5.BÖLÜM - Salih

45 5 0
                                    

Ahmet yatagına yattı ama hala kaderin o saatte orada ne yaptıgını düşünüyordu kader ise ahmetten kurtulmanın sevinciyle eve dogru ilerledi.kader eve gide rgitmez uykuya daldı. Fakat kaderi gören bir tanık vardı...SALİH...kaderi korkutmak etmek için elindeki kozları kullanacaktı. Sabah olmuştu kader okula geç kalmıştı. Telefonu eline aldı. Ahmetten 10 cevapsız arama...
Kader çok korktu. Acaba benim yaptıgımı anladı mı diye düşündü ama nereden anlayacaktı ki sadece beni gördü gece hiçbirşey olmaz dedi içten içe ve Ahmeti aradı...kader;
-Ahmet ne olduda beni 10 kez aradın?
-Kader annemi zehirlemişler hastaneye kaldırıyoruz.
-Tamam ahmet hemen geliyorum.
Kader çok korkmuştu tam hazırlanacakken kapı çaldı. kapıda uzun boylu esmer iri yarı korkunç yüzlü bir adam vardı.
Adam izin almadan içeri girdi. Kader
-Siz kimsiniz benim evime böyle nasıl girersiniz çıkın hemen!!
-Dur sinirlenme küçük kız bana ihtiyacın var.bundan sonra çok görüşecegiz.benim adıım salih senin dün ne yaptıgını gördüm.polise şikayet etmememi istiyorsan susarsın.
Kader çok korktu yüzü kıpkırmızı kesildi başı döndü ve yavaşça koltuga oturdu.
-Siz kimsiniz ben hiçbirşey yapmadım.
-Öylemi küçük hanım ahmetin annesine ne verdin bakıyım sen.
-Hiç birşey vermedim. bakın benim hiçbir suçum yok.
-Tamam küçük hanım görüşecegiz seninle. Bana müsade yarın yine gelirim.
Kader o kadar korkmuştu ki ne yapacagını bilmiyor hale gelmişti.kader korku içinde hazırlandı ve ahmetlerin evine dogru yol aldı. Ahmetlerin evine geldi...
Kader korka korka gidiyordu evin önüne geldi. ve evin önünde polis,ambulans,cenaze arabasını görünce ahmetin annesinin ölmesine sevinemedi. Çünkü salih ona herşeyi yaptırabilirdi.kader son noktaya gelmişti. Yakalanacagını düşündü onu bundan sonra normal bir hayat beklemiyordu. Ya direnecek ya da Ahmeti kaybedecekti. Kendi kendini çok zor bir duruma soktu.


AİLEM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin