Hoofdstuk 21

441 31 7
                                    

WAARSCHUWING HEEL GROF HOOFDSTUK

Bella p.o.v.

Edward trekt me zijn kamer in. Dan doet hij de deur dicht. Ik kijk naar hem. Als hij zich omdraait zijn zijn ogen zwart. Hij loopt naar me toe als een jager naar zijn prooi loopt en het was zo opwindend.

Edward gromt zachtjes.

Dan word ik op het bed gegooit. Naar adem happend kijk ik naar hem. Me haar uit mijn gezicht halend.

Edwards ogen worden nog donkerder en dan hangt hij over me heen. Starend in mijn ogen.

Ik sluit ze en Edward kust me voorhoofd. Daarna me ogen en naar beneden voordat hij mijn mond kust. Het is kort en hij gaat verder naar beneden. Ik voel me broekje nat worden en probeer de kreunen in te houden.

Edward zuigt in me nek en ik laat een kreun. Snel stop ik mijn vuist in me mond.

Edward grinnikt. Dan zoent hij verder. Lager en lager tot hij bij me kleding komt. Met een zucht gaat hij rechtop zitten.

Dan komt er een grijns op zijn gezicht. Hij pakt me been en schuift heel langzaam mijn schoen van me voet af. Dan gaat hij omhoog en ik voel zijn ogen in mijn been staren.

Ze gaan hoger en hoger.

'Edward.' kreun ik.

Edward stopt gelijk. Hij is bij me rok aangekomen.

Ik weet niet hoe ik eruit zie maar Edward laat me los.

Hij zucht en gaat naast me liggen. Ik ga tegen hem aan liggen en sla mijn been om hem heen. Edward grinnikt en slaat zijn armen om mij heen.

'Wat is er?' vroeg ik.

'Het... Het is gewoon...' Edward zucht diep. 'Als ik dit in de tijd deed dat ik was opgegroeid was ik nu al aangeklaagd voor betasting... Ook al wou je het.'

Ik knik.

'Dat snap ik maar dat is niet nu.' probeer ik hem uit te leggen.

Edward zucht maar knikt.

Dan legt hij zijn hand op mijn been.

Ik zucht. Het voelt zo goed.

'Weet je... Je bent echt een badass.' mompel ik.

Edward kijkt me verbaasd aan.

'Waarom dat?' vroeg hij verward.

'Je had bijna seks met je lerares.' zeg ik.

Edward grinnikt.

"En wat zou je gedaan hebben om me tegen te houden?' vroeg hij.

Ik haal me schouders op.

'Ik zou waarschijnlijk me helemaal hebben over gegeven aan jou. En heel hard gillen.' stel ik voor.

'Gillen...' Edward keek me verward aan.

"Heel hard.' zeg ik.

'Hoezo?'

Ik grinnik.

Dan leun ik naar voren en fluister in Edwards oor. 'Ik zou heel hard gaan gillen. Jouw naam. Als je me een orgamse bezorgd.'

Edward trilt en kijkt me met zwarte ogen aan.

Ik grinnik en hij knikt langzaam.

Wel dat had weinig effect.

Met een zucht leg ik me hoofd op Edwards borst. Hij streelt mijn haar. Ik kan het niet laten om even naar beneden te kijken.

Mijn ogen worden groot.

Daar... in Edwards broek... Is een grote... grote bult.

Ik til me hoofd op en kijk naar Edward.

"Wat is dat?' vroeg ik wijzend naar de bult.

Edward kijkt me nerveus aan en als hij mens was geweest was hij rood.

'Wel... Je weet wel... daar zit het gesl...'

'Nee.. Ik weet wel wat maar...' Ik kan het niet eindigen.

Edward zucht.

'Ik kan het niet helpen.' zegt hij en ik kan niet anders dan nieuwsgierig worden. Ik bedoel. Ik weet wel hoe het er ongeveer uit zou moeten zien maar ik heb het nog nooit gezien.

'Laat zien.' eis ik.'W..a...t?' vroeg Edward geschokt.

'Ik wil het zien.'

'Maar...'

"Alsjeblieft...' smeek ik.

Edwards ogen zijn nog steeds groot en hij kijkt heel moeilijk.

"Nee Bella. Dat kan ik niet toestaan.' zegt hij dan.

"Oké. Dan vraag ik het wel aan Emmet.' mompel ik. Niet dat ik het wil maar ja.

'Nee.... Waarom zou je die van Emmet willen zien?' vraagt Edward dan.

"Ik heb er nog nooit één gezien. Ik wil het.' zeg ik met een pruillipje.

Edward zucht.

Hij heeft zo'n verscheurd gezicht.

"Ugh. Je weet niet wat je met me doet.' fluistert hij.

"Wel je laat het ook niet toe dat ik het zie.' fluister ik.

Edward grinnikt daarom.

"Het is niet zo speciaal.'

Ik kijk Edward aan alsof hij gek is.

'Als dat in mij moet dan is het speciaal.' zeg ik.

Edward zucht.

"Nee!' zegt hij dan. Ik zucht. Verdrietig ga ik weer met me hoofd op zijn borst liggen.

Edward zucht.

'Een ander keertje dan.' mompel ik. Snel beweeg ik me hand naar de bult. Ik ben er bijna als Edward mijn hand vast pakt.

"Nee.'

Ik pruil naar hem en hij zucht.

Heel langzaaam laat hij me hand los. Ik glimlach en prik dan in de bult. Ik hoor een raar geluidje van Edward.

Ik grinnik. Dan prik ik nog een keer.

'Niet prikken.' gromt Edward.

Ik knik en leg dan langzaam twee vingers erop. Dan laat ik me hand zakken. Hij is gewoon te groot voor me hand.

"Hoe moet dat ooit passen?' vroeg ik.

Edward haalt zijn schouders op.

'Past vast wel.'

Ik knik en haal me hand weg. Ik denk dat ik Edward opgelucht hoorde zuchten.

VEILIGVEILIG VEILIG VEILIG

Even later brengt Edward me naar huis. Ik geef hem een zoen en dan doe ik de deur dicht.

Ik loop de woonkamer binnen.

"Wie was die jongen?'

"PAP' roep ik geschrokken. Wat deed hij hier?

"Bella. Ik vroeg je wat. Wie was die jongen?'

'Welke jongen?'

 probeerde ik.

"Die je net zoende.'

Shit. Ik heb zo'n probleem.

Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu