Hoofdstuk 15

542 32 9
                                    

Edward p.o.v.

Nadat Bella is uitgehuild hou ik haar nog vast. Ik moest haar proberen te kalmeren. Langzaam gaat haar ademhaling weer normaal en haar stevige grip op mijn verslapt. Ik keek haar aan en zag dat ze moe terug keek.

'Wat is er gebeurd?' vroeg ik langzaam.

Bella laat weer een snik en ik trek haar weer tegen me aan.

'Het spi.....jjjj..tttt.. me...' mompelt ze.

'St.... Wat spijt je?' vroeg ik.

'I....kk...k....ben.. ontslagen.' mompelt ze.

Ik verstijf en probeer me dan weer onder controle te krijgen. Ik weet wel een reden waarom.

'Het spijt mij." fluister ik.

'Het is niet jouw schuld. Ik had beter moeten weten.' mompelt ze.

'Nee. Ik heb ook schuld Bella.'

"Maar het is verkeerd. Ik ben je leraar. Wel....(snik) was.' 

'St..' sus ik haar en ik geef haar een kus op haar hoofd. Na een paar minuten kalmeert ze weer.

Ik geef haar kussen al over haar gezicht en ze giebelt. Dan begint ze te lachen en ik ga door.

"Edward,' giert ze. Ik begin haar te kietelen en ze begint echt te lachen.

'STO....OOOPPPP' gilt ze en de anderen beginnen te lachen beneden. Ik stop en Bella kijkt me hijgend aan waardoor ik grijns.

Dan geeft ze me een gemene grijns.

"Wat?' vraag ik. Ze duwt me neer op het bed en ik laat haar. Dan gaat ze op me zitten en mijn adem blijf al in mijn keel zitten. Ze zit precies om mijn heupen. Wat voelde dat goed.

Bella p.o.v.

Met een grijns zit ik op hem en na nog geen drie seconden voel ik wat tegen me been. Ik hap naar adem en glimlach dan. Ik leun naar voren zodat ik over zijn borst heen leun. Edward grinnikt en ik zie zijn ogen naar mijn shirt gaan die mijn borsten een beetje laten zien. Ik bloos en ga gelijk weer naar rechtop zitten. Edward kijkt me aan voordat hij ook rechtop gaat zitten en me tegen mij aantrok. Ik zucht. Het voelde zo fijn. Edward voelde fijn. 

Hij drukt me dichter tegen mij aan en ik laat een kleine kreun.

'Voel je je al iets beter?' vroeg Edward en hij gaf in mijn nek een kus.

Ik zucht en knik. 'Ja, dankje.'

'Altijd.' Dan grinnikt hij.

'Wat?' vroeg ik.

'Nu hoeven we ons niet te verstoppen.'  Hij tilt me op en zet me neer en trekt me dan mee naar beneden. Ik volg hem en probeer niet te vallen maar Edward helpt me graag. Als we beneden komen loop hij met mij de woonkamer in. Iedereen kijkt op en ik bloos. Dan pakt Edward me wangen vast en zoent me vol op de mond. Mijn ogen zijn open van schrik maar ik sluit ze snel. Ik hou ervan als hij me zoent. Ik trek me op aan zijn armen en hoor gegiechel. Ik hoor geen gemopper dus ik ga door met zoenen van Edward. Als hij me lost laat zijn zijn ogen weer zwart en ik kan niet anders dan een kleine giebel laten. Edward trekt me dichterbij en wil me weer kussen.

'Dat is genoeg Edward. We weten nu wel dat ze van jou is.' hoor ik een stem met een accent. Ik kijk op en zie iedereen glimlachen en lachen.

'Dank je Jasper.' mompelt Edward en ik geef hem een kusje in zijn nek.

Hij trekt me dichter tegen zich aan. 'Ik moet weer naar huis.'zeg ik zachtjes.

Edward gromt.

Dan laat hij mij los en trekt me mee aan de hand. Ik kan alleen nog even kort zwaaien.

Edward loopt met mij naar buiten en tilt me in de auto. Dan loopt hij om en gaat in aan de kant zitten met het stuur.

De terug rit zijn we stil en ik kan niet anders dan verbaasd zijn. Als we bij mijn huis aankomen verlaat Edward mij omdat Charlie er zou zijn. We zagen zijn auto. Ik loop naar binnen en leg me tas op de tafel neer. De tv staat aan en Charlie kijkt op als ik binnenloop. Hij staat op en knuffelt me gelijk.

'Bella? Kom alsjeblieft mee naar het kampvuur vanavond. Ze vertellen oude legendes en ik wil heel graag dat je komt.'

00000

Dum..dum dum dumm.....

Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu