Kim Bunlar!

2.2K 133 1
                                    

Sabah Ericanın çırtlan sessizyle uyandım ama bu sefer çığlık atıyordu etrafa baktım ama sesi kapının önünden geliyordu vanpir hızıyl yanına gittim ama bi kağıda bakıyordu.
-Erica ne oldu kızım ödüm koptu sana bişey oldu sandım niye çığlık attın.
Elinde ki kağıdı gösterdii. Hadi içeri gecelim bakacam onu bildigin sürükledim sanki yerine mihlanmıştı.
-Al oku.
-Tamam ver bakıyım.

Melez 1 haftan var ya karanlık tarafa gecersin yada sevdiklerini birbir kaybedersin!

-Kim bu ya ne cesaret kapıya bırakanı gördün mü?!
-Hayır sabah birden uyandım anlamadım kan icecekken dış kapının acık olduğunu fark ettim bakıyım dedim kurt kokusu aldım biraz ilerledim ama kimse yokti döndüğümde yerde bunu buldum işte okudum ve neden bilmiyorum cığlık attım.
-Nasıl yani birden mi attın?
-Evet korkmadım ama bişey bana cığlık attırdı.
-Tamam sakin olalım hiç bişey yapamazlar. Şu karanlık taraf için aldığım kitaba baksak iyi olacak hiç bişey bilmiyoruz.
-Bence profesöre ve sizinkilere haber verelim.
-Hayır hemen herkesi telaşa düşürmeyelim önce ne olduğunu benim anlamam lazım kimse bana doğru bişey söylemiyor.
-Elena tehlikedesin?! Farkındamısın.
-Daha emin değilim .
-Ney?
-Benim bazı şeyleri bilmem lazım Erica tamam mı şuanlık bu ikimizin arasında sır.
-Tamam yaa. Düşüncelerini okudum tamam yakın arkadasım ama kime güvenebilirim bilmiyorum. Elena delirdi ama o ne derse o benim kardeşim. Bu kiza güveniyorum ya.
-Neyse hadi kahvaltı yapalım cok acım.
-Aynen bende acım biraz kan iyi gelecek.
-Benim önce kurt tarafımı doyurmam lazım sonra şaha kalkıyor sonra şu kitaba bakarız.
-Tamam kurt tarafına mı gecicen?
-Evet kahvalti saati başlamış zaten.
-Erken gel bu gün son günü tatilin bu hafta zor olacak idmanlae başlıyor bugün biraz dinlenelim.
-Tamam 5 10 dk ya burdayım. Vanpir hızıyla kurt tarafına geçtim herkes kahvaltı yapıyordu birden bi koku dikatimi cekti sanki dünkü kokuydu ama etrafima baktim en sonda oturan sürü bana bakıyordu. Ben bunları ilk defa görüyorum Dylan karşımasandan bana doğru geldi.
-Naber sahip.
-Dylan bunlae kim?
-Kim kim?
-Şu son daki masadakiler.
-Yeni Alfa okulundan gelmişler niye?
-Önemli değil.
-Ne oldu Elena!
-Yok bişey dedim
-Elenaa dedim !
-Tamam be dün bizi takip ettiler. Dememle Dylan ve sürüsü onların masasının önünde belirdi çüş onlardan farklı bişey var hissediyorum enerjileri karanlık.
-Siz kimsiniz lan dün sevgilimi takio ediyorsunuz. Diye gürledi ne ben mi sevgilimu yuhhh Dylan başka bahanen yokmu? Vanpir hızıyla yanlarına gittim. Biei ayağa kalkıp.
-Bas git kötü olacak. Edersek ederiz dedi . Öyle mi dedi o simdi yedim sizi.
-Sen ne diyorsun lan sen kimi takip ediyorsun.meles yüzüm ortaya çıktı sinirden birden afallasada bozmadı kendini ben de sinirden kudurdum bi tane vurdum uçtu birden kurt formuna döndü bana vuracakken.
-Hepiniz durun! Hepsi durdu sonuçta hepsinden üstünüm karanlık kurt falan beni bozmaz. Birdaha beni takip etmeyeceksiniz yakınımdakileride bu bi emirdir cevremde karanlıl kurt görürsem öldürürüm. Hepsi onaylar şeklinde kafa salladı. Sonra melez yüzüm kayboldu ama hala hepsinin kafası önüne dönüktü bana bakamazlar sonuçta emir aldırlar.

Bunu yeni yazdım devamı gelicek fazla meeraklandirmadan yaziyim dedim. Devami gelcek

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin