlık tarafa benim yanıma geçeceksin Melezim Büyük dedeni kırmak istemezsin değil mi?
-Ne saçmalıyorsun ne karanlık tarafı, ben senin olduğun hic biryerde durmam!
-Küçük torunum , Büyükbabasına saygısızlık yapıyor sana öğretmediler mi büyükler ne derse o!!!!
-Sen benim Dedem falan değilsin uzak dur benden yoksa bir melez nasıl oluyormuş sana gösteririm!
-Hahha torunum sana saygıyı öğretmem lazım şimdiden biraz başlasam iyi olur. Acı!!!! diye bağırmasıyla tüm vücudum acı ile yanmaya başladı sanki alev alıyordu nekadar çığlık atsamda durmadı.
-Durrrdur şunu ahhhh durdurrrr diyorum!!!!!!!
-Aaa torunum lütfen demen gerekiyor kibar ol biraz!
-Hayırrrr!
-Buarada söylemişmiydim bilmiyorum ama burda seni öldürürsem diğer dünyadada ölüsün lütfen dee!!!
-Hayırrr! Ve bianda acı durdu!
-Aynı bana benziyorsun torunum hiç kimseye boyun eğmiyorsun ama unutma ben KİMSE değilim!! Ben KARANLIKLARA hükmediyorum şimdi uyan ve bidaha ki gelişinde hazır ol.
-Due bi dk neye hazır ol ne diyorsun sen durr.. Ve uyandım ter içinde kalmıştım Erica başımda ağlıyordu yine abi bu kızın sesi harbi cırtlak yaa diyorum off..
-Uyandın uyandıııı... diye bağırmaya başladı offd bu ne ses kahretsin tekrar uyumak istiyorum yeter ki şu sesi duymayayım.
-Kızım bi sus ne bağırıyorsun beynim şişti yine.!
-Erica saat kaç farkındamısın 17.45 kaç saatir seni uyandırmaya çalışıyoruz uyanmıyorsun Babangile haber verdik geliyorlar Profesör saatlerdir seni uyandırmaya calısıyor.
-Tamam sakin ol geldim burdayım
Çok korkmuş belli ağlamaktan yine gözleri şişmişti beni çok seviyor bu kız tabikide bende onu yani. Bir anda kapı açıldı annemle babam girdi Profesörle.
-Eleena uyanmışsın dedi profesör.
-Evet uyandım bi sıkıntı yok. Annem hemen yanıma gelio sarıldı.
-İyimisin kızım be oldu kac saatir uyanmıyormussun?
-İyiyim anne sadece Tom beni yine ruhlar alemine aldı.
-O yaşlı ihtiyarı gebertmek az geldi galiba!!! Babam kükrüyordu yine
-Bi sakin olun önce konuşmamız lazım.
-İyimisin Elena önce bi dinlen ondan sonra.
-Ben gayet iyiyim sadece boğazım yanıyor kan lazım. Erica vanpir hızıyla gidip 2 paket kan getirdi. İkisinide saniyeleer icinde sömürdüm.
-Şimdi size soracaklarıma acık ve net cevaplar istiyorum ve sakin olun!
Hepsi bir ağızdan -Tamam , dedi.
-Karanlık taraf ney ? Benden niye o tarafa gecmemi istiyor anlamıyorum ?
Hepsi bi gario oldu Erica bile sanki bişey biliyor ama benden saklıyormuş gibiydiler ama öğrenmeliydi babamın sinirleri git gide bozuluyordu belliydi annem zor zabdetiyordu.
-Biri bana neler olduğunu hemen anlatsın ne biliyorsunuz benden ney saklıyorsunuz siz! Profesör derin  bi nefes alıp konuya girdi.
-Karanlık taraf aynı bizim gibi kurtlar ,vanpirler ve büyücülerden oluşuyor ama onlar herşeye hükmetmek istiyor. Daha bir sürü yaptıkları şeyler var şuan uzun sürer sen önce bi kendine gel ve ne olursa olsun tek başına kalma Elena sakın, Erica sakın Elenanın yanından ayrılma.
-Peki efendim.
-Ben hic birşey anlamadım benden ne istiyor ?
-Sen dünyada ki hatta evrendeki en güçlü varlıksın Elena senin onların yanına geçmen bizim bu savaşı kaybetmemiz demek.
-Şuan gerçekten pek bişey anlamış değilim.
-Normaldir sen iyice dinlen sonra konuşacaz Justin , Miley sizle benim odama geçsek iyi olur. Babam sinirden yine gözü dönmüs birşekilde onu öldürecem diye bağırıyordu , annem ise sakinleştirmeya calısıyordu.
-Kızım biz burda kalıcaz , bu olaylar halledilene kadar herhangu bişeyde haberimiz olsun.
-Peki baba.
-Biz profesörün odasına gidiyoruz.
