Bella p.o.v.
Als mijn klas binnenloopt gaan ze allemaal zitten.'Voor vandaag wil ik graag dat iedereen bezig gaat met zijn huiswerk.' Ze kijken me allemaal verward aan.
'Ik pik iemand uit de klas en loop naar een ander lokaal om even beter hun te leren kennen.' Ze knikken.'Claire.' zeg ik en ze loopt mee. Ik laat de deur open en ga op de gang zitten.
'Yeah. Feestje.' hoor ik Mike roepen. Ik zucht.
'Mike nablijven.' roep ik naar binnen toe en hij zucht gelijk.
'Waar wou je over praten?' vroeg Claire.
'Wel. Hoe je het op school vind en thuis.' zeg ik.
'Oké.'"Vertel eerst iets over jezelf.'
'Wel. Ik ben Claire zeventien en ik ben enigst kind.'
'Wat doen je ouders?'
'Mijn vader reist heelveel en mijn moeder maakt schilderijen.
'Hoe vind je het op school?'
'Heel lastig.' zegt ze en dan begint Claire meer uit te leggen.
Wat ze verteld lijkt op dislexie.(sorry als ik het verkeerd geschreven heb).'Oké. Ik wil met je een test doen voor dislexie. Dan heb je dus moeite met lezen en schrijven. Als je dat hebt dan kan het zijn dat we voor sommige vakken minder streng zijn.'
Claire knikt.We lopen samen weer naar binnen. 15 mensen later.
'Edward.'
Edward staat op en loopt mee.
'Oké. Vertel me is iets over jezelf.'
'Zoals wat?' vroeg hij.
'Iets over thuis. Je familie?' zeg ik.
'Wel ik ben de jongste thuis. Ik ben geadopteerd samen met mijn broers en zussen.' 'Wat doen je ouders?'
'Mijn vader is dokter en mijn moeder is huisvrouw.'
'Wat is er gebeurd met je echte ouders?' vroeg ik.
'Ze zijn gestorven. Lang geleden.'
'Sorry.' zeg ik gelijk.
'Het is oké. Ik herinner ze niet meer zo goed.' Ik knik. Edward spreekt de waarheid.
'Is er nog iets wat je wil melden? Je cijfers zijn namelijk uitstekend.'Edward schud van nee en dan is ons gesprek afgelopen. Wat een rare jongen.
Ik kom maar tot 20 dus de andere 10 moet ik een andere keer doen. Als iedereen klaar is begin ik met de Engels les.
'Ik wil dat iedereen alles van tafel haalt.' zeg ik.Verbaasd doen ze dat. 'Nou wil ik dat we in een kringetje gaan zitten.' We gingen in een kringentje zitten. 'Iedereen doe je ogen dicht en luister naar wat ik vertel. Ik wil geen opmerkingen of je moet nablijven. Probeer te focuessen op het verhaal,
En zo begon ik met het eerste hoofdstuk voor te lezen.
----------------
HIER STOP HET
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>NEEE>>>>>>WILL JULLIE MATSTEN>>>>>>WAUHHAUAH
Edward p.o.v.
Ik luister naar de prachtige stem van Misses Swan. Ze leest prachtig voor. Haar stem is prachtig. Ik weet niet wat er met me aan de hand was maar alles aan haar wou me naar haar toe trekken. Toen het uur Engels om was ging ik snel weg. Ik moest even lucht happen voordat ik wat deed dat zelfs ik niet weet.
Toen ik buiten stond liepen de anderen naar me toe.'Wat doe je?' vroeg Alice.
'lucht happen.' mompel ik.
De anderen kijken me raar aan.
Wat is er aan de hand? vroeg Jasper.
'Misses Swan.' mompel ik
Ze knikken en blijven bij me staan. Als we echt weg moeten voordat we te laat komen(met vampiersnelheid) gaan we naar onze les toe. De rest van de dag lukt het me niet om mij te concentreren. Wat is er met Misses Swan dat me zo raar doet voelen.
JE LEEST
Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.
FanficEdward is een student. Bella is net klaar met college als er een baan vrij komt op haar oude school. Charlie zegt er wat van en gelijk neemt ze hem aan. Een baan is een baan en ze doet wat ze het liefste wil maar als iedereens cijfers behalve die va...