Kader ve gülsün sabah erkenden kalkıp kaderin kardeşini aramaya başladılar ne yapıp yapıp o kızı bulacaklardı. Holding'e gizlice girmeleri gerekiyordu. Kader ve gülsün beraber gizli gizli holdingin içine girdiler ve kader danışmadaki kıza
- Bana bak kız. Bu genel başkanın hiç çocugu var mı?
- Ne biliyim ben hanımefendi.
- Aaaaa hareketlere bak kızım bak ben seni şimdi yolardım da dua et işimiz var ama ben seni burdan attırmazsam ne olayım.
gülsün girdi söze
- ay tamam canım ya bırak şu ucuzu.
Kader ve gülsün ilk tanıştıklarında birbirlerinden nefret ediyorlardı. Ama artık abla kardeş olmuşlardı. Hiçbirşeylerini birbirlerinden saklamayan kişiler olmuşlardı artık.
Sonra kader annesinin yanına çıktı kızın adını ve yerini ögrendi. Kader aşagı indi gülsünle beraber annesinin verdigi adrese gittiler. Koskocaman 4 denize karşı 4 katlı bir konak...
Kader konagı görünce gülsüne
- Abla görüyor musun ben yıllar boyunca o küflü evde yaşadım. Onlar burada rahat içinde yaşamışlar. Ah o teyzem bana hiçbirşey söylemedi ama onun da hesabını kesecegiz.
Kader eskiden saf bir kızdı böyle şeylerden hiç anlamazdı gülsünle beraber dünyayı düşmanlarının başlarına yıkacaklardı.
Kapıyı çaldılar... Ve bir hizmetçi çıktı kader çık bakıyım diyerek evin içine daldı... Evin içerisindeki tüm aksesuarlar altın kaplamaydı. O kadar büyük bir evdi ki sanki ev degil avm idi. Kader evin içerisinde bagırdı.
- Funda! Funda! Funda!
Ve kız sonunda çıktı.
- Sen kimsin be çık evimden
- Evim hee kızım asıl burası benim evim!!
- Ne diyorsun sen ya adile özlem çıkarın şu kadını evden.
Özlem ve adile evin hizmetçileriydi.
- Bana bak kızım!! Beni iyi dinle Malların hepsi benim!!!!
Dedi ve gülsünü de alıp evden çıktı. Daha sonra salihle buluşup gülsünün evine gittiler ve Fundayı ortadan kaldırma planları yaptılar. Öyle birşey yapacaklardı ki tüm malları kaderin üstüne alacaklardı.
Kader, salih, gülsün öyle bir üçlü olmuştular kendilerine göre etrafındaki tüm pislikleri temizleyeceklerdi. Ve zengin olmak adına etraflarındaki herşeyi ezip geçeceklerdi ama bir kişi hariç o da kaderin nişanlısı ahmet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLEM İÇİN...
General Fiction"Mutlu bir ailenin dagılma hikayesi..." sonunda var olmak mı? Yoksa Kaybolmak mı? Var.