29.BÖLÜM - DNA sonuçları bulundu

4 1 0
                                    

Kader Ahmeti aramak için boş vakit kolluyordu. gülsün ve Salih sonunda uyumuştu. Kader ise balkona çıktı ve Ahmeti aradı.
Kader
- Alo ahmet nasılsın canım
- kötüyüm annemin katilini aramaktan sıkıldım ama çok az kaldı son bir hamle
Kaderin gözleri açıldı düşecek gibi oldu ve balkondaki sandaliyeye oturdu.
- Ne hamlesi ?
- benim hemşireye verdigim DNA nın sonuçları bulunmuş. Bir hemşire onu gizli bölmeye saklamış ama hemlireler onun kim oldugunu da bulduk dediler.
- Kimmiş ?
- Bir hemşire dedi devamını da söylemedi.
- Tamam ben şimdi kapatıyorum sonra ararım
Kader çok fazla terlemişti ve vücudu kilitlenmişti eli ayagı titriyordu. O kadar olayın arkasına bir de bu çıkmıştı...
Kader içeri girer girmez gülsünü uyandırdı ve Salih uyanmasın diye tekrar balkona çıktılar
Kader
- Abla çok kötü şeyler oldu.
- Ne oldu kız ?
- Abla ahmet annesini kimin öldürdügünü bulacakmış çünkü DNA sonuçları ortaya çıkmış.
- Ne DNA sonuçları mı çıkmış nasıl ?
- Abla bilmiyorum gizli bölmede bulmuşlar...
- Hadi o zaman hastaneye gidiyoruz
Kader ve gülsün Salihi uyandırdı ona da herşeyi anlattı ve hastaneye dogru yola çıktılar.
Salih
- Yav gülsün sen onları saklamadın mı ?
- Kader sen valla dua et allahtan bugün snede kaldık yoksa arabayı nereden bulacaktık salih uyanmazdı ki arasaydık.
- ne uyanmıycam ben uyumuyordum gözlerimi dinlendiriyordum
- Çok uyumuyordun ha o horlama sesi neydi o zaman
- Iııı o bir yanlış anlaşılma
Sonunda hastaneye geldiler. Gülsün hemşirelerin odasına girdi ve dosyayı almak için gizli odaya girdi tam dosyaları arıyordu ki bir güvenlik görevlisi tarafından yakalandı.
Güvenlik görevlisi
- Senin ne işin var burada
- Abi ben hemşireyim bir şey unutmuşum onu almaya geldim dedi ve güvenlik görevlisini inandırdı.
Ve dosyayı alıp eve gittiler...

AİLEM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin