אשמח אם תלכו להציץ בספר שלי "שברים" ולתת לו קצת אהבה.
מטרה לפרק הבא:
25 הצבעות.
10 תגובות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
החדר היה ריק שהגעתי מהשיעור עם הפרופסור שברובו הוא דיבר איתי על מה שאני כבר יודעת. אך זה לא שינה לי, נכנסתי להתרחץ במיידית וכאשר יצאתי, לבושה בבגדים נעימים וקלילים התיישבתי על אדן החלון. משקיפה על הגן היפהפה שמעולם לא יצא לי לצעוד בו נתקפתי געגועים עזים הביתה, אל אימא והחיוך שלה.
"תמיד תדאגי שתהיה לך אפשרות שנייה, אין כזה דבר אין לי ברירה!" היא נהגה להגיד ובאירוניה אני מנסה לחשוב מה היא האפשרות השנייה שלי במצב שבו אני נמצאת כעת. האם היא הייתה מצליחה לראות כאן אפשרות שנייה שהייתה נותנת לי לברוח מכאן ולחזור אלייה?
השמש באמצע השמיים ואני מתגעגעת לירח כי הוא גורם להכל להראות הרבה יותר ברור, הוא מראה לנו לאן אסור ללכת כי זה מקום אפל והיכן מואר גם כשאין אור שמש, לעומתו השמש מתעתעת, היא מאירה על כל מקום ומכשילה אותנו בבחירת בחירות נכונות.
אולי אני אצליח לשכנע את ריימונד לתת לי לטייל יום אחד בגן? האם זה בכלל אפשרי לתת לאסירה לקבל מעט הנאה מדברים בסיסיים? אני לא אמורה להיות כאן! זה לא המקום שלי, אני צריכה להיות עם אימי, עם כל האנשים שכמוני. כאלה שהם לא מפלצות, כאלה שמבינים אותי וחולקים איתי את אותו הדם.
האם אני בכלל עוד חולקת איתם את אותו הדם?
עיני השתנו,
חוזקי השתנה,
האם זה אומר שאינני עוד בת אנוש, אחת מן המניין, מישהי שמקומה עם משפחתה - קטנה ככל שתהיה. ריח עוגיות חמאה עם שבבי שוקולד מגיע אל אפי ומביא איתו זיכרון רך ומקסים מהבית. ביום שבו אימא הכינה את העוגיות האלו בפעם הראשונה היה אחד הימים הטובים ביותר בחיי, הוא היה אצלי ושיחקנו בחדרי בגולות זכוכית שאימא יכלה לקנות בשכרה לכבוד יום הולדתי שהתרחק לאט לאט. מהרגע שאימא אמרה לנו שהיא מכניסה עוגיות עם מתכון חדש אל התנור הוא שיגע אותי כאשר הוא הריח את השוקולד הנמס, אני חושבת שהוא מעולם לא היה כל כך רעב כמו באותו הרגע.
וכשאימא קראה לנו סוף סוף לבוא אל המטבח כי העוגיות מוכנות, הוא לא חיכה לי ופרץ את דלת חדרי בחוזקה ואז גופו התקמר כשריח השוקולד, החמאה הנמסה ביחד עם הבצק הקשיח הגיע אל אפינו. התיישבנו במהירות לצד השולחן ואימי הניחה צלחת גדושה בעוגיות על השולחן ואז נישקה את קודקודי כאשר זללתי ביחד איתו את העוגיות שהיא הכינה. "אני מניחה שהעוגיות מוצאות חן בעיניכם, אשמור את המתכון." היא אמרה וחייכה כאשר הנהנתי לעברה בפה מלא וכאשר הוא הרים לעברה אגודל.
YOU ARE READING
In The Twilight Zone
Fantasi*complete* 'הוא מחייך אליי, עיניו הזהובות בורקות ואני מוצאת את עצמי מכושפת תחת כישוף שלא הכרתי מעולם, אני מוצאת את עצמי חסרת מילים כשגרוני מתייבש בין רגע, אני לא יכולה לעכל את העובדה שעיניים זהובות חודרות מביטות בי ברעב ותאווה בזמן שרגליי מאיימ...