Hoofdstuk 2

595 32 6
                                    

Bella p.o.v.
De volgende ochtend stap ik in de auto en rij naar mijn oude school. Ik parkeer weer voor de Secetriaat net zoals 5 jaar geleden. Ik loop naar binnen en daar zit nog steeds mevrouw Cop.(weet niet meer zeker of ze zo heet.)
'Isabella Swan?' vroeg mevrouw Cop.
'Ja.' zeg ik.
'Meid wat ben je opgegroeid.'
Ik knik
'Ben je nu al klaar met je opleiding?' vroeg ze.
'Ja, ik zoch Charlie op en hij vertelde dat er een facature is voor Engels & mentor.' zeg ik.
'Ja dat klopt. Wil je je inschrijven.'
Ik knik.
'Ik weet bijna zeker dat je de baan krijgt' zegt mevrouw Cop. 'Er is nog niemand anders en we hebben je docier nog steeds hier liggen met je goede cijfers.'
Ik knik en glimlacht.
Ze geeft me de papieren en ik vul ze in.
Als ik klaar ben geef ik de papieren terug.
'Ik geef de papieren gelijk door.' zegt mevrouw Cop. 'Ik bel je als we eruit zijn.'
'Oké,' zeg ik en ik loop naar buiten. Ik loop een rondje om de school om te kijken of er veel veranderd is. Als ik rondloop zie ik sommige jongens buiten sporten.

De bel gaat en het word heel druk. Sommige jongens fluiten naar me maar ik negeer ze en loop weer terug naar de auto. Ik stap in en rij weg. Misschien heb ik al een baan. Als ik thuis kom begin ik met uitpakken van de dozen. Als ik daarmee klaar ben begin ik lekker te koken. Als dat klaar is wacht ik tijdens het krant lezen en een kopje koffie op pap.
Als pap thuis komt haal ik het eten uit de oven. Ik zet het neer en we eten.
'Ik ben vandaag al naar de school geweest.' zeg ik.
'Echt? Hoe ging het?' vroeg hij.
'Goed.' zeg ik. 'Niemand heeft de baan gevraagd wat niet echt verrasend is. Mevrouw Cop denkt dat ik een goede kans heb omdat ik daar naar school ben gegaan.'
'Ik ben zo trots op je.' zegt Charlie. 'Ik wil je alleen wel vragen om te doen alsof je getrouwd ben. Je bent nog jong en ik weet hoe jonge jongens denken.'
'Ik snap het pap. Ik word wel Misses Swan.' zeg ik.
Charlie glimlacht. 'Dank je. Dat stelt me een beetje gerust.'
'Snap ik pap. Ik liep vandaag rond de school en zag de jongens al naar me kijken.'
'Als ze je problemen bezorgen kom je naar me toe Bells.'
'Zal ik doen pap.' zeg ik.
Dan gaan we beide naar boven om naar bed te gaan.

Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu