חחחחח נכנסתי לדיסני חזק.
מטרה לפרק הבא:
30 הצבעות.
10 תגובות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ריימונד מביט קדימה, עדיין אל בי למרות שהוא ביקש שנשב ונדבר למשך כמה דקות, אני מכחכחת בגרוני כדי לזרז אותו ונראה שהוא אינו מפספס את הרמז ומשתעל לפני שהוא פוצח את פיו, "את תתחילי ללמוד ב'אקדמיה'," הוא עוזר ומביט בי, אני מכווצת את גבותי, מנין לי לדעת מה היא האקדמיה? "האקדמיה היא מקום שבו ערפדים צעירים לומדים הכל אודות עולמינו, חיינו וכולי. אימי חושבת שאת כנראה בדרך הנכונה להפוך לאחת מאיתנו והדבר שידחוף אותך לשם הוא לדעת עוד על אודותינו." הוא עוצר, שואף אוויר וממשיך. "לפני שתתחילי את לימודייך באקדמיה את תעברי כאן מספר שיעורים - בהגנה עצמית ולחימה וידע כללי." הוא אומר ואני פוערת את פי. "וזה לא נתון לויכוח!"הוא סוגר את העניין עוד לפני שאני אוכל להגיד משהו ועיני גדלות, הם חייבים לצחוק עליי.
"לכי לישון מוקדם היום, את מתחילה את השיעורים שלך מחר." הוא מודיע ואז מרומם כשעיני עוד נעוצות בדבר שנמצא מולי בפיזור נפש. ברגע הבא שאני מרימה את עיני ריימונד נעלם אל חדר האמבטיה והזכר היחיד ממנו הוא קצב המים הזורמים, אני פועלת במכניות ומחליטה לנסות ללכת לישון ולא לקום לעולם, אך כשאני נשכבת במיטה הנוחה שלפתע נראית לי זרה ומכוסה בשמיכה שמטביעה את גופי בה אני מגלה שאני מלאה ביותר מידי אנרגיות ואז אני מתרוממת לישיבה על המיטה ומגלה שעל השולחן שהיה ריק לפני מספר דקות כבר עומדת ארוחה שעכשיו ריחה בולט מאוד וגורם לי כמעט למעוד בדרכי החוצה מהמיטה אל השולחן, אני מתיישבת בחיפזון ודוחפת לפי מאפה חם ומתוק שגורם לי לגרגר בהנאה.
"טעים?" ריימונד יוצא מהמקלחת שעל גופו חולצה שחורה פשוטה, מכנסיים ארוכות שמיועדות רק לבית ושיער לח ומבולגן, עיניו נעוצות בשלי ואני לא יודעת ממה אני מריירת עכשיו ואז אני בולעת את החתיכה הענקית שהייתה עוד בתהליך הלעיסה כעונש על מחשבותיי. אני מהנהנן לעברו בגרון צורב והוא מחייך אליי ומתיישב לצידי, לוקח לצלחתו שני מאפים מגרים וביצת עין מלווה בלחם פרוס. אני מביטה כמה שניות ארוכות בצלחתו ומחליטה לקחת כמוהו.
"מה אתה תעשה בזמן שאני לא אהיה כאן?" אני שואלת בזמן שאני בולעת את הטעמים שהיו בפי. ריימונד מסמן לי לחכות מעט ומסיים את תוכן פיו גם כן.
"אני מניח שאלך ליותר ישיבות, תאמיני לי שאם הייתי יכול לשנות משהו הייתי נועל אותך כאן רק כדי שלא אהיה מעורב בישיבות החסרות תועלת הללו." הוא נאנח ואני מהנהנת ואז שוקלת את דבריו בשנית, אם ריימונד הוא יורש תנועת סרפין חובתו בטח היא להשתתף בישיבות הללו אך למה שהוא לא יאהב את זה, הוא בעל השפעה הוא אמור למצוא את זה מעניין לפחות.
YOU ARE READING
In The Twilight Zone
Fantasía*complete* 'הוא מחייך אליי, עיניו הזהובות בורקות ואני מוצאת את עצמי מכושפת תחת כישוף שלא הכרתי מעולם, אני מוצאת את עצמי חסרת מילים כשגרוני מתייבש בין רגע, אני לא יכולה לעכל את העובדה שעיניים זהובות חודרות מביטות בי ברעב ותאווה בזמן שרגליי מאיימ...