-Tamam. Onlar gittikten sonra biraz rahatladım çünkü bsnide geriyorlardı Erica oturmuş öylesine duvara bakıp duruyordu oda hem korkmuş hemde üzülmüştü.
-Erica ?
-Evet.
-İyimisin , çok yorgun gözüküyorsun yat uyu ama önce bi duş al ne dersin?
-İyi fikir , sende odasan çıkma ama tek kalma olur mu?
-Kapının önüne çıkacam biraz sadece şuan en güvenli yer okul sıkıntı yapma.
-Hayır ozaman bende gelirim.
-Erica sana emir vermek istemiyorum beni zorlama.
-Tamam ya ama geç kalma en fazla yarım saat.
-Tamam... Erica duşa girdi bende spor giyinip dışarı çıktım bu karanlık taraf aklımı karıştırıyordu bu işte farkli bi mesele var ama ney ama bende bu işi cözecem acaba kütüphanede bunla ilgili bişeyler varmıdır. Şansımı denemekten bi care yok vanpir hızıyla en alt kattaki mahsene indim kütüphanede nerdeyse herşey var oda vardır ama Bayan Katy kabatıyordu kahretsin napıcam hayatta acmaz ki ama emir verebilirim evet evet iyi fikir. Hemen melez yüzümü çıkarttım ve;
-Bayan Katy kütüphaneyi aç !
-Peki efendim buyrun.
İşe yaradı ve içeri girdim ama çok büyüktü nasıl bulacaktım ben onca kitaptan karanlık tarafı kahretsin. Büyü kullansam olur mu acaba ama hiç denemeştim ama , ise yarar herhalde okadar zor olamaz.
-Episkoretmiyaro KARANLIK TARAF!!!! diye bağırmamla kitaplar oynamaya başladı , korkamdım değil ne oluyor ya havada 10 , 15 taneye yakın kitap ucuşuyordu ve biranda hepsi yerlerine geçti ama birtanesi hariç o bana doğru geldi ve yere düştü. Üzerinde " âmes sombres " yazıyordu ben bu dili bilmiyordum içini açtığımdada ayını dille yazılan yazılar vardı. Ben bunu nasıl çözücem diye düşünürken saate bakmak aklıma geldi Erica meraktan kesin ölmüştüm kahretsin baya geç olmuş. Saat  19.27 kesin bu sefer beni öldürecek. Baayan Katy 'nin yanına gidip.
-Bu kitap bende kalıçak ve beni burda gördüğünü unutacaksinn.
-Peki efendim. Vanpir hızıyla odama çıktım Erica odada yoktu kesin beni arıyordu kitabı yatağımın yanina koyup hemen büyüyle Ericayı yanıma getirdim , trianoxiroz. Beni görünce sasirdi ?
-Nerdeydin kızım , seni arıyordum az kaldı profesörün yanına çıkacaktım.
-Kütüphanedeydim Karanlık hakkında araştırma yaptım.
-Bu saate kapalı orası yeme beni.
-Bayan Katy emir verdim açık tuttum.
-Ney yasak bu kızım ortaya çıkarsa bittin .
-Neyse sen onu bunu bırakta şu kitaba bak hangi dil?
-Hangi kitap?
-Bi dk dur. Yatağım yanian koyduğum kitabi alıp Ericaya verdim oda incelemeye başladı ve ;
-Bu baya eski bi dil nasıl cözümleriz bilmiyorum ve baya zora benziyor ama Roz bu işlerden iyi anlıyor ?
-Gecen dövüşte yendiğim kız çoğu dile hakim.
-Yardım eder mi bize ?
-Eder emin ol iyi kızdır .
-Tamam ozaman şu kitabı büyüyle saklayacam simdilik sen ve benden baska kimse bilmeyecek. Tekrostero ve kitao ortadan kayboldu.
-Ne yaptin kitaba?
-Görünmez yaptım masada duruyor hala.
-İyiymiş ee napalım şimdi benim uykum yok senin ?
-Benim de yok .
-Dur buldum gecen gün Auistinle naptiniz onu anlat bakalım deyip kahkaha atti. Tabi bunu hatırlatması sinirimi bozmadi degil.
-Boşver o p*çi beni zorla öptü!
-Neyyyy nasılll ohaaa :O
-O yüzden açma konusunu bide şuan o meseleyi takamam.
-Tamam anladım ozaman. Peki sen ne yapmayı planlıyorsun kesin senin aklında vardır bişeyler yanına bırakmazsın.
-Auistin sonra şuan karanlık taraf daha önemli ve evet bana dokunduğunu pişman edicem onu !

Diğer bölümde neler olacak ?
Elena Karanlık tarafın gerceklerini öğrenebilecek mi!
Auistin neden suan ortalarda yok!
Dylan veya Adam neler yapacak gelecek bölüm hepsi??..

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin