-p.o.v. Kristel-
Hier liggen we dan, in een hooischuur midden in een donker bos terwijl het buiten ontzettend hard stormt.
Ik lig dicht tegen Gene aan. Het is eigenlijk nog niet eens zo koud in deze hooischuur maar het is meer de harde regen en de gierende wind die je buiten hoort. Gene aait zachtjes over mijn haar en geeft me af en toe een kus. Best romantisch zo, met z'n tweeën in een hooischuur terwijl je de regen op het dak hoort tikken.-p.o.v. Fenna-
Ik ren door de straten. Een grote groep mensen rent schreeuwend achter me aan.
"We haten je."
"Niemand mag je."
"Ga dood."...
Ik schrik wakker. Trillend veeg ik het zweed van m'n voorhoofd. Ik kijk om me heen en zucht, nog steeds ben ik in de hooischuur. Het was een droom, een nachtmerrie. Ik draai me om en ga op mn buik met m'n hoofd in mn armen liggen en begin te huilen. "Wat moet ik nou doen?" Snik ik hardop. "Hoe kom ik hier weg?"
-p.o.v. Kristel-
Ik sta op het punt om in slaap te vallen tot ik plots iets hoor, iets wat lijkt op gehuil. Ik ga rechtop zitten en tik Gene aan. "Hoor jij dat ook?" Fluister ik. Gene kijkt op en luisterd goed.
Dan knikt hij.
"Het lijkt wel gehuil." Zegt Gene zacht.
"Dan is er dus nog iemand hier." Zeg ik angstig. Gene en ik kijken elkaar aan. "Gaan we kijken?" Vraagt Gene fluisterend. Ik knik en pak zijn hand stevig vast. We sluipen voorzichtig door de schuur. Hoe dichter we bij het gehuil komen hoe steviger is Gene's hand vasthou. Dan kijken we de hoek om. Er ligt een meisje met bruin haar huilend tussen het hooi.
Ik sla mijn hand voor mijn mond. "Fenna!?"
YOU ARE READING
K3 ~ Reunited
Fanfiction"Gewoon een andere ingang zoeken!" Roept Linn, mijn beste vriendin terwijl we voor Ahoy staan achter duizenden K3-fans. Het slechtste idee ooit, maar tegelijk was het misschien wel het beste.