13.BÖLÜM - Gülsün hemşire

24 4 1
                                    

Kader ve Salih ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Ne yapıp da o DNA testini ele geçireceklerdi. Salih bir plan düşündü ve DNA yı yapan doktorla konuşup sonuçları ele geçirmeliydiler. Kader ahmetin yanına gidecekti. Daha sonra salih sonuçları almak için odaya girecekti. Plan buydu sadece uygulama kısmı kalmıştı. Kader ahmetin yanına gitti.
Ahmeti eve götürdü. Ahmetin suyunun içine hap koydu ve Ahmeti uyuttu. Gizli gizli evden çıktı ve hastaneye gitti. Salih onu hastanede bekliyordu. Salihin yanına gitti ve gizli gizli DNA analiz odasına girdiler.
Herşey güzel gidiyordu kimse odaya gelmiyordu. Derken bir hemşire odaya dalıverdi. Salihle kaderi gördü.
Hemşire;
-Sizin ne işiniz var burada!!
Kader;
-Biz şeyy
Salih
- Bak bize yardım edersen seni çok zengin ederiz. Tahmin edemeyecegin kadar para veririz sana.
Hemşire;
-olabilir bu arada benim adım gülsün.
Eee neymiş bakalım bu sır da bu odaya kadar getirdi sizi.
Kader gülsüne herşeyi anlattı ve gülsünde ignenin üzerindeki tüm parmak izlerini pamuk ile sildi böylece kader in yaptıgı ortaya çıkmayacaktı.
Hemşire;
-Artık ortak olduk birbirimizi çok sık görecegiz.
Dedi ve Salihle kader hastaneden ayrıldı. kaderin sırrı gittikçe yayılıyordu. İlk salih sonra Gülsün hemşire artık beraber hareket edeceklerdi. Kaderin sırrının üstünün örtülmesi gerekiyordu.

AİLEM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin