Büyük Gün!

3.5K 163 5
                                    

Bu alarmdan nefret ediyorum derken Erica daha beteer çıktı bu kız bu kadar dakik olmak zorunda mı yaa offf...
-Elenaaa kızım kalksana yine geç kalıcaz ama yaa kafandan aşağı su dökecem az kaldı!!
-Tamamm kalktım yaa beni en sonunda sen öldüreceksin Erica başkası değil!
-Kes sesini Melez Prenses kalk ve giyim hadiiiiii
-Kalktım sussss yaaaaa. Cidden rezil bi hayatım var söylemişmiydim melezim çok güçlüyüm sözde ama hiç öyle hissetmiyoeum bitik bi durumdayım neyse biraz daha oyalanırsam erica beni öldürebilir zaten dahaa Adam'la konuşmam lazım ama ne konuşabilirim beni seviyormusun mu diyecem yok artık çüş yani
-Evet Elenacım diyecen bence sevio
-Hatçe yine mi yaa benim iç sesim ne kadar boş boğaz yaa
-He hee öledir, kızım çocuk senin icin ağlamış lan daha ne istiyorsun yaa...
-Hatçe suss bi gec kalacam derse!!
-Tabi zora gelince kaç ama ben durdayım ahahahha
-Gebersende kurtulsak!
-Duydum aa!
-Tamam sustum. Neyse hemen giyinsem iyi olacak üstüme siyah bi swit altada siyah pantolon ve siyahı bozmayalım siyah spor ayakkabı hafifte bi ruj ve rimel tamamım ya güzelim ben valla ki güzelim tabi Adam'da beğenir yaa üff ben ne diom banane ondan beğenmese kaç yazar abii hıhhhh
-Elenaa hazırmısın ??
-Geldim geldimmm.Erica kesin bu sefer öldürdü beni acım ben daha bisey yemedim hep ic sesim olacak Hatçe yüzünden bunlar kahretsin yaa..
-Erica canımmm
-Ne oldu!
-Acım ben napam yaa
-Tahmin etmistim masada kan ve kahvaltı var ye ben gidiyordum sende geç kalma 20 dk var hadi
-Saol yaa seni seviyorum.
-Biliyorum bensiz naparsın sen. Deyip gitti haklı aslında arada sinir olsamda seviyorum yaa ayy ana nasıl acıkmısım masa on numerooo 2 paket kan vee omlett yess işte budur önce yemek tadı harbi on numeroo yaa sıra kandaa ya bu kan ayrı yaa vanpir tarafım baskın ondan kana daha çok ihtiyacım oluyor 2. Pakette bitince kendime geldim kaç dk kaldi acaba 10 dk mı hassiktir bide Erica uyardı yaa geç kalacam kesin kahretsin vanpir hızımı kullanıp hızlıca vanoir tarafına gittim neyse ki hoca daha gelmemişti etrafa bakınıyorum ama Adam yok nerdek ki bu şimdi?
-Elena gelsene kızım şimdi hoca gelicek.Ericanın sesini duyduğum an etrafa bakınmdayı kestim.
-Tamam geldim odur geç kalmamısım.deyip yanına geçtim herkes bana bakıyordu bune şimdi ya sinir oluyorum hep böyle mi olacak.
-Erica Adam'ı gördün mü?
-Yooo geldiğimden beri görmedim,niye ki?
-Yooo öylesine sordum.Bu sınıftakiler niye böyle bakıyor canına mı susadılar bunlar?!
-Kızım herkes merak ediyor uzun zamandır ortada yoktuk.
-Onlara neyse... Derken hoca geldi de hala Adan yok derse geçtik ama ne hocası konu ney bilmiyorum ilgimide çekmiyor Adam'ı merak ediyorim nerde niye gelmedi ders kaç dkdır başladı ama ortada yok başında bisey mi geldi acaba? Offf içim içimi kemiriyor niye bu ders bitmedi niye bukadar uzun sürüyor en iyisi uyumak kafamı masaya koyup uyumaya başladım ki ismini bile bilmediğim hocam.
-Melez hanım bu konulara hakimsiniz herhalde ki uyuyorsunuz? Uyuz hoca ne olacak melezim ben en güçlüyün sananee şimdii konu ne onu bile bilmiyorum ki ben kahretsin.
-Evet hocam hakimim. Rezil olamam sonuçta sınıftakilere sonuçta klasım bozulmasını istemem.
-Peki ozaman söyle bakalım vanpirlerin mine çiçeğinden etkilenmesinin nedeni nedir? Şimdi sıçtık işte ben ne bilem nedie sadece etkileniyor işte offf off aslında dur annem bişey demişti mine çiçeğu kanı yavaşlatıp sussuzlaştırıyordu evrekaaa.
-Mine çiçeği kanı yavaşlatıp bi vanpirin sussuzluğunu artırıyor bundan dolayı vanpirleri etkisiz bırakmak isteyen biri bunu kullanıp alt ediyor. Vayy bee ne çümle kurdum şuan kendime hayranım ahahha
-Doğru melez tebrik ederim. Ama yüzü nasıl buruştu yaa ben melezim herşeyi bilirim annem saolsun çoğu şeyi bana öğretti zafer gülüşüyle hocayı iyice gömdüm ahaha dur bi dk dışardaki bu gürültüde ne kavga var galiba ama ses tanıdıkta geliyor yaa hemen herkes pencereye taraf gitti tabikide bende neyyy kavga eden Adam mı??...

Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın devamı gelicek ve baya süprizli olucak Adam'ın kavga ettiği kim ve niye kavga ediyor???

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin