chapter 35

1K 130 24
                                    

אני יודעת, אני יודעת, אני יודעת שלא פרסמתי שבועיים אבל זה היה כי חרשתי למבחנים מטומטמים במשך

שבועיים מחורבנים וסליחה על השפה אני פשוט מעוצבנת.

אה וחברה טובה שלי פתחה וואטפד והיא התחילה את הספר הראשון שלה אז תעשו לי טובונת קטנטונת ותציצו בסיפור שלה למרות שבנתיים יש רק הקדמה אני יכולה להבטיח שהסיפור יצליח וגם יש לנו התערבות בנינו אז לכו ותראו: "to born again".

מטרה לפרק הבא:

35 הצבעות.

15 תגובות.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני קמה עם כאב ראש נוראי כאילו מישהו דרך לי על הראש וקרא לעוד חברים שלו לבוא אחריו ובדרך לרמוס את ראשי עוד יותר. אני מסתובבת הצידה, לא יכולה להתעלם מהתחושה המציקה שמשהו לא בסדר. אני עטופה מכל עבר, השמיכה עבה ונפוחה ומכסה את כולי עד לסנטרי, אני מזהה את המיטה הנוחה כי ישנתי עליה כמה וכמה לילות בזמן האחרון. אני גונחת ומסתובבת על צידי אך נעצרת כאשר אני מרגישה שכל גופי תפוס וכאוב.

"איך את?" אני תוקעת את ראשי בכר שזיכרונות מאתמול חודרים אל ראשי ואני מרגישה כל כך טיפשה שנתתי לזה לקרות לי, מה זה אומר עליי עכשיו? מה אני עכשיו בכלל? האם סיימתי את השינוי הזה כבר או שאני עדיין יכולה לשנות את מה שנעשה?

"גרוע." אני משיבה אל ריימונד שיושב על כיסא מול המיטה ונועץ בי מבט חודר. "הראש שלי כואב." אני מתלוננת, הוא רק מהנהן בתשובה ואני מעסה את רקותיי בכדי להפחית את הכאב, דבר שלא ממש עובד לי.

"ככה זה, אני מניח." קולו לא חזק יותר מלחישה אבל אני שומעת אותו כאילו יש לי צופרים באוזניים שמשמיעים אותו חזק ככל האפשר. אני אוטמת את האוזניים שלי עם כפות ידיי ומתנדנדת מצד לצד במיטה בכאבים.

"למה אתה צועק?" אני מייללת ודופקת אגרוף קל במצחי, לא מצליחה להעביר את הכאב בכל מחיר. 

"אני לא צועק רוזלין, את פשוט שומעת הכל מוגבר יותר. זה אחד הדברים שמתרחשים כשאת נהפכת והם בעצם ישארו איתך לתמיד, מהיום והלאה את תמיד תשמעי הכל יותר חזק, את תוכלי לשמוע דברים שוקראים קילומטרים ממך ותוכלי לשמוע אויב מתקרב לפני שהוא אפילו רואה אותך, את תוכלי לשמוע את כל העולם אחרת רוזלין, את סוף כל סוף תחיי באמת." הוא אומר, כמעט לוחש ואני מודה לו על כך כי זה הרגיע את הצלצולים באוזניי.

"אז מעכשיו בכל פעם שמישהו ידבר קצת יותר מידי חזק אני הולכת לסבול כאבי תופת?" אני שואלת וריימונד מניד בראשו, אז אני כנראה בכלל לא הבנתי דבר ממה שהוא ניסה להגיד כרגע, הוא לא התכוון בעצם שמעכשיו כל השמיעה שלי הרבה יותר חזקה והאוזניים יותר רגישות לכל דבר שאני אשמע? איך זה אפשרי שאם מישהו יצעק אני לא אתמוטט מכאבי אוזניים נוראיים?

In The Twilight ZoneWhere stories live. Discover now