14.BÖLÜM - Tam 3 Ay Geçti...

16 4 0
                                    

Kader sabah kalkıp holding e gitti. O kadını ziyaret etmek için yani annesini ziyarete gidiyordu.
Yolda gülsün ü gördü.
Kader;
- Ne işin var senin burada !!
- AA kadercim neden öyle diyorsun gezemez miyim burada sonuçta arkadaşınım sırdaşınım yani.
- Tamam sus bagırma ne istemeye geldin.
- Kader artık komşuyuz ben buraya taşındım yardım isteyecektim evi tek başıma düzenleyemedim.
Kader istemeye istemeye gitmek zorunda kaldı. Ve evi düzenlediler. Sonra Gülsüm hem kadere hem de kendine kahve yaptı ve konu açıldı.
Gülsüm;
- Ee kader anlat bakalım nasıl oldu bu olay neden Yaptın?
- Abla kayınvalidem olacak hanım yatalaktı biliyosun, bakamayız diye düşünüyordum bende son çare ahmet ve kendim için böyle birşey yaptım.
- ya güzelim sen hiç düşünmedin mi bunun sonunda ahmet ve senin gelecegin ne olur diye.
- Düşünmez olur muyum hiç abla her gün her gece her dakika düşündüm ne olacagını bugün tam 3 ay oldu. 3 ay boyunca aynı şeyin tekrar tekrar korkusuyla yaşamak nasıl sen biliyor musun ben 3 ay boyunca neler yaşadım neler...
- Salihle nasıl tanıştın?
- Aslında salih abi bana şantaj yaptı ilk başta bir planı vardı. Artık abim pldu. Para istedi verdim. Şimdi onunla beraber hareket ediyoruz ama ona da pek güvenmiyorum. Sonuçta en başta beni tehtid etti.
- annen baban yok mu?
-Yok abla ama bir kadın var çok zengin benim annem oldugunu iddia ediyor.
Gülsünün gözler faltaşı gibi açıldı. Kader çok zengin deyince ve Gülsünün aklına bir plan geldi
gülsün;
- Madem ortagız,sırdaşız gel bu kadını dolandıralım da birz da biz zengin hayatı yaşayalım.
-Hayır abla o kadının duygularıyla oynayamayız.
- Peki.
Dedi ama Gülsünün bu durumdan vazgeçecek bir hali yoktu. Hep beraber bir olup kadını dolandırmalıydılar. Salihle konuşup kaderi ikna etmesi gerekiyordu. Bunun sonu ne ile sonuçlanacaktı.

AİLEM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin