Uyandım ama isteyerek mi diye sorun Dylanın yanında öyle huzurlu uyumuşum ki kalkmak zulüm gibi geliyor nezamandır böyle rahat bi uyku çekmemiştim sanki bulutların üzerindeyim bu kadar güvende hissetmeyeli baya olmuştu en son ailemleyken böyleydim bu cocuğa erken mi alışıyorum acaba iyimi kötümü bilmiyorum ama buanın tadını çıkarmalıyım Dylan yanımda ne güzel uyuyor ya uyanmasın diye hiç kıpırdamadım ama Ed ve Erica hala ortalıkta yoktu onlarıda merak etmeden duramıyorum acaba kalksam uyanırmı baya derin uyuyor sanmam. Neyse yavaşca kolarında kurtuldum ve etrafa bi bakınsam iyi olacak. Nereye baktıysam yoklar bi dk arkamda biri var kim ki bu kokusu çok farklı hatta birden fazla kişi nasıl buldular bizi cevrem sanki cevrilmiş gibi sakin olmalıyım onları fark ettiğimi fark ederlerse kötü olabilir.
-Melezzz bizi fark ettin biliyoruz. Birden önüde 9 10 kişi belirdi napacağımı bilmiyorum.
-İyi ozaman kacmak için fazla vaktiniz yok bunun farkındamısınız?
-Hahaha bakarmısın kücük meleze.
Gülüşleri beni sinir ediyor Dylan uyan lütfen.
-Melez olduğumu bildiğin halde bu ne cesaret tebrik ederim. Arkamdan pat diye bi ses geldi dylan biraz rahatladım.
-Noluyor lan burda!
-Pisi pisi de uyanmış ya hahah
-Sakin ol Dylan fazla yaşayamayacaklar nede olsa.
-Öylemi pisi pisi ölsün kız canlı lazım.
-Birincisi ben zaten ölümüzüm ikincisi pisi pisi sizi birazdan ezecek (!)
-Ahahah bekleriz.
-Elbette bekleyin.
BAKIN KIZIYORSUNUZ AMA BENIMDE SINAVLARIM VAR ŞU LYS BI GECSIN KITABI BITIRECEM ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK MELEZ
Vampire''Sen o sun ''dedi şaşkınlıkla ''Kim?" dedim (şaşkınlıktan kurtulup söyledi) "Tek melez...!" "Ahh! Ben zaten melezim. Niye şaşırdınki babamda melez." dedim