Hep mi Ben!

2.1K 121 3
                                    

Kahvaltı mı alıp Ericanın yanına gittim de bu gün şimdiden zehir olmaya başladı bana ya önce not sonra karalık kurtlar ne oluyor böyle nasıl bi hayatım var benim normal insan olmak bukadar zor mu acaba sanmam ya kendi kendime konuşa konuşa odama gelmişim.
-Kızım nerde kaldım hemen gelecem demiştin biraz daha gelmeseydin profesöre haber verecektim.
-Tamam bişey yok geldim kurt tarafında birilerini sordum uzadı işte.
-Sen.. Neyse öyle olsun bakalım.
-Öylee... Eee bu gün napıyoruz?
-Elena sen iyimisin Kütüphanede aldığım kitabı inceleyecez. Kahvaltı yap sen önce.
-Tamam kurt tarafım baya şahlandı zaten.
-Tamam sen ye ben banyo yapıcam.
Kahvaltı yapmaya başladım ama hiç yiyesim gelmiyor hem acım hemde aç değilim çok garip ama bugünlerde kafam allak bullak ondan olmalı neyse yiyeyim bide bunlar uğraşama sonra zorla olsada kahvaltı tabağım dakikalar içinde bitti daha napasın derseniz ben saniyler içinde gömerdim dikkat ederseniz dakika dedim neyse şimdi vanpir tarafımda dolabın yanına gidip 2 paket kan aldım onuda bittirdim ama hala içimde bi gariplik var anlamıyorum doymuyorum yedikcede yiyesim geliyor neyse ya geçer herhalde.
-Elenaaa...
-Ne varr bee.!
-Kızım bi gel havluyu bulamıyorum.
-Üst çekmeceye koydum.
-Neyy
-Üst cekmecede !!!
-Tamam buldum saol.
Offf bu kızı boğacam neyse kütüphaneden aldığım kitapla ilgilensem iyi olacak.
-Xertiro demem le kitap belirsi ucarak kucağıma geldi. Karalık taraf bakalım senij hakkında ne öğrenecem kitabın kapağı bile korkunçtu sayfalar baya eski belli ama okumam lazım ama ben bu dili bile anlamıyorum ki şu Ericanın arkadaşının bize baya yardımı lazım neyse bakalım etmek zorunda olmadı emir veririm.
-Elena ?
-Hiiihhh.. Kızım sinsimisin sen ödüm patladı ne sessiz sessiz geliyorsun.!
-Ne sessizi be sen dalmışşın.
-Neyse ne oldu.
-Benim canım sıkılıyor çıkıp gezek dünkü gibi nolurrrr...
-Sen dünü unuttun galiba?
-Napalım yani eve mi kapanak.
-Ne olcak kızım ev iyi zaten çıkar bahceye gezeriz işte annem bugün hayatta izin vermez hem şu kitabı önce senin arkadaşa götürelim.
-Offf tamam kahvaltı yaptıysan gidelim yanına?
-Yaptım yaptım hadi gidelim. Odasını biliyormusun?
-Yokta buluruz.
-Tamam büyüyle hallederim ben.
-Oz büyüçüsü kankaa herkese şart yani :D
-Hahahha komik misin sen ?
-Öyle diolarda bilemem :D
-Neyse neyse oprtist demem le önümüzde oklar belirdi takip ettik ve bingo bulduk.
-Kız uyuyormudur acaba?
-Sacmalama herkes senmi Erica?
-Sende komiksin galiba ya.
-Neyse çalıyorum kapıyı?
-Tamam.
Bekle beklee kimse yok allahım bu kız nerde acaba nasıl bulcaz?
-Abi kız yok işte gel gidek.
-Saçmalama Erica bunu okutmamız şart dememle arkada birinin bizi izlediğini fark ettim.
-Erica sakın arkana bakma biri bizi izliyor yürü.
-Tamam.
-Abi kız yok hadi odaya gidek.
-Tamam hadi. Her kimse bizi odaya kadar izledi istifimi hiç bozmadım taki odama kadar tertortespro dememle havalanarak kas katı bişekilde yanımızda durdu. Tanımıyorum ki kokusuda farklı kom bu ya offf bide bu eksikti zaten.
-Kimsin sen!!!

Arkadaşlar farkındayım baya geç yazıyorum ama sınavların gözü kor olsun işte napak devamı gelecek.

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin