Oyun Başlasın

2.3K 135 6
                                    

Herkes kahkahaa atmaya başladı benim dediğime sahip demesi iyi olacak iyu eğlenecem inşallah yenilmemde onla yemeğe çıkmam.
-Hadi başlıyoruz...!!
-Pekii başlayalım benle Ericayız zaten sen kimi seçiyordun ?
-Benlede jack.
-Anlaştık. Herkes Dylana tezaruat yapmaya başladı çalışanlar bile Dylana çok saygılı davrandı demekki tanıyorlar ama bunlar insan onu anlmadım da neyse artık sıra ilk önce onlarda.
-Hanımlar isterseniz ilk siz attı ?
-Yok sıra sizde. Dylan attı ve hepsini devirdi ufff alkış kıyamet sanki ne yaptı.
-Baya iyiyidi abi.
-Sıra sende Jackk
-Tamam. deyip sırıttı salak bakalım napabilecek. Attı veee .... 3 Blok kaldı yesss ahahhahha benle Erica kahkahayı bastık Dylanda sinir oldu ama belli etmedi
-Tamam sıkıtı yok atarsın bi hakkın daha var!
-Tabi abi sesi tedirgin çıktı. Erica atlayıp .
-Tabi atar atar he heee. Dalga geçti sinirlerini bozmamız gerekiyor ki kurtlar sinirlilerdir
-Ya zaten onlar nerde bizi yenmek nerde. Attı ve gitmedi hahahah çok güzel biz yenecez ama Dylan baya sinir oldu.
-Sıra sizde bayanlar ilk Erica
-Olur. Elena bu oyun bizim haahah
Şuan kalbim duracak gibi zaten durmusta kurt tarafimkide duracak sandim ama Elena hepsini devirdii
-Wuhuwww işte benim dostummm.
-Sıra sende yenelim şunları ahah.
-Tabikide. Elim titremeye başladı ama yenecem attım vee evettt hepsi döküldü Dylan bildigin somurtuyordu ama biz bakinca gülümsüyordu.
-Tebrikler hanimlar bu avans olsun yaa
-Hahha he he tabi öyledir. Sıra sizde kaç gel oynuyoruz ?
- 3 el olsun uyar mı?
-Uyar ya sıkıntı yok ama 2 el kaldi dikkat et eş değiştirmek istersen hahah
-Yok iyi böyle sıra bende. Evettt attı ve yıktı. Bu cocuk bu oyunda iyi yaa.!
-İyi bari biriniz iyisiniz. Jack baya sinir oldu ama napalim aşkta ve savaşta herşey mübahtır!
-Sıra sende Jack.
-Bu sefer aticam emin olun kizlar! Attı ayy bakamıyorum kahretsin devirdi hepsini bi özgüven geldi mala!!!
-Hanımlar buyrun.
-Hala öndeyiz fazla sevinmeyin ! Sıra bizde Erica attı ve hepsi pert ahhaha bu kız on numara yaa.
-Hadi Elena devirde şunları yenelim.
-Seve seve .! Attım kahretsin 1 tane kaldı.
-Sakin bi hakkin daha var. Erica nekadar sakinleştirmeye çalıssada sinir oldum Dylanla yemege gitmem büyü kullansam iyi olacak büyü olmayacak diye bisey demediler. Attim ve içimdende büyü yaptım tirnestorel haha devirdim
-Afferim be kızım diyip üstüme atladı Erica haklı zor du.
-İyi bakalım son oyun ! Dylan yine geçti atamaz inşallahhh veee yine hepsi devrildi bu cocuktan nefret ediyorum yaa.
-He hee ediyorsundur :D
-Hatçe bi gidermisin şuan zamanı değil!
-Kızım bay baya beğeniyorsun cocugu :D
-Defoll yaa
-Jack te devirdi Elena??? Elenaaa
-Pordon dalmısım .
-Sıra bizde
-Tamam at iyiyim ben.
-Eminmisin Elena rengin atmis ?
-İyiyim hadii!!
-Hatce hep senin sucun sus bi yaa!!
-Elenaa Dylani seviyor seviyor.
-Kaybol kimin boyle igrenc bi ic sesi var yaa!!!
-Elena sıra sende.
-Peki. Büyü yapmam lazim kendimde değilim attim ve tirnestorel evvet hepsini yiktim biz kazandik Ericayla bir birimize sarildik ahhaha. Dylan ve Jack nekadar memnun olmasalarda yenilgiyi kabul ettiler.
-Tebrikler hanımlar.
-Pardon Dylan anlamadım.pis pis sırıttım anladı.
-Tebrikler sahip!
-Ha şöylee neyse size doyum olmaz bay bayy..
-Kızım ne gömdük yaa  hahah
-Aynen Erica şimdi ne yapmak istersinn?
-Sinemaaa :D
-Tamam filmlere bakalımm. Sinemanın önüne geldik filmler bakıyorduk ama pek dikaat cekici bi fiom yoktu.
-Görevliye soralim bunlar eski filmler.
-Olurr.
-Bi bakarmisiniz ?
-Tabi buyrun?
-Hızlı ve Öfkeli 8 var mı?
-Var yan tarafta gösterimi 10 dk başlıyor. Bilet istermisiniz?
-Tabikide .
-2 kişilik kesiyorum.
-Evet. Nekadar?
-25 Tl.
-Buyrun.
-İyi seyirler.
-Saolun.
-Elena ben susadım ama kimseye saldırasım gelmiyor.
-Sinemada karanlı olunca veririm icersin.
-Olur.
-Hadi salona geçelim. Salon kocamandı bize arkayı vermişler Filmin başlamasına beş dk kalmıştı elektiriklee söndü ve frangmanlar çıkmaya başladı. Ericada bana bakıyordu bende pette doldurduğum kani Ericaya verdim dikkat çekemezdik sonuçta baksalar vişne suyu falam sanarlar galiba. Bittirdi ama doymadı bende susmıştim neyseki 4 tane almıştım bitane daha verdim saniyeler icinde oda bitti bende bitane bittirdim. Ve film başladı. Ben bu filme bayılıyorum abi Vin Diesel'e aşığım cidden yaa adam nasıl bişeg yaa. Erica gözlerini ayırmadan izledi filmi bende öyle ama arada aklıma Dylan gelmedi değil. Garip ama şuan onu düşünmeden yapamıyorum bana sahip derken hem sinirli hemde garip bi şekilde baktı.
-Kızım bence oda sana boş değil.
-Yaa hatçe sen heryerde ortaya cıkma ya!
-Bence öyle , ben öyle anladım Auistini kıskandı. Şimdi sana bi başka baktı olabilir bence ?
-Cidden öylemi düsünüyorsun?
-Bana öyle geldi. Bendedim sende boş değilsin kızım yaa..
-Bi defol film izliyyecem hatçe.
-Tam bee..
Film baya heycanlı yarıs bölümü çok güzel yaa bende böyle araba kullanmak isterdim yaa aslında ben insan olmak isterdim böyle hayatım olsun isterdim şimdi ise donuk ruhsuz garip bişekilde yaşıyorum sonsuza dek herkesin hayali benim kabusum.
-Kızım kalk!
-Ne oldu bitti mi?
-Yok ara girdi.
-Otur işte nereye gidiyoruz.!
-Gel bi diyorum Elena !!!!
-Tamam ufff nereye?
-Yürü!!! Kalktım hiç konuşmadan lavaboya girdik.
-Çabuk bizi okula ışınla !
-Niye ?
-Takip ediliyoruz kurtlar var şuan kokuları tanıdık değil acele et.
-Tamam sakin ol Rafdilonsepos. Ve okulda belirdik.
-Kimdi onlar.
-Bilmiyorum bianda ortaya çıktılar son 10 dkdır kokularını almaya başladım bizi izledir fark ettirmedim sebi dürtüm ama dalmıştın bizi izliyorlardi.
-Kim olabilir acabaa.
-Profesörün yanına gitsek mi Elena ?
-Olmaz !
-Niye ya?
-Ben melezim kimseden korkmam ayrica başım her sıkıştında kimseye koşmam!
-Off of napıcaz daha akşam bara gidecektik ya.
-Boşver başka zamana saat baya geç zaten 21.00 zamam erken geçmiş baya.
-Aynen neyse ben uyuyorum.
-Bende. Üstümüzü falan değistirdik ve yatağa girdik direk kapı çaldı.
-Girr.
-Kizlar gelmissiniz.
-Evet anne.
-İyi iyi baban baya merak etti. Belki gelir.
-Biz uyuyacaz ama.
-Tamam soylerim. Annem gittikten sonra Erica hemen uyudu ama benim aklımda bizi takip eden kurtlar vardı. Dylanda yok diyemem onu da bidaha görmedim acaba ne yaptı sonra..... Derken bende uyuya kalmısım.

Acaba o kurtlar kimdi!
-Dylan artik 1 hafta Elenanin kölesi bakalım neler yapacak....???

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin