Hoofdstuk 13

600 32 14
                                    

Bella p.o.v.

Charlie liep mijn lokaal binnen met wat eten en ik sprak met hem over de leerlingen. Hij was hier om Mike op te pakken omdat hij gedronken had. Ik knikte en opende het biertje dat hij ook had meegenomen. We praten weer en hij vroeg of ik het alleen uithield en het lukte prima. Toen ik hier naar school ging en Charlie nog bij mij woonde of ik eigenlijk bij hem voelde het ook als op mezelf leven. Daarna neemt hij Mike mee en volg ik de rest van de les door. Het valt me op dat er geen Cullen op school is.

Edward p.o.v.

Het was zes uur en ik wou naar haar toe. Ik liep weer naar de andere kant van de kamer. Ik hoor Carlisle zuchten.

'Edward ga dan,' zegt hij en ik kijk op.

Huh.

'Je maakt Jasper helemaal gestrest.' Ik kijk naar Jasper en zie dat hij Alice knuffelt en zijn gezicht is verstopt in haar nek.

'Oké.' Dan ren ik de deur uit. Snel naar haar toe. Ik ren door haar raam naar binnen en loop de trap af. Bella ligt te slapen op de bank met het boek dat we van haar moeten lezen op haar schoot. Met een glimlach til ik haar op.

'Edward,' mompelt ze. Ik bevries. Dan mompelt ze me naam nog en keer en legt haar hoofd op mijn borst. Ik draag haar naar boven en leg haar in bed. Dan grijpt ze me bloes vast. Ik probeer haar hand los te peuteren maar dan zegt Bella opeens. 'Nee. blijf.' Ik ga achter haar liggen en sla mijn armen om haar heen. Ze gaat dichter tegen mij aan liggen. Dan fronst ze.

Ze wiebeld een beetje en ik hap naar adem. Ik merk gelijk dat haar kleren haar dwars zitten. Ze draait zich naar me toe. Haar armen proberen vrij te bewegen maar dat lukt niet in de strakke bloes. Heel voorzichtig maak ik de knoopjes los. Opgelucht zie ik dat ze er nog een hempje onder heeft. Ik doe de bloes uit en gooi hem over de stoel heen. Bella zucht opgelucht en gaat weer tegen mij aan liggen. Dan bevriest ze weer.

Wat is er nu weer.

Wat is ze toch bewegelijk in haar slaap. Bella duw haar benen tegen me aan. Ik slik. Ze draagt een broek. Ik... Ik kan die toch niet uit doen.

"Alsjeblieft.' fluistert ze dan en drukt zich meer tegen mij aan. Met gesloten ogen ga ik met me arm naar beneden en voel haar knoopje. Ik maak hem los en doe haar rits los. Langzaam trek ik ook haar broek uit. Ik hoor haar opgelucht zuchten. Dan draait ze weer naar mij toe.

Bella is waarschijnlijk aan het dromen. Kan niet anders. Anders was ze nog nooit zo bewegelijk geweest. Ze slaat haar been om me heen.

Ik trek haar dichter tegen me aan. Dan ruik ik een rare geur. Het komt van Bella af. Nog geen seconde later kreunt ze en drukt ze dichter tegen mij aan. Ik hap naar adem en draai op me rug. Na een minuut kruipt Bella op me.

'Ugh...' kreunt ze. Haar benen aan elke kant van mijn heup. Langzaam beweegt ze heen en weer. Haar kont komt tegen mijn edele delen aan. Ik stop mijn vuist in mijn mond om te stoppen van schreeuwen. Mijn broek is opeens wel heel strak.

Bella gaat door met kreunen en bewegen.

'Edward,' kreunt ze en dan stopt ze. Het zorgt alleen dat mijn opgewonden lichaam overspoelt word. Ik tril onder Bella en lig dan stil onder haar. Met een vieze onderbroek. Ik streel haar rug. Mijn hand streelt haar kont perongeluk en voel ik wat natigheid. Ik trek mijn hand terug en kijk ernaar. Hij glimt. De lekkere geur komt sterker in mijn neus. Twijfelend lik ik hetgene wat op mijn hand zit. Gelijk word ik weer stijf. Het is zo lekker. Ik laat een kreun en draai Bella om zodat ik op haar lig. Ze kreunt ook in haar slaap.

Ik laat haar los en glij uit het bed. Voordat ik de laken weer over haar heen legt zie ik de donkere vlek in haar onderbroek en haar bovenknieeën zijn ook een beetje vochtig.

Ik ren snel haar kamer uit om thuis om te kleden en te douchen.

Bella p.o.v.

Ik word wakker en voel gelijk mijn natte onderbroek. De droom van vannacht zorgde ervoor dat ik weer rood werd. Dit was de eerste keerdat ik zo droomde. Zo sexueel en nog wel over Edward. Het was ook lastig om onze relatie een naam te geven. De laatste maanden had ik door dat er iets vreemds aan de en familie Cullen was. Alleen kon ik niet vertellen waarom, wel wat, maar niet waarom. Hun gouden ogen, witte huid en de snelheid waarmee Edward en uit mijn eerste les verdween.Dat was verassend. Ook was het raar dat zijn familie niet verbaasd was of tegen het idee van een relatie tussen Edward en mij was. Ik was... ben zijn docent. Ik kan niet anders dan daar verbaasd over zijn. Welke ouder zou dat nou goedkeuren. Het was niet dat ik zijn dubbele leeftijd had en dat speelde voor de meeste ouders wel mee. Maar toch was het raar. Ik liep mijn huis uit en naar de auto. Ik moest weer naar mijn werk. Het was leuk om naar mijn werk toe te gaan en de reden daar voor was slecht. Edward was de reden.

Ik begon toetsen na te kijken toen de deur open ging. Ik keek op de klok maar het was pas 8 uur. Ik wou opkijken maar ik boelde een paar koude handen op mijn gezicht.

'Wie ben ik?' Vroeg een hoge mannenstem.

'Edward,' lach ik.

Goedemorgen, lief' Dan kust hij me weer.

Katherina Daniel p.o.v. (Spaans lerares)

Ik liep door de school gangen met mijn tas in mijn hand. Toen hoorde ik gegiechel. Ik liep naar het lokaal waar het uit kwam. Klaar om de twee tieners op hun plek te zetten. Toen ik echer naar binnen keek zag ik de nieuwe lerares met meneer Cullen. Ik keek even de Cullens en vooral de mannen waren heel erg charmant. Toen zag ik waar ik al bang voor was. Edward Cullen boog naar voren en pakte mevrouw Swans gezicht vast. Toen zoende hij haar been vol op de mond en mevrouw Swan zoende yerug. Snel liep ik naar de directeur toe. Dit mocht niet.

000000000000000000000000000000000000000000000

En? Snelle update.

ik ben woensdag t/m zondag in Londen dus verwacht

lang geen update. Sorry mensen

Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu