Bella p.o.v.
Ik staar hem aan als Edward mijn nerveus aankijkt.
'Oké.'
Zijn ogen worden groot.
'Je.... je bent niet bang?' vroeg hij.
Ik zucht.'Ik wist niet zeker of je een vampier was... maar ik dacht het al.' leg ik uit.
Edward knikt en ik sta op.
Als ik een paar stappen naar hem toe doe verstijfd Edward. Ik sluit mijn armen om hem heen en hij knuffelt me voorzichtig terug.
'Je hoeft niet bang te zijn.' fluistert Edward.
'Ben ik niet.' leg ik uit.
Gelijk heeft Edward mijn gezicht vast en voel ik zijn lippen dwingend op de mijne. Zo dwingend. Ik voel zijn wanhoop door de kus heen en ik sla mijn benen om hem heen.
Ik voel hem lopen en kan niet anders dan een zachte grom laten doordat ik zijn harde bult tegen mijn plek.
Dan voel ik iets zachts in mijn rug. We liggen op een bed.
Als ik Edward dichterbij probeer te trekken en mijn mond open om meer bij hem te komen is hij opeens weg.
Ik kijk op en zie dat hij in de hoek staat. Zijn handen zijn in de muur.
'Edward?' vroeg ik.
'St...' Ik stop met praten en kijk hem langzaam aan.
Heel langzaam zie ik één voor één spiertjes in zijn lichaam ontspannen en dan loopt hij weer naar mij toe.
'Kom op.' zegt hij en hij steekt zijn hand uit. Ik pak hem vast en we lopen weer naar buiten. Hij tilt me op en zo loopt hij naar de auto.
Hij legt me op de achterbank en ik kijk nieuwsgierig toe als hij voorin stapt.
"Waarom moet ik op de achterbank?'
'Omdat ik wil dat je blijft liggen.'
Ik knik en leg mijn voeten op de bijrijders stoel zodat mijn benen schuin omhoog staan. ik voel de jurk terug rollen helemaal tot mijn bovenbenen maar ik negeer het en probeer te relaxen.
Edward p.o.v.
Ik kijk opzij en zie twee prachtig, lange benen in mooie schoenen gestoken. Bella's benen. Gelijk kijk ik weer naar voren. Oh... man.. Die benen... Ik hou een grom met moeite binnen.
Ugh! Ik stop de auto en til de nu slapende Bella naar buiten en het huis in. Ik leg haar in bed en kijk weer naar haar benen. Ze lijken zo lang. Ik draai om en loop de kamer uit.
Beneden begin ik aan pannenkoeken voor als ze wakker word. Ik wil niet dat ze honger heeft als ze wakker word en het niet meteen kan stillen.
Toen ik hoorde dat Bella wakker was liep ik gelijk naar boven met een bord met eten. Ik hoorde de douche aangaan en liep de kamer binnen. Ik zag de jurk hangen en zette het bord met eten neer. Ik draaide me om en keek recht in de badkamer. Ik zag dat de ramen nog niet helemaal beslagen was en ook Bella. Bella's blote rug, haar kont en haar lange benen met bruine haren die nat werden.
Ik stond verstijft te kijken en probeerde me te concentreren voordat ik me omdraaide.
'Oké.... Relax.' fluister ik en ik probeer aan dingen te denken om ervooor te zorgen dat ik niet meer zo enthousiast ben benenden. Jessica.... Mike. Ja Mike deed de truck. Met een zucht deed ik de deur verder dicht zonder naar binnen te kijken en ging in de oude oma stoel zitten in Bella's kamer. Wachtend op haar.
Na een kwartier kwam ze uit de douche en liep ze de kamer binnen in een handdoek. Geschokt keek ik haar aan.
Bella p.o.v.
Ik kijk geschokt op en zie Edward daar staan. En ik sta hier met alleen een handdoek om.
Zijn ogen worden zwart en ik voel mezelf op het bed landen. MIjn handen houden de handdoek omhoog en mijn benenden wijd. Edward hangt in een seconde boven me en ik voel zijn lippen op die van mij. Gelijk zoen ik terug. Ik sla mijn benen om zijn middel en Edward pakt mijn handen weg en duwt ze boven mijn hoofd en houd ze dan vast met één hand. Een paar seconde later voel ik zijn hand van mijn van voet over mijn been naar boven gaan. Helemaal naar boven.
Ik voel mijn adem stokken en Edward begint mijn nek te kussen. Steeds lager. Ik wil mijn benen in elkaar klappen en voel gewoon het kloppen tussen mijn benen. Ik voel me gewoon nat worden en Edwards hand komt steeds dichterbij. Dan voel ik hem. Aan de binnenkant van mijn been. Heel dichtbij.
Dan is die weg en zijn hoofd gaat omhoog van zijn plek tussen mijn borsten.
Ik staar naar hem nog steeds naar adem happend. Zijn ogen zijn zwart. Dan laat hij mij los.
In een seconde staat hij rechtop.
'Sorry.' zeg hij.
Ik lig nog steeds naar adem te happen. Mijn handen fiksen de handdoek en Edward kijkt naar de grond in schaamte denk ik.
"Het geeft niet.'
'Jewel. Ik had me beter moeten... Ik had me beter moeten beheersen.' Dan doet hij een stap naar achteren.
'Ik laat je wel even alleen om aan te kleden.' Dan loopt hij de kamer uit met de pannenkoeken.
Ik kleed me snel aan in een joggingbroek en een t-shirt en loop dan naar beneden. Beneden is de tafel gedekt en zit Edward eraan. Ik geef hem een glimlach en begin de pannenkoeken op te eten.
'Ze zijn heel lekker.' zeg ik en dan gaat de telefoon.
Edward geeft hem aan mij en ik neem op.
"Met Isabella Swan.'
'Hoi Isabella.' zegt een bekende stem. De baas van de school. Edward lijkt ook verbaasd.
"Hoi meneer.' zeg ik.
'Het spijt mij van eerder. Je bent een hele goede leraar en er zijn geen klachten over je geweest. Kom weer voor ons werken.' zegt hij.
Ik kijk naar Edward die mij een glimlach geeft en knikt.
'Ja.' zeg ik goed.
'Dank je wel.' zegt hij daarop. 'Morgen mag je weer werken.'
Dan hangt hij op.
Ik kijk Edward aan en we beginnen beide te lachen.
Als we gestopt zijn met lachen tilt Edward me op en brengt me naar de woonkamer. Samen op de bank liggend kijken we tv en genieten we van elkaar totdat het donker word en Edward naar huis moet.
Ik loop naar boven en doe wat ik moet doen voordat ik in bed ga liggen.
Dat was de eerste nacht dat ik droomde dat Edward en ik seks hebben.
En? Als het goed is moet hij 2 pagina's lang zijn.
Dat was de bedoeling dus voor jullie EXTRA lang stuk.
JE LEEST
Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.
FanfictionEdward is een student. Bella is net klaar met college als er een baan vrij komt op haar oude school. Charlie zegt er wat van en gelijk neemt ze hem aan. Een baan is een baan en ze doet wat ze het liefste wil maar als iedereens cijfers behalve die va...