Ahmet erkenden kalkıp DNA testi yaptırmak için hastaneye gitti. Evde bulduğu igneyi hastanede teste sokacak ve katili bulacaktı. Kader birşeyler yapmalıydı eger yapmazsa Ahmeti ömür boyu kaybedecekti. Kader salihin yanındaydı. Salih ile kader yavaş yavaş iyi anlaşmaya başlamışlardı. Kader ve Salih ne yapacaklarını düşündükleri sırada ahmet aradı.
Ahmet;
-Kader hastaneye gidiyorum annemin odasında igne buldum. İgnede belki katili bulabiliriz. DNA testi için hastaneye gidiyorum istersen sende gel.
-Aaa şeyy ne geregi vardı ahmet DNA ya
-Annemin katilini bulmadan içim rahat etmez.
-Tamam geliyorum
Dedi ve telefonu kapattıktan sonra
-Salih abi hastanede DNA yaptıracakmış hemen yetişmemiz lazım.
-Tamam kızım hadi çabuk ol gitmemiz lazım.
Salih ve kader apar topar hastaneye gittiler. Hastanenin önüne geldiklerinde
kader;
-Salih abi sen gelme istersen çünkü seni tanıyor. Şimdi birşey felan der aranız bozulmasın.
-Tamam kızım sen git ben buradayım.
Bekliyorum seni.
Kader ahmetin yanına gitti. Ama iş işten geçmişti. Ahmet igneyi hemşireye vermişti. Herşey bitti dedi kader ama vazgeçmeyecekti. Ahmete görünmeden DNA odasına girdi. Sonra Salihi aradı. Salihte odaya geldi ama bir türlü bulamadılar igneyi ignenin üstünde kaderin DNA sı olabilirdi. Çok korktu kader ve Salih ama bu işin peşini bırakmayacaklardı. Ahmet ise kapıda sonucu bekliyordu. Kader o sonucun Ahmete ulaşmasını engellemesi gerekiyordu. Herşey ortaya mı çıkacaktı yoksa kader ve Salih bir çare bulup o sonucu Ahmete ulaştırmayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLEM İÇİN...
General Fiction"Mutlu bir ailenin dagılma hikayesi..." sonunda var olmak mı? Yoksa Kaybolmak mı? Var.