chapter 41

919 112 62
                                    

לצערי אני מחזירה את המטרות, בפרק האחרון הוכחתם לי כמה שאתם אוהבים את הספר הזה בכמות ההצבעות המכובדת אך לעומת זאת רק חמש תגובות זה מעט יחסית לפרקים קודמים וכנראה שאתם לא מבינים כמה חשובה לי הביקורת .. מקווה שתבינו.

בנוסף להכל רוב הסיכויים שתרצו להרוג אותי בסוף הפרק אז נא להסיר דאגה מליבכם, לא נגמר הסיפור!

מטרה לפרק הבא: 

40 הצבעות.

15 תגובות.

להאזנה: Charlie Puth - Attention

~~~~~~~~~~~~~~~

לוסינדה הושיטה מזרק לפניי, היה בו עיסה אדמדמה שבין רגע העלתה רוק לפי, ישבנו בחדר האמבטיה. "את הולכת לשתות הכל, ואני לא רוצה לשמוע תלונות." לוסינדה הושיטה אליי את המזרק והביטה בי במבט דוחק. קירבתי את המזרק אל פי ולחצתי את קצהו באיטיות, הטעם המתכתי הושפץ אל חלל פי ועצמתי את עיניי בעונג. "יופי." לוסינדה לקחה מידי עת המזרק ואז הרימה את עיניה אל שלי. "מדהים!" היא קראה לפתע. ניקיתי עם אצבע אחת את שאריות הדם משפתיי.

"מה מדהים? שאלתי, מכניסה את האצבע עם שאריות הדם אל פי בניסיון לחוות את התחושה המענגת שחיוותי כמה שניות קודם. לוסינדה הניחה את כפות ידיה בכל צד של פניי ובחנה אותי מקרוב. "מה את עושה?" כיווצתי את גבותיי לעברה וניסיתי להתחמק מאחיזתה האיתנה. 

"העיניים שלך-" היא מתחילה, אני קוטעת אותה.

"כן, אני יודעת. הן אפורות." אני מעיפה את הידיים הקרירות שלה מפניי ומביטה בה במבט זעוף.

"לא, הן אדומות." היא לוחשת ואני דוחפת אותה הצידה ונעמדת אל מול המראה, נחרדת לגלות שלוסינדה אכן צודקת, עיניי אכן אדומות. אני מסתובבת אליה, מעבירה את ידיי בשיערותיי ומתחננת בפנייה במבטי שתסביר את מה שקורה לי.

"אבל האדום לא נשאר, הוא דוהה ואז עינייך חוזרות לגוון האפור שלהן." היא ממלמלת בלחש, ליבי דוהר ואני חוזרת לעמוד מול המראה, לא בטוחה אם אני שמחה לגבי העובדה שעיניי אינן אדומות יותר או מפחדת מהעובדה שככל הנראה זו הפעם הראשונה שזה קורה. 

"ראית את זה לפני?" אני שואלת ונוגעת בפניי באגרסיביות, מנסה לגרום לצבע האדום לחזור רק לא להרגיש שאני חריגה ושאין הסבר למה שקורה לי כי מספיק שאני מעכלת לאט לאט את השינוי הבלתי נמנע אבל להיות חריגה, משהו שלא ראו לפני זה כבר יותר מידי.

"לא." לוסינדה אומרת, זה הרבה יותר מלחיץ אותי ממה שתיארתי לעצמי אך לפי חיוורון פנייה של לוסינדה נראה שאני לא היחידה שמודאגת. "אל תזוזי," היא צועקת עליי מתחילה לרוץ לכיוון הלת. "אני הולכת לקרוא לריימונד, אולי הוא יודע מה הולך כאן." היא כבר פתחה את הדלת לגמרי ודהרה ממנה החוצה. אני יכולה לשמוע אותה כאילו היא נמצאת לידי, דבר החדש לי.

In The Twilight ZoneWhere stories live. Discover now