Bella p.o.v.
Ik kijk geschokt naar pap.
'Ik weet niet waar je het over hebt.' zeg ik snel en loop de keuken in en ik pak een glas met water. Kalmeer Bella. Kalmeer.
Ik hoor pap binnenlopen
'Je weet dondersgoed waar ik het over heb.' zegt pap.
Ik neem een slok van mijn water.
'Dat weet ik niet.' probeer ik kalm te zeggen.
'Bella je zoende net een jongen.' zegt pap.
Ik staar hem aan. Hoe zag hij dat?
'Heb je me bekeken?' vroeg ik geschokt.
Pap keek onverschillig.
'Pap dit is mijn eigen leven... Je kan me niet zo bespieden.' zeg ik.
Pap zucht. 'Ik moet op je letten. Je bent nog steeds mijn kleine meid.'
'Pap. Ik ben al lang volwassen.' protesteer ik.
'Je blijft altijd mijn kleine meid en ik blijf altijd je vader.' zegt pap. 'Nou wie was die jongen?'
'Pap... Dat gaat je niets aan.' zeg ik.
'Jewel.' zegt hij.
'Pap het is nog klein.' mompel ik. 'Ik zeg het wel als het serieus is.'
Dan geef ik hem een knuffel en kus op zijn wang.
'Weltrusten.'
Ik loop naar boven en loop mijn kamer binnen. Edward staat bij het raam.
'Edward,' fluister ik.
Hij kijkt op. Ik kan zijn uitdrukking niet begrijpen. 'Vind je echt dat het niet serieus is?' vroeg hij.
'Nee. Ik weet dat het serieus is. Edward... als Charlie het weet dan komen we nog meer in de problemen. Dat wil ik niet.'
Edward zucht maar knikt.
Ik glimlach en loop naar hem toe. Gelijk neemt hij me in zijn armen.
'Dat weet ik maar ik wil gewoon niet dat we het geheim moesten houden.' mompelt hij.
Ik zucht en knik.
'Ga liggen. Ik kleed me even om.'
Ik loop naar me kast en pak de verborgen Japon. Mam had hem me ooit gegeven maar ik had hem nog nooit aangehad.
Ik loop de badkamer in en doe me ding. Ik kleed me om en loop dan terug.
Edward ligt op het bed en hij kijkt me geschokt aan. Zijn ogen worden zwart.
'En? Wat vind je?' vroeg ik een rondje draaiend.
'Prachtig.' zegt hij ademloos.
Ik loop naar hem toe en hij tilt de deken op.
Ik kruip eronder en tegen hem aan.
'Kom eronder.' mompel ik.
Edward schud zijn hoofd.
'Een andere keer misschien.'
Ik knik maar ben wel teleurgesteld.
Ik kruip lekker tegen hem aan en leg me hoofd op zijn borst. Edward slaat zijn arm om me schouder heen.
'Heb je zin in school?'
'Nee.' mompelt Edward.
Ik frons.
'Maar je hebt morgen blokuur van mij.'
'Mm.... Daar heb ik wel zin in.' zegt Edward waardoor ik lach.
'Slaap nu mijn lief.'
Met een glimlach sluit ik me ogen en Edward begint een liedje te nurieën.
JE LEEST
Mijn Soulmate is een menselijke lerares maar ik hou van haar.
FanfictionEdward is een student. Bella is net klaar met college als er een baan vrij komt op haar oude school. Charlie zegt er wat van en gelijk neemt ze hem aan. Een baan is een baan en ze doet wat ze het liefste wil maar als iedereens cijfers behalve die va...