Karanlık!

3K 153 0
                                    

Bu orman hep beni iyi hissetiriyor rahat bayadır buraya gelmiyordum o çocukla kavga ettiğimden beri neyse yaa acaba şuan bahcede neler oluyor geri gitsem mi bian öyle bastım gittim. Aman banane yeter artık Auistinle Adamı anlamak çok zor ya ne halleri vars görsünler amaçsız mallar yaa.!
-Melez prensez sende mi burdasınn vay bee...
-Dylan ?
-Niye şaşırdın burası benim yerim demistim.
-Tapulu malın mı olum bende seviyorum burayı tüm sıkıntılardan uzak rahat şuan kavga edesim yok kaybol şurdan.
-Biliyorum gördüm iki vanpiri iç içe sokmuştun ahhahah
-Sinirlerimi bozmaya mı geldin?
-Yooo sadece bende birşeylerden kaçmak isteyince buraya geliyorum :)
-Sen neden kaçıyorsun ki?
-Boşver de sen de kurtsun bizim tarafa niye gelmiyorsun?
-Yarın gelicem ayrica ben kurt vanpir büyücü meleziyim.Sadece bir gün kurt tarafım en güçlüsü ama vanpir daha baskın ben Alfaların alfasıyım tüm kurtlara hükmederim kökenim ayrıca
-Vay bee...
-Ahahha ağzını kabat bence :D
-İlk defa gördüm Alfalarım alfası gercek yani?
-Karşında duruyorum şuan.
-Neyse sen istiyorsan burda yanlız kal ben giderim?
-Yok ya otur konuşuruz canım sıkılmaz
-Biz arkadaş gibi bişey olduk baksana gecer sefer birbirimize giriyorduk
-Aynen neyse ya sen Alfasın yani siyah mı kahverengimi ( siyah kurtlar Alfaların alfasından sonra gelen en güçlü kurtlardır. Kahverengiler normal kurtlardır.)
-Hem alfayım,sürüm var hemde siyah kurdum.
-Güçlüsün ozaman?
-Yani.
-Hım iyiymiş neyse ben gidiyim görüşürüz yarın
-Görüşürüz.
Odama gitsem iyi olucak çok yorucu bir gündü dersler hala devam ediyordu hiç cekecek durumda degilim zaten yarin kurt tarafina gecicem ilk defa. Bitane arkadasim bile oldu neyse ki vanpir hiziyla hemen odaman geldim yataga yattim ve hic dusunmeden uyuyam dedim ahandaa babammm.
-Aloo efendim baba ?
-Yarın okula geliyorum sıkıntı yok değil mi Elena?
-Yok babaa
-Sen derste niye değilsin
-Uykum varrrr
-Bişeyin yok değil mi?
-Yok baba yorgunum yarın gelicen iste annem selam söyle bayyy
-Elen.... Yüzüne kabbatım hiç cekemem neyse ki daha bu okulumda pek vukatım yok neyse uyuyam saat erken ama bisey olmaz en azindan dinc olurum bian bogazim yandi tabiki kann mutfağa gibi 3 paket aldım biraz fazla ama olsun rahatlamam lazım 3'nüde nefessiz bitirdim de kurt tarafım şaha kalktı hırlayasım geliyor şimdi sıçtık yemek yemedim la ben hemen büyüyle et yaptım tirianopirosmi ve önümde kocaman 2 pifet direk gömüldümde kurtum sakinleşti büyüyle 2 dk da etrafı toplayım yatağa gectim uyku iyi gelecek aynen gözlerimde bedenim gibi yorgun ki direk kapandı....
Devamı gelecek acaba neler olacak Dynal niye Elenaya iyi davrandi kurr tarafı nasılmış bakalım..!

KARANLIK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin