chapter 39

964 112 88
                                    

החלטתי שאני מפסיקה לעשות מטרות מכיוון שאתם אלו שאמורים להינות מן הסיפור ואם אתם קוראים ובאמת הסיפור מעניין אותכם אתם תגיבו בעצמכם או להצביע, נראה איך זה יתקדם כי בכל מקרה אני רוצה שכמה שיותר יהנו ויקראו את הסיפור וזה נעשה בזכות ההצבעות והתגובות.

לא הספקתי לעבור על הפרק כי ממש רציתי לפרסם אז אם יש שגיאות תנסו להתעלם.

להאזנה: Kygo, Selena Gomez - It Ain't Me

קריאה מהנה!!

~~~~~~~~~~~~~~~~

אני מביטה בעצמי במראה שבחדר האמבטיה, דלת חדר האמבטיה עוד פתוח ואני בוחנת את גופי ואת פניי. שיערי מגיע בגלים רגועים עד מותניי ועיניי נוצצות באפור כחלחל שגורם לי להרגיש כמו גוויה. ריימונד הודיע לי היום שהשינוי התרחש במלואו היום ובלייק עמד לצידו ואפילו לא התנגד לכך, האם בלייק הוא אותו הבלייק שאני הכרתי אז. אם הוא השתנה לאחר השינוי האם גם אני אשתנה לאחר השינוי?

ולאיזה מן אדם אהפוך להיות? האם אהיה גרסה יותר טובה של עצמי או גרסה אכזרית ורודפת דם בדמותי. האם לרגש ואנושיות עוד יהיו משמעות בעבורי או שאתחיל לחשוב שכל העולם סובב סביב דבר אחד - דם.

"משהו קרה?" בלייק נשען על משקוף הדלת אל חדר האמבטיה ואני מסתובבת במהירות לעברו ותופסת מגבת שתלויה על מתלה לצד הכיור ועוטפת את פלג גופי העליון בה, אומנם היו עליי בגדים אך רק חזייה שחורה ומכנסון שחור וקצר מכיוון שמתברר שאני עומדת ללבוש שמלה שחורה וארוכה כאשר אני אשלים את השינוי או משהו כזה.

"אני הבנתי כבר שאתה יכול לחוש או להרגיש או משהו בסגנון מה שאני חושבת או מרגישה-" אני נקטעת כאשר אני נאנחת בחוזקה ומוותרת על לנסות להגיד את מה שניסיתי.

לא נראה שזה מפריע לבלייק כי הוא נעמד מאחוריי אוסף את שיערי הרטוב עוד מהמקלחת שלי שיצאתי ממנה לפני כעשר דקות להערכתי ומזיז אותו מהגב שלי אל כתף אחת שלי, מרכז את כל השיער במקום אחד ולאחר מכן מלטף את האזור החשוף של הגב העליון שלי, "התכוונת להגיד שאני יכול לחוש את הרגשתך?" הוא מדובב ואני מנסה להבין עם עצמי אם אני מוצאת את זה חמוד להפליא או מעצבן נורא.

אני מסתובבת אל בלייק, הוא מביט בי בעיניים אדומות נוצצות ומלאות ברגש. "כן, לזה התכוונתי." אני לוחשת בקושי ומתנשפת כאשר הוא מעביר את היד שלו על יד מותן ימין שלי באיטיות ולוקח מן השיש שעל יד המראה את מברשת השיער שלי.

כאילו הוא יודע בדיוק מה הוא עושה הוא מעמיד פנים שכמעט ונפלה לו המברשת מהיד רק כדי להיצמד בגופו אל גופי ולאחר מכן הוא מסובב אותי בעדינות כדי שאהיה בגבו אליו, נשימתי מתקצרת ועיני כמעט ונעצמות באינסטינקט. הוא מחזיר את שיערי אל גבי ומתחיל לסרק אותו בעדינות ולאחר שהוא מסיים הוא מחזיר את המברשת אל השיש רק שבפעם זו פניו מתקדמות קדימה כמו ידו ופיו עוצר על יד אוזני, "חשבתי שלעולם לא אראה אותך שוב." אני מוציאה אוויר בבת אחת ואני מרגישה איך נשימותיו מתרחקות וברגע שאני מסתובבת כדי להביט בו הוא כבר אינו.

In The Twilight ZoneWhere stories live. Discover now