31.BÖLÜM - Enginler konagı...

8 2 0
                                    

Kader sabah kalktı ve morali çok yerindeydi. Ama bacagında bir agrı vardı...
Bu agrı neyin göstergesiydi ?
Gülsün kalktı ve kaderin o halde oldugunu görünce hemen Salihi kaldırdı ve hastaneye gitmek üzere evden çıktılar...

ENGİNLER HOLDİNG
Enginler holding kaderin babasının holdingiydi. Fakat babası ölünce holding annesine kaldı.
Kaderin annesi holdingde otururken asistanı apar topar odaya girdi
Asistan
- Efendim kader hanımı hastaneye kaldırdılar az önce gülsün diye bir kadın aradı ve söyledi.
- Ne olmuş ?
- Bilmiyorum efendim.
- hadi hızlıca arabayı hazır edin gidiyoruz.
- Emredersiniz efendim.
- hadi oyalanmayın.

ENGİNLER AİLESİ KONAGI
Geçen bölümlerden hatırlar mısınız bilmem ama kader kız kardeşi fundaya baskın yapmıştı bir konaga gitmişti işte o konak Enginler konagı idi. Konak çok büyüktü size konaktaki kişileri tanıtıyım.
Konağın iki tane hizmetçisi vardı. Özlem ve adile bir de hatice vardı.
Kaderin anneannesi de o evde yaşıyordu. Kardeşi funda kuzeni halil ve Dayısı kalıyorlardı. Halilin annesi kaderin teyzesiydi kaderin teyzesi ölmüştü. Bu yüzden burada kalıyordu. Evde birde kaderin dayısınun Karısı vardı evdeki kimseyi sevmiyor gözü paradan başka hiç birşeyi görmüyordu. Adı Sibeldi sanki konak onunmuş gibi davranıyor ve kimse konakta onu sevmiyordu.
Hatta kaderin annesi onu evden kovacakmış fakat kardeşi üzülür diye bırakmış.
İşte kaderin annesi tüm aileye bakıyormuş.
Enginler ile bundan sonra daha yakın olacagız bakalım bu ailenin ne gizemleri sırları esaretleri var...

AİLEM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin