Ne olduğunu anlamadan bian gözlerim açıldı ama etraftan tıkırtı sesleri geliyordu Erica ve Ed baktım uyuyorlardı uyandırmak istemedim ama etraftada birileri var ve yaklaşıyor kaç kişiler sadece birini hissediyorum ama olsun gözelerimi tekrar kapadım uyuyor numarası yapıp üstüme atlayacaktım ki biri elleriyle ağzımı kabattı. Kim bu lan derken şok oldum :O Ne işi var ya bunun burda nasıl buldu burayı bunu ona sorsam daha iyi olacak galiba.
Beni tutup dışarı çıkardı ve aşagıya atladık.
-Dylan senin burda ne işin var nasıl buldun bizi?
-Bi nevi kokunu takip ettim. Seni yanlız bırakmak istemiyorum.
Ne dedi bu seni yanlız bırakmak istemiyorum mu dedi ohaaaaa...
-Dylan ne istiyorsun?
-Gerçekten senin yanında olmak istiyorum seni korumak istiyorum ne haltlar karıştırıyorsun bilmiyorum ama seni tek bırakmam Melez Prenses :D
Ukaladümbeleğim yaa nasıl tatlı. İc ses sacmaladi yine susss.
-Çünkü şeyy ımmm. Sen benim Alfamsın.
Ney yuh aqq cevap bumu yani bi seni seviyorum yok mu yani kahretsin bende mal mal hayal kuruyorum.
-Gerek yok git.
-Hayır seni tek bırakmam.
-Ben senin alfan değilmiyim emrediyorum git.
-Elena bunu bana yapma yanından gönderme.
-Neden ama neden alfanım gerek duymuyorum iste. Keşke seni seviyorum dese keşkeee...
-Elena ben seni se...
-Evet ???
-Ben seni see..
-Evet Dylan!!!!
Ed bianda aşagıya indi ve Ericada öyle.
-Noluyor Elena bu kim?
-Dylan.
Dylan Ed görünce kasıldı hatta sinirlendi bile diyebilirim.
-Dylan buda Ed. El sıkıştılar ama sanki bi gerilim var ortamda.
-Neyse Dylan şimdi gidiyor zaten.
-Kim dedi?
-Ben diyorum.
-Hiç biyere gitmiyorum sen nereye gidiyorsan ben de oraya gidiyorum.
-Niye ya niyeeeeee istemiyorum!!!!!
-Bende gitmek istemiyorum. Okadar.
-Kız istemiyor işte hadi yoluna.
-Sen kimsin lan!
-Tanıştık daha yeni hadi kız istemiyor.
-Ed Dylan bi sakin.
-Sen karışma.
-Dylan git istemiyorum beden burda olduğunu bile anlamıyorum zaten.
-Çünkü seni seviyorum oldumu rahatladın mı bırakmayacam seni burdayım.
Ne dedi ohaaaa duydum mu lan ben bunu iç ses sen demedin deme?
Yok kızım saçmalama:O tamam tamam duydum.
-Elena duydun mu?
-Erica bi sus.
-Duydun işte ne diyeceksin cevap ver??
Mutlumu olmayım yoksa sinirlenmelimiyim dylana güvenmelimiyim bilmiyorum ama suan sadece gülümsüyorum hemde fena halde gülüyorum. Ama Ed hala gerilim yayıyor anlamıyorum onu.
-Bas git burdan. Ed napatı ya Dylanı itti mi o ?
-Dylan sinirle yumruk attı. Kahretsin kavga büyüyecek neyapmalıyım ben sadece Dylana sarılmak istiyorum.
Evet evet bunu yapabilirim. Ve yaptım Dylana sarılmam la durdu biliyordumm ve sımsıkı sarıldım oda bana ama Ed hala durmuyordu Erica onu alıp uzaklaştırdı ne oluyor ki ona böyle bu ne sinir Dylana karşı. Şuan onu takamayacak kusura bakmasın.
-Dylan iyimisin ?
-Hemde çok iyiyim sen kollarımdayken daha nekadar iyi olurum onu düşünüyorum hatta:D
Bu çocuk beni çekiyor ya hemde fazlasıyla.
Bende sadece gülümsemekle yetindim.
-Neyse biyerin acımıyor deme neden bu kadar gerildiniz anlamadim.
-O o.c seni seviyor sen benimsin bunu anlayacak.
Sen benimsin dedi ya tanrim sana geliyorummmm. Bi dk Ed beni mi seviyor yok artik daha yeni tanistik olmaz ya olamaz.
-Dylan sacmalama biz daha yeni tanistik onunla olamaz böyle bişey.
-Olmuş ama belli.
-Tamam neyse Erica onu sakinleştirir. Gel ağaç eve çıkalım saat daha çok erken benim uykum var hem.
-Olur :D beni kucağına alıp yukarı tımanmaya başladı çok tatlı ya.
-Hey bırak beni hahahaha
-Hayır kucağımdan indirmeyi pek planlamıyorum sizi melez prenses.
-Hahah tamam çıktık yukarı bırak.
-Bana sarılıp uyuyacaksan anlaştık.
Yavvaşş normalde kabul etmem ama neyin ne olacağı belli olmaz zor zamanlar bizi bekliyor bana ona moral olur. Ne yalan söyliyeyim bende istiyorum ya.
-Anlaştık ozaman :D ve ikimizde yere uzandık ona sarıldım ve uykum fena gelmeye başladı ama hala aklım Ed ve Ericadaydı şimdi ne olacaktı Dylan benimle hepte benim ve bizimle gelecekti acaba Dylan haklımı diyecem ama olmaz sanmam daha yeni tanıştık biz neyse ya çok uykum var bunu yarın düşünsem iyi olacak.
-İyi geceler MELEZİM.
-İyi geceler :*
Ve artık iyi bi uyku bana cidden lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK MELEZ
Vampire''Sen o sun ''dedi şaşkınlıkla ''Kim?" dedim (şaşkınlıktan kurtulup söyledi) "Tek melez...!" "Ahh! Ben zaten melezim. Niye şaşırdınki babamda melez." dedim