Hoofdstuk 12

593 32 6
                                    

Edward p.o.v.

Ik ren langzamer dan ooit naar huis. Ik voelde me veel te goed om me te concentreren en ben ook al 3 keer tegen een boom op gelopen. Ik had haar gewoon gezoend, mijn mate. De vrouw die voor mij bestemt is. Zo goed heb ik me nog nooit gevoeld. Mijn hele lichaam stond in vuur en vlam.

Ik liep het huis binnen en gelijk sprong Jasper op en begon te springen. Ze keken van Jasper naar mij. Ik had waarschijnlijk een rare uitdrukking want hun ogen werden groot.

'Edward, wat heb je gedaan?' Vroeg pap.

'Niks,' zeg ik gelijk en het helpt dat Jasper me kalmeert.

'Edward het lijkt alosf je seks hebt gehad.' Lacht Emmet.

'Beter,' zeg ik met een glimlach en loop naar mijn kamer. Ik spring in de douche en kan echt niet wachten tot morgen.

Als ik klaar ben met mijn douche pak ik een eigen combinatie uit.

'Nee, Edward. Ik mag je kleding uitkiezen.'roept Alice.

'Alice je mag mijn kleding uitzoeken voor mijn date maar niet nu.' Roep ik naar beneden.

Ja, ik ga Bella op een date vragen. Trots kijk ik in de spiegel.

Dan loop ik naar beneden.

'Je gaat miss Swan op een date vragen...?' Zei Alice gschokt als ze het ziet.

'Ja,' zeg ik en ik kam me haar.

'Ze is getrouwd Edward dat is laag.' Zegt Emmet.

'Ze is niet getrouwd. Heeft ze mij zelf verteld. Is om alle jongens van haar af te houden.' Leg ik uit.

'En jij denkt dat je wel een kans hebt.' Vroeg Emet grijzend.

'Ik weet het.' Grinnik ik terug denkend aan het moment dat ik haar lippen voel. Dat ze in mijn armen smelt.

'Je bent gek.'zegt Emmet. Ik lach erom.

'Edward, zorg ervoor dat niemand je ziet.' Zegt pap.

'Zal ik doen.'beloof ik hem. Dan gaan we met z'n alle de auto.

Bella p.o.v.

Als ik de lessen begin probeer ik me te concentreren. Dan loopt Edward weer binnen. Hij geeft me een grote glimlach en ik blijf met moeite op mijn benen staan. Ik had al last met hakken. Ik voel mezelf nat worden en knik naar hem. Hij glimlacht alleen maar breder.

Ik heb het gevoel dat hij precies door heeft hoe ik me voel.

'Vandaag wil ik dat iemand van de klas voor leest.'

Ik wacht.

"Wie wil er?' niemand steeekt zijn hand op.

Ik zucht. Dan moet ik iemand aanwijzen.

'Mike.'

Mike begint voor te lezen met allemaal opmerkingen tussendoor en rare stemmen.

"Mike stop maar.' Ik loop naar de namen lijst en draai met me pen rond. Dan land hij op een naam.

Edwards naam.

'Edward,' zeg ik. Ik ga weer zitten en alle, bijna, alle meiden kijken hem aan. Ik zie hun bijna kwijlen. Ik zucht en luister naar Edwards prachtige stem die voorleest. Dan gaat de bel. Het is pauze.

Iedereen verlaat rustig het lokaal en ik zucht voordat ik weer op de computer ga. Ik was sinds kort bezig met mijn eigen boek in Word. Dan hoor ik opeens gekuch. Ik kijk op en zie Edward.

Ik geef hem een glimlach. Dan tilt hij me op en zet me op mijn bureau. De papieren aan de kant duwend. Ik hap naar adem.

"Edward, we zijn op school.'

Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu