Kader akşam hem evi temizliyor hem de salihle telefonda konuşuyordu gülsünde kadere gelmişti akşam planı geliştiriyorlardı tam o sırada kaderin cep telefonu çaldı ve kader içeriye gitti ahmet arıyordu kader telefonu açtı.
Ahmet
- Kader sana bir sürprizim var bana gel.
- yarın olmaz mı ahmet.
- Olmaz çok acele et.
- Tamam geliyorum o zaman
Kader çok heyecanlanmıştı acaba ahmet ona ne sürpriz yapacaktı.
Kader gülsün ile beraber çarşıya gitti kıyafet,ayakkabı aldı ve giyip ahmetin evine gitti. Ahmet evde romantik bir masa hazırlamıştı ve masanın yanında koskocaman bir hediye paketi vardı. Ahmet kaderin elinden tuttu ve masaya götürdü. Ama ahmetin kimin elini tuttugundan haberi yoktu kader ahmetin annesini öldürmüştü ahmet duysaydı eger kader ile baglantısını keserdi. İşte kader de içinden bunları düşünüyordu. Neyse akşam yemek yediler kader gecenin sonunda hediyesini aldı ve evine gitti. Kader sokaga geldiginde gülsünü aradı.
- abla bana gelsene.
-Tamam
Gülsün kadere geldi ve beraber hediyeyi açtılar içinde iki tane nişan yüzügü vardı. Bu ne demek oluyordu. Ahmet kadere yüzük almıştı belli ki evlenmek istiyordu.
Gülsün
- Korkma kabul et bu sır bizim sırrımız kimseye söyleyemeyiz. Bu bizim sırrımız ve bizimle topraga kadar gidecek siz önünüze bakın evlenin biz salih abinle sizin arkanızdayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLEM İÇİN...
General Fiction"Mutlu bir ailenin dagılma hikayesi..." sonunda var olmak mı? Yoksa Kaybolmak mı? Var.