Kader sabah erken kalktı çok heyecanlıydı. O kadından o parayı nasıl isteyecekti. bütün gece bunu düşünmüştü. Kalktı sofrayı hazırladı.
Tam yumurtayı kırdıgı sırada zil sesi kulagına geldi. O kadın gelmişti. Kader ne diyecegini çok merak ediyordu. Ona para verecek miydi. Kader kapıyı açmak için ilerledi ve kapıyı açtı. Kader;
-Hoşgeldiniz hanımefendi.
-Hoşbulduk kadercigim.
-şey... Buyrun içeri geçin siz oturun ben kahvaltıyı hazırlayıp geliyorum.
-Tabiki ben oturayım.
-Kahve mi içersiniz çay mı
-Kahve olursa iyi olur.
-Peki siz bekleyin hemen geliyorum.
Kadın gözleriyle evi süzüyordu.diger odalara da bakmak istiyordu çünkü kızının yıllar boyunca nasıl bir evde kaldıgını merak ediyordu.
Kader kahveyi hazırlarken düşündü bu kadın gerçekten benim annem olabilir mi? Aman neyse benim bu güne kadar kimsem olmadı olmasa da olur ben kendi kendime yeterim ahmet olsun yeter benim için. Kader kahve hazırladı kadın içti ve kader konuya girmek için fırsat arıyordu.
Kader
-Şey ben sizi buraya birşey konuşmaya çagırdım.
-ne söyleyeceksin
-Bana borç para verebilir misiniz?
-A ne demek ben senin annenim tabiki ne kadar istiyorsun.
-400 bin TL
-Tamam biz hazır ederiz o parayı
-Perşembe günü(Bir kart verdi ve)bu adrese gel benim odama çık parayı veririm sen benim kızımsın ne demek.
-Ne kızı hanımefendi bu güne kadar neredeydiniz?
-Hiçbirşey bilmiyorsun kızım senin baban çok zengindi ama bizim huzurumuz yoktu sana hamile kaldıgımda baban bizi istemedi ve seni öldürmek için bıçak aldı. Benim karnıma saplayacacaktı ki ben onun kalbine bıçagı sapladım.
-Nasıl yani babamı sen mi öldürdün? Beni istemedi mi?
-İstemedi yavrum. Ben hapishanede 10 sene yattım. Ben sen dogduktan sonra babanın adamları seni öldürmesin diye seni yetimhaneye bıraktım seni yetimhanden almaya geldiğimde bana bu numarayı verdiler.
Hapisten çıkar çıkmaz babanın adamlarını ortadan kaldırdım. ve holdingin başına ben geçtim. Yani benim hikayem bu sen benim kızımsın. Ne yapsaydım seni sokaga mı bıraksaydım. Hapisten çıkar çıkmaz seni almaya geldim. Her şeyi çaresizlikten yaptım ben kızım çareaizlikten. Dedi ve oldugu yerde fenalaştı kadın.
Kadının adamları kapıdaydı kader onları çagırdı ve kadını hastaneye götürdüler. Kader ise hastaneye gitmedi. Çünkü okula gitmesi gerekiyordu ama sonra kadını evinden ziyaret edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLEM İÇİN...
General Fiction"Mutlu bir ailenin dagılma hikayesi..." sonunda var olmak mı? Yoksa Kaybolmak mı? Var.